Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbodiisli pihusti puhastamine?! (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 7154)
kurat
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2,5TDI

postitati 31.08.05 14:42 Tsiteeri
Turbodiisli pihusti puhastamine?!



Lasin teha Laki tänava Autodiagnostikas testi 2000 a. A6 2,5 TDI 110kW autole . Juhe taha ja tark kompuuter näitas kõik kätte.
Muidu korras, aga pihustite juures näitas teise silindri juures häbematult väikest numbrit (ma oma võhiklikuses ei tea, mis näitaja see on, kuid kui ma õieti mäletan siis oli see number mingi 2.3 - 3.4 kanti) igal juhul nii palju kui testi mehe jutust meelde jäi, ütles ta, et see võib olla probleemiks mootori nõrgemale tööle ja soovitas esialgu osta kütusele lisatavat puhastusainet, et ehk aitab see pihusti otsa või enne pihustit oleva sõela puhtaks teha ja kui siis asi ei parane siis minna Joe juurde stendi.

Oleks tänulik kui keegi oskaks sõna sekka öelda, kes mõistab millest ma siin jahusin ja on ehk selle probleemiga kokku puutunud ja oskab öelda, mida teha sellise asja kiireimaks lahendamiseks.

Ja mis on see kaval vedelik mida kütusesse lisada ja kust seda osta saab?

Thnx


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 31.08.05 15:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kurat
Ja mis on see kaval vedelik mida kütusesse lisada ja kust seda osta saab?


Lihtne osa : Statoil vms - diiselkütuse lisand. Paar korda aastas lisan, halba pole midagi juhtunud :D

Mälu järgi antud teemas juttu ennegi olnud (kasulikkuse jms osas).

edu,
T.


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.08.05 21:40 Tsiteeri


Mis on kolvipihusti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kurat
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2,5TDI

postitati 31.08.05 22:46 Tsiteeri


Hmmm...teie küsimuses on aimata teatud annus irooniat? Tegin korrektuuri oma postitusele - loodan, et näeb teie silma jaoks nüüd parem välja...
kui tead millest jutt käib siis anna nõu ja aita hädalist!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.08.05 23:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kurat
Hmmm...teie küsimuses on aimata teatud annus irooniat?

Kui, siis natuke, polnud tõesti enne sellist sõna kohanud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 31.08.05 23:33 Tsiteeri


See kaval aine, mida kütusesse valada, kannab sildil kirja Diesel Fuel Treatment (teine asi on Diesel Oil Treatment, mida Sul vaja ei ole). Toodavad paljud erinevad firmad, kasutegur küsitav, aga kasutuks kah nimetada ei julgeks. Prismast saad odavamalt kui Statoilist. Enne selle paakivalamist (tankimise algul mitte lõpus!) on soovitav vahetada ära kütusefilter, kuna see võib hakata lahustama sodi ka filtris, mis lahustatuna kohe pumpa ja pihustitesse jõuab. Ning lahustatud sodi võib (aga ei pea) tekitada igasuguseid jamasid, seda enam, et tegemist on uuema põlvkonna kuid juba kasutatud autoga


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kurat
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2,5TDI

postitati 01.09.05 01:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: kurat
Hmmm...teie küsimuses on aimata teatud annus irooniat?

Kui, siis natuke, polnud tõesti enne sellist sõna kohanud. :)


Pole hullu....ma alles algaja autonduse alal. Niimoodi õpingi :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kurat
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2,5TDI

postitati 01.09.05 01:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
....soovitav vahetada ära kütusefilter,....



ma siiski igaks petteks vahetaks selle filtri ära. mis selline asi maksab, kust seda oleks taskukohase hinnaga võimalik saada ja kas seda on võimalik ise kerge vaevaga vahetada?
ja kuikaua kütuse filter vastu peab? kui on mais vahetatud siis kas on veel suht uus? (vend käis mais midagi Joe juures vahetamas, ei tea kas filtrit ka vahetati)

kuigi see vist oleneb kütusest ja kilommetritest :)


...sry, et hunniku võhiklikke küsimusi esitan?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.09.05 06:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kurat
mis selline asi maksab, kust seda oleks taskukohase hinnaga võimalik saada ja kas seda on võimalik ise kerge vaevaga vahetada?

Peaks asuma kuskil kapoti all ja olema suht kergelt vahetatav.

