Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi B4 diisli ost (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2485)
Vembut
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9tdi

postitati 12.12.05 19:53 Tsiteeri
Audi B4 diisli ost



Nii siis. Plaanis osta omale siis b4 1.9 tdi. Aastaks on tal siis 1992 aasta.
Kuna ostmisega suht keerulised lood, nimelt auto jõuab reedel tartu ja siis peab väga kiirelt otsustama kas osta või mitte.
Mida vaadata selle isendi puhul. Kuidas arusaada kas mootor töökorras. Ja mis on tal veel omaseid vigu.
Auto hind ise väga soodne, kuna üks uks tahab vahetamist ja tiib värvimist.
Ootan arukaid vastuseid.
Ette tänades Taavi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 12.12.05 20:53 Tsiteeri


üks teema mida siin just arutatud saab on värisemine tühikäigul. suht madalatel pööretel nii 800-900. teagi kas siis võib olla asi kulund mootoris või mitte.

mootori "tihedust" on vist ka nii proovitud et üritad kohalt ära minna 2 või 3 käiguga. et kui on väga hõre siis ei vea minema.

suitsemisest ei oska miskit kosta. enda 93a 1,9d 50kw on mul küll suht raske sinist välja meelitada.

turbo kontrollimisest ei tea ka väga kaasa rääkida, kui tuntav see minek on, või vilin, või kas kohapeal tühikäigul hakkab ka turbo tööle. mingi variant oli turbo võlli katsuda ja loksutada...

kõiki käike võid maanteel proovida et miskit jama ei oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Vembut
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9tdi

postitati 13.12.05 06:38 Tsiteeri


jah seda turbo värki ma tean.....seda võlli seal peab loksutama.
Ei taha jälle põrsast kotis osta kuna Audi 200 sai nii ostetud ja müüsin sama targalt maha kuna mootor oli kohviks sõidetud.

No veermikust saab aru kas korras või ei.

Aga just, et kuidas kohviks sõidetud mootor külmalt käima läheb ja siis kui ta juba soojaks on läinud. Räägitid et külmalt veel läheb aga kui on hõre juba siis soojalt üldse ei taha minna enam. Muidugi hea oleks kompresioon ära mõõta kohe, aga olen arusaanud et diislite puhul see keerulisem kuna vaja pihustid maha keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 13.12.05 08:39 Tsiteeri


vaja maha keerata jah pihustid.
aga no selle 2 või 3 käiguga kohalt minnes piinates peaks ka üht teist selguma, kui oleks millega võrrelda..

kuidas selle audi200 kohvi siis välja paistis?

ja miks soe disla kulununa käima ei lähe?
ma oleks vastupidi arvanud et kui soe on siis on vidinad paisund ja mootor "tihedam" ..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.05 09:28 Tsiteeri


