Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5 TDI -95 eelsüüteküünalde andur (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1358)
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 24.10.05 09:50 Tsiteeri
Audi A6 2.5 TDI -95 eelsüüteküünalde andur



Mootoril on selle toru otsa küljes, kuhu tuleb ülemine radika lõdvik mingi andur, mis on seotud eelsüüteküünaldega ja külma mootori tühikäigu pööretega. Tuleb välja, et siis kui sai viimati õli vahetatud, oli mindud pistiku pihtsa ja pistik oli lahti küljes, seega ei andnud ühendust. Peale seda jäid siis pikemaks ajaks külma mootoriga pöörded veidi üle tuhande. Küünalde tuli ei tahtnud ka ära kustuda. Seega võis anda küünalt nii palju kui tahtsid. Kui tulid juba külmemad ilmad, ei tahtnud auto enam nii hästi käima minna. Peale õli vahetust kui oli pistik lahti tulnud sai anda pikemalt küünalt ja auto läks käima iga ilmaga. Küsimus siis selline, et kui külmade ilmade tulles ei taha auto nii hästi käima minna, kas siis juhtub midagi kui võtta pistik uuesti küljest ära. Sellega säästaks ka akut pikematest käiamistest. Äkki oskab keegi ka täpsemalt öelda, mis see andur ennast täpsemalt kujutab ja kas see on äkki veel millegagi peale küünalde ja tühikäigu pööretega seotud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 30.10.05 08:17 Tsiteeri


Mul ka sama asi et külmalt peab käiama natuke kaua.Kui pistiku lahti ühendad on hoopis teine asi.Ise mõtlesin et äkki see andur läbi omadega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 31.10.05 21:26 Tsiteeri


Seda ma ei usu, et sul andur läbi on. Mulle tundub, et kui seda andurit küljes pole, siis kõik ülejäänud toimib ikka korralikult. Ainuke asi, mis häirib on see, et tühikäigupöörded seisavad kaua kõrgel. Aga ma arvan, et kui talvel hästi käima ei lähe siis võib selle pistiku lahti ühendada küll. Või on kellelgi äkki vastupidiseid arvamusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.10.05 22:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Seda ma ei usu, et sul andur läbi on.

Usul põhinev diagnostika kaugele ei vii. Lase kuskil andur üle mõõta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 02.11.05 17:40 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]