Hinda uuri siit:

Forss

Aave

GB Auto (Demise äri)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 01.09.05 07:40 Tsiteeri


Ei tea, kus see filter just Sinu autol asub, aga vaata koos kellegi targemaga koos kapoti alla, ta näitab selle kohe Sulle kätte. Soovitaks panna tegelikult peenfiltri ette ka läbipaistva kestaga (mersu) jämefiltri (u 25kr + klambrid ja kummivoolikujupid), siis oskad hinnata tulevikus kallima peenfiltri seisukorda ja ei pea nii sageli seda vahetama. Uuri oma auto manualist filtri vahetamise kohta, kuna sellega satub paratamatult süsteemi ka õhku, ning erinevatel mootoritel lastakse õhk välja erineval moel. Ei teagi, kuidas käib see Sinu (V6?) diislil. Ära võta seda pihusti puhastamise asja eriti tõsiselt, kuna rikkis pihusti tahab peaaegu alati siiski vahetust, ja puhastamine mõeldud rohkem korras pihustite korrashoidmiseks. Erandid kinnitavad muidugi reeglit:)


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 01.09.05 09:13 Tsiteeri


vahetamisest - peaks olema miskit sarnast vw diislitega ehk....otsi sihuke koht (google abiks) nagu dieselgeek ja seal oli mingi video (info ca 6 kuud tagasi) kuidas seda filtrit vahetada. Põhi uba oli see et filtrisse tuleb pärast kütust lisada (õhuauke eriti ei ole soovitatav tekitada).


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kurat
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2,5TDI

postitati 01.09.05 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
...rikkis pihusti tahab peaaegu alati siiski vahetust....


Head inimesed aidake veel...

Küsisin siis pihustite hinda ja minult küsiti seepeale, et
"kas teil on tarvis juhtpihustit või tööpihustit!"
'Selle peale ma oskasin ainutl "mõmm" öelda...

Südame hääl ütleb , et tegemist võik olla tööpihustiga...aga ei hakka huupi pakkuma :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 01.09.05 11:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
See kaval aine, mida kütusesse valada, kannab sildil kirja Diesel Fuel Treatment (teine asi on Diesel Oil Treatment, mida Sul vaja ei ole). Toodavad paljud erinevad firmad, kasutegur küsitav, aga kasutuks kah nimetada ei julgeks. Prismast saad odavamalt kui Statoilist. Enne selle paakivalamist (tankimise algul mitte lõpus!) on soovitav vahetada ära kütusefilter, kuna see võib hakata lahustama sodi ka filtris, mis lahustatuna kohe pumpa ja pihustitesse jõuab. Ning lahustatud sodi võib (aga ei pea) tekitada igasuguseid jamasid, seda enam, et tegemist on uuema põlvkonna kuid juba kasutatud autoga

Selle filtri osas peab vist nõus olema, sest kui esimest korda lisasin kütusele seda Statoilis müüdavat lisandit siis päv hiljem hakkas kõrgsurvepump lekkima.
Remontkomplekt ja asi tehti korda, peale seda olen suhteliselt regulaarselt kasutanud Karla Auto diislilisandit, mida peetakse üheks paremaks, mida müüa on.
Olulist vahet ei ole (veidi ehk tõmme parem ja hääl vaiksem).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.09.05 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kurat
Tsitaat:
Algselt postitas: krss
...rikkis pihusti tahab peaaegu alati siiski vahetust....


Head inimesed aidake veel...

Küsisin siis pihustite hinda ja minult küsiti seepeale, et
"kas teil on tarvis juhtpihustit või tööpihustit!"
'Selle peale ma oskasin ainutl "mõmm" öelda...

Südame hääl ütleb , et tegemist võik olla tööpihustiga...aga ei hakka huupi pakkuma :)

Siin mõeldi siis juhtpihusti all seda elektroonilist e. peapihustit. Ntx. minu TDI-l R4-l on 3 tavapihustit + 1 elektrooniline pihusti. Viimase hind muidugi kordades suurem, kui tavapihusti oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kurat
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2,5TDI

postitati 01.09.05 13:57 Tsiteeri
Mine võta kinni...



Küsisin Forssist kuipalju nemad TDI kütusepumba vahetamise eest võtaksid. Seal sain vastuse, et nemad seda eiteegi, sest see ei ole niisama käkitegu, et seal mingi rõhudja surved jms veel. Soovitati revalisse pöörduda. Revalist anti hinnaks 3000 - siis kui pump on endal olemas. Helistasin Joe Garage'sse - sealt öeldi et 100 eeku ja teeme kohe ära. Helistasin ka Eurostisse (nyydne Inchcape), kust masin ostetud ja kes seda hooldanud, aga sealt paluti homme tagasi helistada. No mine võta kinni, kes öigust räägib.

No ma mõistan, et revalil on ju ilus maja ja see kõik maksab, aga no krt selline vahe. Kas tõesti on see vahetamine selline raketiteadus, mida ainutl üks firma Eestis julgeb teha ja selle töö eest sellist hinda küsida.

Kas keegi on seda 2000 a A6.TDI masinal teinud ise ja pärast selle masinaga veel mõnegi kilomeetri sõitnud - selle info põhjal mis mina sain jääb mulje et kui pappi jalaga segada ei ole siis sõidurõõmuga enam suud kõrvuni ajada ei saa.:(

Ahjaa, Joe Garazhist öeldi, et kõik need diislilisandid on "jerunda" ja võivad kõrgsurve pumba p**sse keerata? :) Kui asjale laiemalt läheneda siis me kõik kunagi sureme - parem siis juba hea minekuga elada :cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.5% - SQL: 31.5%]