Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diiselautode sumbutite eripära (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2993)
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 20.09.05 15:16 Tsiteeri
Diiselautode sumbutite eripära



Selline küsimus, et kui palju teie teada erineb diiselmootori väljalase bensuka omast ja kas näiteks dislale saab kombineerida bensuka väljalaske pütte jms. ja vastupidi või on selline tegevus välistatud?
Ning lõpetuseks, kas dislade maa poole suunatud sumbutitorudel on ka mingi praktiline otstarve või on see lihtsalt kombeks :)
Jään huviga vastuseid ootama ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 20.09.05 15:27 Tsiteeri


Summuti otsad on diislil vast seepärast alla suunatud, et taga olev auto seda tahma omale näkku ei saaks. Kuid sõidetakse ka sirgete otstega diislitega ja pole kuulnud, et ülevaatusel oleks vingutud. Muu kohta ei oska midagi tarka öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.09.05 15:33 Tsiteeri


C5 S-line (´01..02) on ju väljanägemine (ka tagaots) suht 1 : 1-le....minu arust sobib hästi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.09.05 15:47 Tsiteeri


...dislale täitsa sobib selline "pepu":D
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2009819.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 20.09.05 16:15 Tsiteeri


Minu diislil on bensuka sportsumps, ning koos moditud sisselaske ja tuunitud mootoriga on tulemuseks ka rallikahääl, mitte nn traktori diisliragin:)


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.09.05 16:37 Tsiteeri


Minu omal aint 2,8 moto viimane pütt.....lagin jätkuvalt:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
axelx
huviline



Registreerunud 05.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant müüdud, otsin uut

postitati 21.09.05 08:42 Tsiteeri


olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 21.09.05 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?

Pütt oli juba eelnevalt vahetatud....seega ma ei tea häälemuutust võrrelda, pole teise disla A4-ja (orig. pütiga) sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 21.09.05 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
...dislale täitsa sobib selline "pepu":D
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2009819.jpg

No vat, tegelikult on minu omal ka sirged mitte maa poole suunatud otsad, millel mingid kehavavõitu kroomotsikud, mis oleks plaanis välja vahetada.
Siin tekkiski küsimus kas vahetada ja mida asemele panna.
Võib ju sinna mingi S4 väljalaset meenutavad kaunistused ka kruvida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 21.09.05 14:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?

..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 23.09.05 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?

..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades.;)

Sul nii väike mootor ka, et pole ime et stange puhas :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 27.09.05 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?

..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades.;)

Sul nii väike mootor ka, et pole ime et stange puhas :P

Ma läheneks asjale natuke teisest küljest ja võlusõnaks oleks.....korras mootor ja turbo.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 10.10.05 10:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2

Ma läheneks asjale natuke teisest küljest ja võlusõnaks oleks.....korras mootor ja turbo.:)

See veidi oftopic, aga kas uutel A6tel on mootor juba omadega kohvi, et neilgi stange aja peale tahamaseks läheb (3,0 2004 TDI?!)
Pigem sõltub see sellest kas sa vajutad vahest gaasi rohkem , sest diiselkütus ei põle järsu koormuse kasvu ja kiirenduse juures täielikult ja sellest ka põhjus miks tahmaosakesed pikapeale stange ääre peale ladestuvad. Ma ei räägi loomulikult sellest, et stange peaks tahmast must olema, aga veidi seda kirmet sinna siiski koguneb.
Siit lähme algteema juurde tagasi, et miks sumbuti otsad on kõverad.
Kõverate otsadega sumbuti puhul on tahma ladestumine palju väiksem kui sirge väljalaske puhul.
Näiteks minul oli ostes sumbuti väljalske otsad sirgete vastu vahetatud, mis pealegi on liiga lühikesed ja jäävad stange ääre alla. See tingib omakorda õhukeeriste tekkimise ja nii keerutab sõidutuul osa väljalaskegaasidest ka stange peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 10.10.05 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Minu diislil on bensuka sportsumps, ning koos moditud sisselaske ja tuunitud mootoriga on tulemuseks ka rallikahääl, mitte nn traktori diisliragin:)

kas see diiselmootor ei ole 5 silindriga? või ei ole 5 pütiga silindrit tehtudki kunagi? sellest tuleks ka erinev hääl ju...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.10.05 12:56 Tsiteeri


Aegasid tagasi panin tähele et sellised väiksed"võrrid",millel sumpa otsad sirged olid, olid ka persed tahmased :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.4% - SQL: 34.6%]