diislit ostma õigemini proovima minnes peaks varuma endale ehk pisut rohkem aega kui bensiinikat.
Väga hea kui auto on just saksast tulnud, st seisab platsil mitte ei aeta sellega koguaeg ringi. Sest auto mis soojalt peast võib käituda väga hästi, võib külmast peast täielikuks peavaluks osutuda.
Peamised probleemid näitab diisli puhul ikka välja just külmkäivitus, mis aga probleeme põhjustab on küll Sul raske lihtsalt proovides kindlaks teha. Ideaalis, peaks masin pärast eelsüüteküünalde tule kustumist käima minema poolest pöördest, kui nii on, siis võid kindel olla, et küünlad on ok ja mootor vaevalt hõre on ja süüde on ka ilmselt õige ja püsiv, seega ka kõrgsurvepump on ok.
Mina ei hakkaks kohe käivitunud mootorile peale suruma, et kohe tahma sumpsist välja saaaks pressida. Nagu kõik mootorid, võiks ka diisel (eriti veel turbokas) vähemasti paar mintsa koha peal tiksuda (võid ise samal ajal kapoti alt jah kuulata ja visuaalselt vaadata, mis elu seal toimub, et poleks mingeid kõrvalisi helinaid (sahinaid, prõksusid) näed ka kuidas kütus voolikus voolab, kas ja kui palju õhku vahel on. Õli võiksid ka vaadata (enne käivitamistki juba, kui vähe on siis, juba see võib põhjustada liigseid tiksumisi). Kui tiirule lähed siis võid proovida eelpool nimetatut, et kõrgema kui esimene käiguga kohalt minna. Kindlasti proovi kõik käigud läbi, et kasti defekti välistada ja eks tõmmet pead ise hindama. A kindlasti lase ka suht pöördesse aparaat, nt esimesed paar käiku, siis on õige aeg torud puhtaks puhuda. Kui ringilt tagasi, siis vt, mida ta sul kohapeal kõrgendatud pööretel välja laseb ja kui palju. Väljuva tahma kogus peaks ikka iga korraga vähemaks jääma ja päris ära kaduma. Sinine suits, mis võib olla põhjustatud nii küttest (põlemata) kui õlist (põlenud silindris), peaks kindlasti ettevaatlikuks tegema. Endal 1 selline auto oli, mis ajas kõrgel pöördel sinise suitsu välja, ühe inimese poolest see ostmata jäigi, kuid pole hullu, ega ostja ei peagi süvenema, miks see nii oli. Enivei ei olnud tegu üleliia kulunud mootoriga ja viga sai peagi üles leitud, mida põhjustas seekord küte.
Ahjaa salongis tasub vaadata, et soojendus töötaks igas kiirusastmes ja sooja ka puhuks ja aknaid ei ududaks.

Aga kui nüüd lugeda, et auto vajab iluravi, siis on suht suur võimalus, et tegu võib olla korraliku tehnikaga autoga, st maha müüdi just selle avarii või asja pärast, mitte kulunud tehnika pärast.
Edu.

edit: et kompresiooni mõõtmiseks pole vaja pihusteid maha katkuda, võid eelsüüteküünla august ka mõõta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.12.05 10:34 Tsiteeri


Kui eelsüüte küünla august mõõta siis on vaja spessial otsikut? Ja kas teistelt silindritelt on vaja maha võtta küünlad 1 silindri mõõtmiseks?Et siis peaks ka nii tegema et mootor ei käivituks vaid käiab starteri najal?Ja mis see nr. on et võiks lugeda survet madalaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vembut
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9tdi

postitati 13.12.05 21:20 Tsiteeri


tänu tartsile sain palju targemaks, leidsin kah ühe sõbra kes nõus kaasa tulema, no jagab diislitest suht hästi.

Audi 200 kohvi mootor nägi selline välja et ta oli hõre. Kompressioon kõikus alates 7-10-5(mis peaks igas silindris olema).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 13.12.05 21:36 Tsiteeri


mina ostsin kah tartu autoaiast b4 tdi ,kõik oli tip top.
sain 50km ära sõita ja auto hakkas tõmblema,mõtlesin ,et küttega mingi jama,kuid välja tuli see et pump on läbi :(
päästab aint uus :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalarott
huviline



Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.

postitati 14.12.05 09:54 Tsiteeri


Mina ostsin ka Tartust aiast auto B4 1,9TDi.See oli 2aastat tagasi.Käisin kahel korral enne kaemas ja siis oli alati mootor külm,proovisin käivitada ja nagu siin ennegi öeldud ,peab diisel käivituma poolest pöördest,siis on OK.Olen temaga sõitnud siiani 36000km.Pole ma siiani vahetanud peale rihmade ja filtrite midagi.Algul läks ülevaatuselt läbi hästi aga sel sügisel oli tahmasus nats palju,sai palju pöördeid antud ja tuuritatud kuni andis tahmasuse õigeks.Väga hea masin,soovitan.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalarott
huviline



Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.

postitati 14.12.05 10:00 Tsiteeri


Lisan eelnevale veel,et ju see tahmasus oleneb ikka meie kehvast kütte kvaliteedist,muidugi viga oli ka see,et ma polnud vahetanud uut õhufiltrit .Selle peaks ikka igal aastal enne TÜV-i ära vahetama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.12.05 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalarott
Lisan eelnevale veel,et ju see tahmasus oleneb ikka meie kehvast kütte kvaliteedist,muidugi viga oli ka see,et ma polnud vahetanud uut õhufiltrit .Selle peaks ikka igal aastal enne TÜV-i ära vahetama.

