Audi A6 2.5 TDI -95 eelsüüteküünalde andur
Mootoril on selle toru otsa küljes, kuhu tuleb ülemine radika lõdvik mingi andur, mis on seotud eelsüüteküünaldega ja külma mootori tühikäigu
pööretega. Tuleb välja, et siis kui sai viimati õli vahetatud, oli mindud pistiku pihtsa ja pistik oli lahti küljes, seega ei andnud ühendust. Peale
seda jäid siis pikemaks ajaks külma mootoriga pöörded veidi üle tuhande. Küünalde tuli ei tahtnud ka ära kustuda. Seega võis anda küünalt nii palju
kui tahtsid. Kui tulid juba külmemad ilmad, ei tahtnud auto enam nii hästi käima minna. Peale õli vahetust kui oli pistik lahti tulnud sai anda
pikemalt küünalt ja auto läks käima iga ilmaga. Küsimus siis selline, et kui külmade ilmade tulles ei taha auto nii hästi käima minna, kas siis juhtub
midagi kui võtta pistik uuesti küljest ära. Sellega säästaks ka akut pikematest käiamistest. Äkki oskab keegi ka täpsemalt öelda, mis see andur ennast
täpsemalt kujutab ja kas see on äkki veel millegagi peale küünalde ja tühikäigu pööretega seotud?
|