Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Haapsalu võistlused 2003 (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3258)
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 16.07.03 00:43 Tsiteeri
Haapsalu võistlused 2003



olete oodatud!

www.dragracing.ee/haapsalu


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.03 09:16 Tsiteeri


tuleb ilmselt selle aasta kõige kõvem kiirendus, soovitan ka soojalt!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lebo
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.03
Asukoht: Haapsalu/Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Vento aga Audi oli parem!

postitati 25.07.03 16:09 Tsiteeri


Kodu ligida, peab minema vist vaatama. :D


Elu on ilus (arvan mina) !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 27.07.03 22:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
tuleb ilmselt selle aasta kõige kõvem kiirendus, soovitan ka soojalt!
nii mõnigi ac liige oli reganud end kuid vähesed jõudsid .......:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 28.07.03 10:02 Tsiteeri


Päris mitu kiiret Audit oli joonel, tulemused jäid:

S6 2,2T 222 kmh
RS4 210,1
S6 4,2 198,3
S4 2,7T 181,8

Kas keegi täpsemalt teab mida selle kiireima S6 tehnikaga tehtud on ? Olevat Soomes mingeid ulme nr. dünonud mis ilmselt ka tõele vastavad. Stockist on asi igatahes kaugel. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.03 10:15 Tsiteeri


Laki auto teema. Suur turbo, isetehtud väljalase, progetav aju, suuremad pihustid, suur intercooler, korralik Blow off klapp, vähe parem sidur.
Mootorit seest ei ole minu teada ümber tehtud.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 28.07.03 10:29 Tsiteeri


Pidi olema 500+ jõudu, kus on tõde, seda ei tea. Kes aga teab on Kaimo ja kindlasti Eero.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 28.07.03 10:30 Tsiteeri


Kui alumine ots kestab siis polegi turboautol mõtet hakata rauda viilima/vahetama. Tal ilmselt mingid probleemid olid, kuna 3 katsest 2 olid oluliselt nõrgemad. Aga, et sellise telliskivi aerodünaamikat omava kere ja neliveoga nii kiiresti sõita, peab ikka kövasti jöudu olema.:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.03 10:35 Tsiteeri


See, et ta vahepeal viletsamini sõitis oli vist ikka pigem selle tihendi viga, mis oli istme seljatoe ja rooli vahel... :)

Aga jõudu tal on jah. Huvitav, kui kaua ta ka sedasi kestab...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 28.07.03 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
See, et ta vahepeal viletsamini sõitis oli vist ikka pigem selle tihendi viga, mis oli istme seljatoe ja rooli vahel... :)

tegelase enda sõnade järgi läks esimene katse ebaõnnestunud 3-4 käigu vahetuse nahka, teist ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 28.07.03 16:23 Tsiteeri


See, et ta vahepeal viletsamini sõitis oli vist ikka pigem selle tihendi viga, mis oli istme seljatoe ja rooli vahel...

Aga jõudu tal on jah. Huvitav, kui kaua ta ka sedasi kestab...



irw, see "tihend" on hea kild:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 28.07.03 17:36 Tsiteeri


2.2-ne S6 paugutas tòesti fantastiliselt! Seda nòrgem tundus RS4 ja S4 poolt valjasòidetud kiirus. Eriti S4 kiirus pehmelt òeldes nutune. Ca 190 km/h naidanud Honda Civic 1.6 VETEC ehk ei olnud ometi stock???
Klubiliikme Ur666 poolt valja sòidetud 172km/h igapaevaliikuri Mitsu Galandiga kuni 2-l klassis oli ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 28.07.03 20:39 Tsiteeri


S4 oli tehniline probleem, kat umbes. RS4 probleemi ma ei tea aga midagi seal oli, kuna see masin oleks pidanuid 6-7 kmh kiirem olema.

Ma ei saa aru sellise jutu mõttest, et üks auto sõitis "fantastiliselt" ja teine "oli pehmelt öeldes nutune" kui kirjutaja ise nendest autodest konkreetselt midagi ei tea. Võib-olla oli hoopis vastupidi - selle S6 tulemus oli "pehmelt öeldes nutune", arvestades mis modifikatsioone seal tehtud oli ja palju raha kulutatud ja S4 tulemus "fantastiline" arvestades, et see sõideti välja umbe läinud katalüsaatoriga.:D

Kõik on suhteline...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.07.03 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja peep
S4 oli tehniline probleem, kat umbes. RS4 probleemi ma ei tea aga midagi seal oli, kuna see masin oleks pidanuid 6-7 kmh kiirem olema.

Ma ei saa aru sellise jutu mõttest, et üks auto sõitis "fantastiliselt" ja teine "oli pehmelt öeldes nutune" kui kirjutaja ise nendest autodest konkreetselt midagi ei tea. Võib-olla oli hoopis vastupidi - selle S6 tulemus oli "pehmelt öeldes nutune", arvestades mis modifikatsioone seal tehtud oli ja palju raha kulutatud ja S4 tulemus "fantastiline" arvestades, et see sõideti välja umbe läinud katalüsaatoriga.:D

Kõik on suhteline...


Tòsi, NEIST autodest KONKREETSELT ma tòesti midagi ei tea. Kysimargi alla vòiks aga seada mòttekuse vòistlema minna tehniliselt mittekorras autoga! S6 tulemust pidasin "fantastiliseks" kuna tulemus parem kui stock, S4 ja RS4 aga kehvem, seega kiitvaid sònu polnud nagu pòhjust kasutada...

Nòustun òelduga: Kòik on suhteline!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 01.08.03 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:


Kysimargi alla vòiks aga seada mòttekuse vòistlema minna tehniliselt mittekorras autoga!

Vat see natuke suhtumise küsimus, need üritused ikkagi ka inimestele kes on endale auto soetanud ja nüüd tahavad sellega sõitma õppida. NB! ja ei tee seda tänaval. OK! kindlasti mõned seal ka võistlevad - aga et keegi saab seal s..a aja on ainult kiiduväärt, inimesed tulevad ja saavad aru OMA TEHNIKA ja oskuste tasemest ja võibolla pärast seda mõtlevad kuidas ühte või teist parandada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 01.08.03 17:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja päkapikk


Kysimargi alla vòiks aga seada mòttekuse vòistlema minna tehniliselt mittekorras autoga!

Vat see natuke suhtumise küsimus, need üritused ikkagi ka inimestele kes on endale auto soetanud ja nüüd tahavad sellega sõitma õppida. NB! ja ei tee seda tänaval. OK! kindlasti mõned seal ka võistlevad - aga et keegi saab seal s..a aja on ainult kiiduväärt, inimesed tulevad ja saavad aru OMA TEHNIKA ja oskuste tasemest ja võibolla pärast seda mõtlevad kuidas ühte või teist parandada.



Tuleb tunnistada, et jutt Sul jumala òige! Mis puutub yritusest osavòttu ja vòimsa auto vòimete proovilepanekut, siis kiitus igale osavòtjale!
Haapsalus arritas mind kommentaatori terav kriitika audide oodatust kehvema esinemise eest.:( Ja oodanuks tòesti rohkem, aga kui tehnilised probleemid, mis siis ikka...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 08.08.03 11:35 Tsiteeri


Tähelepanu!

Palun kõiki, kes tulevad 16. augustil võistlema, ennast ära regada. Soome ja Läti/Leedu kolleegid muidu vaatavad, et ei tulegi rahvast ;)


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03

postitati 27.08.03 12:53 Tsiteeri


...


~~The fellowship of the four silver rings~~
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]