Tahmasus sõltub veel sõidustiilist, turbo korrasolekust, moto korrasolekust.
Mõtle loogiliselt tegu on 13 aastat vana masinaga, selle ajaga juhtub nii mõndagi. Ise igatahes soovitan raudselt diagnostist ennem läbi minna. Raiskad küll raha, aga hullem on kui lotot paned ja ei vea ning saad näiteks müügiks lapitud moto, kuhu alla paned mitu korda suurema kopika, plus veel see aeg ja peavalu.
Eks sa ise otsusta, kas diagnosti raha on seda riski väärt.
Edu pilli soetamisel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vembut
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9tdi

postitati 14.12.05 19:25 Tsiteeri


üks küsimus veel, et kuidas see b4 üldse liigub.
kuulsin et pidi meeletult uimane olema.(see küll ei mõjuta ostu)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 14.12.05 20:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vembut
üks küsimus veel, et kuidas see b4 üldse liigub.
kuulsin et pidi meeletult uimane olema.(see küll ei mõjuta ostu)

:D oleneb mis taustsüsteemis asja vaadata.
66tdi ja 81tdi on loomulikult vahe, kuid ei ütleks et 66 uimane on. sel juhul saan aru et mu 47kw hoopis "seisab"

pead ikka ise sõitma ja selgeks saama mis on või mida ei ole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.12.05 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
Tsitaat:
Algselt postitas: Vembut
üks küsimus veel, et kuidas see b4 üldse liigub.
kuulsin et pidi meeletult uimane olema.(see küll ei mõjuta ostu)

:D oleneb mis taustsüsteemis asja vaadata.
66tdi ja 81tdi on loomulikult vahe, kuid ei ütleks et 66 uimane on. sel juhul saan aru et mu 47kw hoopis "seisab"

pead ikka ise sõitma ja selgeks saama mis on või mida ei ole

B4-l siiski KW kas 55 (TD) v. 66 (TDI).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.12.05 09:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
Tsitaat:
Algselt postitas: Vembut
üks küsimus veel, et kuidas see b4 üldse liigub.
kuulsin et pidi meeletult uimane olema.(see küll ei mõjuta ostu)

:D oleneb mis taustsüsteemis asja vaadata.
66tdi ja 81tdi on loomulikult vahe, kuid ei ütleks et 66 uimane on. sel juhul saan aru et mu 47kw hoopis "seisab"

pead ikka ise sõitma ja selgeks saama mis on või mida ei ole


B4-l siiski KW kas 55 (TD) v. 66 (TDI).


nohh...ja kui väga tahta saad kiibi ära vahetada ning võid 81kW ringi vurada;)
neid võimsuse tõstmise võimalusi on mitmeid, aga see pole praegu see teema:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 15.12.05 09:14 Tsiteeri


tahtsin öelda et 1995a 1,9tdi 66kw ja 1999a 1,9tdi 81kw on jah tuntav vahe. aga ei ole sellel 66 ka häda miskit. pigem on lihtsama ehitusega ja ehk odavam remontida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
margus84
huviline



Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI

postitati 15.12.05 10:40 Tsiteeri


Ma soovitaks veel ühte asja:

Vaata kütusetorustikku põhja alt, eriti tagasilla kohalt(paagi juurest) ja kõrvalistuja istme alt, tavaliselt on need torud mädad. Saad alla tingida!

Margus@omab samasugust masinat, kõrvalistuja istme all on juba voolik, kuid paagi juurest on torud roostesed-diislised. Peaks ära vahetama, kuid kallis lõbu:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.12.05 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
tahtsin öelda et 1995a 1,9tdi 66kw ja 1999a 1,9tdi 81kw on jah tuntav vahe. aga ei ole sellel 66 ka häda miskit. pigem on lihtsama ehitusega ja ehk odavam remontida.

jutt käib siiski ümber B4-ja!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.1% - SQL: 26.9%]