Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi B4 1,9TD kütusekulu (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2429)
wza24
huviline



Registreerunud 10.11.05
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.05 12:36 Tsiteeri
Audi B4 1,9TD kütusekulu



Mis peaks olema "paberite järgi" Audi 80 B4 Avant 1,9 TD (55kW) kütusekulu?

Kuidagi kahtlaselt suur tundub enda isendil. Maanteel keskmiselt 6-7 liitrit ning linnas on kulu 8 liitri kandis. Pole ka eriti ökonoomset sõitu proovides kulu eriti alla saanud.
Samad isendid 1,9 TDI mootoritega võtavad suurusjärgu vähem, kuigi võimsust rohkem.

Mootor imelikke hääli ei tee, suitsu välja ei aja, kõikvõimalikud filtrid ja vedelikud vahetatud. Samas ei tea kui normaalne see on, et jahutusvedeliku temperatuur üle 70 ei taha minna (siiski salong läheb väga kiiresti soojaks), ummikus tiksudes läheb vahest 80ni ning eriti sooja ilma ja pika ummikuga ka 90ni.


Plaan küll diagnostikast läbi põigata, kuid kust täpsemalt alustada vea otsimisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 10.11.05 13:07 Tsiteeri


Kui Sul jahutusvedeliku temperatuur nii madal, siis vaheta termostaat ära. Olen suhtkoht kindel, et see mõjutab positiivselt ka kütusekulu probleeme. Sellest alustaksingi...
Korras termostaat avaneb alles 87 kraadi (või siis 91 kraadi) juures - seega kui temperatuuriandur ja näidik korras, siis 70 ei ole küll õige temperatuur ning see mõjutab ka kütusekulu.


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 10.11.05 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: resnick
Kui Sul jahutusvedeliku temperatuur nii madal, siis vaheta termostaat ära. Olen suhtkoht kindel, et see mõjutab positiivselt ka kütusekulu probleeme. Sellest alustaksingi...
Korras termostaat avaneb alles 87 kraadi (või siis 91 kraadi) juures - seega kui temperatuuriandur ja näidik korras, siis 70 ei ole küll õige temperatuur ning see mõjutab ka kütusekulu.

No mul on küll 2,5 TDI aga rääkides mootori töötemperatuurist, siis ei leia ma et see peaks talvel kõrgem olema kui 70 või 80. See on täiesti tavaline temperatuur diisli puhul ja kõrgemad temperatuurid kujutaksid minu arvates juba ohtu.
Soovitan pigem seal diagnostikas ära käia, filtrid ja õlid vahetada, leiduvad ummistused likvideerida ja küll siis juba ka kütusekulu alla saad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 10.11.05 14:45 Tsiteeri


Minul 1,9 TDI-l seisab mootoritemperatuur kogu aeg stabiilselt näidiku järgi 90 kraadi juures. Mismoodi see ohtu endast kujutab, kui korras termostaat just sellist temperatuuri hoidma peakski? Või olen ma millestki valesti aru saanud?


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.11.05 15:24 Tsiteeri


Räägite natuke teine-teisest mööda.A100 TDI soovitavad temperatuuri madalamal hoida, kuna tegemist on 5R motoga, plokikaan pikem,kõveraks minemise oht jne. Ammustes teemades on see heietamine läbi käinud.Väiksematel disladel 4R on enamus moto töötemp.90 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
baskin
huviline



Registreerunud 19.06.05
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90

postitati 10.11.05 15:32 Tsiteeri


Autokoolis sai õpitud, et normaalne auto töötemperatuur on 80-90 kraadi!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.11.05 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: baskin
Autokoolis sai õpitud, et normaalne auto töötemperatuur on 80-90 kraadi!
Enamus autod on ka bensukad ja R4 mootoriga ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.11.05 16:02 Tsiteeri


endal ka td ning kütusekulu keskmine on umbes 6.5-7. paar korda olen kalkuleerinud. ma muidugi nädalasees tartus kulgen ning nädalavahetusel sõidan pikemaid otsi, nii et tuleb umbes 50:50 linna ja maanteed.
kütusekulu sõltub ka muidugi sellest, et kas on näpitud segukruvi. nii et see kelle käest sa selle masina ostsid, võis olla segukruvi peale tsipa keeranud, et minek oleks parem ning sujuvam, mille arvelt kütusekulu suurenes.
sai isegi üskord proovitud kruvi peale keerata, kergelt mõnnam oli, aga kulu kasvas liitri võrra sajale ning kadus "vaese mehe liikuri" mõte.

selle tempiga on üks võimalus, et andur on küpse. mul samamoodi soojaks läks kiiresti. talvel 2-3 mintsa ja juba puhkus sooja, kuid samas näitas tempi andur aiateibaid ning isegi sooja motoga hakkas vilgutama vahepeal tempi tulukest armatuuris. seega saigi andur ära vahetatud(halli värvi) ning peale seda temp ilust 90 kandis.
seda, et kas andur peetis, kontrollisin niimoodi et läksin lammarisse võtsin sealt anduri testiks. vahetasin ära ning ca 10 mintsa sõitu. no ja oligi selge.

tdi loogika, et võimsust rohkem ning kütusekulu väiksem kui td-l, peitub selles, et tdi mootor töötab efektiivsemalt: et siis näiteks mingi raskuse vedamiseks kulub tal vähem kütet, kuna vähema koguse küttega saavutatkse tdil see jõud, mille puhul td jaoks on tiba rohkem diislit vaja. võib ka nii mõelda et mootor töötab kergemini ning võtab vähem kütet, kuna ta on võimsam.
eriti targast ennast just ei pea, aga minu arust vähemalt on nii:D

sedasi siis:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 10.11.05 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: resnick
Minul 1,9 TDI-l seisab mootoritemperatuur kogu aeg stabiilselt näidiku järgi 90 kraadi juures. Mismoodi see ohtu endast kujutab, kui korras termostaat just sellist temperatuuri hoidma peakski? Või olen ma millestki valesti aru saanud?

No jah nagu jan-kos juba põhjendas, siis 2,5TDi on ka vähe teine mootor, aga mida ma sellega öelda tahtsin oli see, et milleks parandada asja milles viga ei ole. Salong soojaks ju läheb, mootori töötemperatuur ei ole ka liiga madal, seega milleks termostaati vahetada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 10.11.05 17:41 Tsiteeri


autoweek.nl annabki 1,9TD avandile kuluks u. 6,6/100. Seda temperatuuri näidukit ei saa ka alati 100% usaldada nii et proovi seda kõigepealt kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.4% - SQL: 38.6%]