Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: quattro diisel 3,7l sajale?! (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2697)
janz73
huviline



Registreerunud 14.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.05 11:11 Tsiteeri
quattro diisel 3,7l sajale?!



Käisin täna vaatamas ühte A4 quattrot ja nägin seal originaal tehnilistes andmetes sellist uskumatut numbrit nagu 3,7l sajale 90km/h sõites. Ja tegemist oli quattro -ga!
Auto ise http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=160316

Seni tuginesin autotalli andmetele, mis näitasid minu meelest palju realistlikemaid andmeid:
http://autotalli.fi/crometapp/product/cars/typesearch/public/item.jsp?order=1&list=18932627DCB018ED2B624147AE4EA528ABDEC9DB& id=30.15942&cmd=move1&portal=at&.pkg=102031921

Kõigis selle A4 raamatu andmetes oli liiter kütusekulus vähem kui autotalli.fi -s.
Kas keegi sarnase quattro omanik oskab kommenteerida? Ja muide sealsamas A4 raamatus oli ka 66Kw mootoriga quattro andmed ja sellel olid kütusekulud keskmiselt 1l võrra suuremad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 29.08.05 11:55 Tsiteeri


no nii, ma võin siia lisada ainult oma 3 a. kogemuse....et siis keskmine 50/50 tuleb juba mitu aastat 5,8...6,2. Vot:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 29.08.05 11:56 Tsiteeri


...ja veel, mul siis 1,9L TDI 81 KW Q.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janz73
huviline



Registreerunud 14.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.05 16:18 Tsiteeri


Räägi veel Tiit selle Audi mudeli kohta: milline on quattro variant sellel?
Kas mingeid lukkusid on standardis või lisadena võimalik?
Kas veojõukontroll EDS on peal? Ehk kui teha seda tungraua testi kas siis üks või isegi kaks ratast õhus läheb kohalt? vaata http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=13450


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 29.08.05 16:56 Tsiteeri


et siis olen täheldanud selle isendi juures järgmist: pole mingeid lukke, nagu B3/B4/C4-l, pidevalt nelivedu taga, samas jah tõesti kui 1 ratas õhku jääb, käib see ka tühjalt ringi:( (erinevalt siis essidest). Veojõukontroll puudub (dislal see vast ka suht mõttetu, kuna kohapeal ringi saab neid jääl/lumel/kruusal. Talvel saab iseenesest foor ialt ära nobedamalt küll kui ainult esi- v. tagaveolised. Aga ntx. kruusasel teel järsemasse kurvi võib küll natsa suurema hooga minna (proovitud:D). Kui midagi veel tahad teada, küsi aga julgesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janz73
huviline



Registreerunud 14.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.05 12:23 Tsiteeri


Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 30.08.05 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20?

Paraku dislaga nii see on, et kohapeal tiksudes (suure külmaga) jahtub moto kiirelt maha ja sooja annab jälle, kui ringi sõidad.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 31.08.05 06:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20?

Paraku dislaga nii see on, et kohapeal tiksudes (suure külmaga) jahtub moto kiirelt maha ja sooja annab jälle, kui ringi sõidad.:(


Sry natuke OT : endal talvel küll mingit sooja probleemi pole, kõik töötab normaalselt olgu väljas kasvõi - 30C. Kliima iseensest ei ole vist ka see mis "päästab" pigem see kui umbes või korras sul soojendusradikad jms vidinad on.


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 31.08.05 12:58 Tsiteeri


siin mõnda aega oli selle dislade soojaks minemise teema ka, kus räägiti, et tänapäeva dislad on ehitatud nii energia säästlikuks, et kohapeal tiksudes ta lihtsalt kasutab selle vähesegi ise ära. Pöörete tõstmisel ja ringi sõites, aga jääb energiat üle ka muuks.....vms. jutt oli, kes teab, kes teab?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.08.05 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
jutt oli, kes teab, kes teab?:P

See vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.09.05 06:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
jutt oli, kes teab, kes teab?:P

See vist.

Seesama...tnx. Black


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janz73
huviline



Registreerunud 14.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.05 10:06 Tsiteeri


Selles teises teemas kasutaja Black väitis:
"Uutele TDi mootoriga masinatele paigaldatakse põhjamaade varustusega koos ka autonoomne lisasoojendi."

Oskab äkki keegi öelda millal ja millistele autodele seda pandi? Saab seda kuidagi VIN koodi või varustuse nimekirja järgi välja lugeda?
Ilmselt saksast toodud autodel ühelgil seda pole...
Ja kui pole siis kas on võimalik hiljem paigaldada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 01.09.05 10:15 Tsiteeri


minuteada on jankos'i sajal elektriline lisaradikas salongis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.09.05 22:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
Oskab äkki keegi öelda millal ja millistele autodele seda pandi? Saab seda kuidagi VIN koodi või varustuse nimekirja järgi välja lugeda?
Ilmselt saksast toodud autodel ühelgil seda pole...
Ja kui pole siis kas on võimalik hiljem paigaldada...

Saksast toodutel ilmselt pole, kuna Saksamaa pole ka eriline põhjamaa.

Paigaldada saab lisasoojendust millele iganes. Üldjuhul on nad mõeldud küll mootori eelsoojenditena, kuid turbodisladel kasutatakse neid vajadusel ka sõidu ajal:
http://soeauto.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=76


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 06.09.05 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
minuteada on jankos'i sajal elektriline lisaradikas salongis
Kahjuks minul ei ole seda lisa soojenduse radikat :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janz73
huviline



Registreerunud 14.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.05 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Paigaldada saab lisasoojendust millele iganes. Üldjuhul on nad mõeldud küll mootori eelsoojenditena, kuid turbodisladel kasutatakse neid vajadusel ka sõidu ajal:
http://soeauto.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=76


On kellelgi nende elektriliste aftermarket soojendustega koguemusi ka? Mis maksab ja kuidas kestab?
Katlakiviga probleeme ei tule?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.09.05 22:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
On kellelgi nende elektriliste aftermarket soojendustega koguemusi ka? Mis maksab ja kuidas kestab?

Kirjuta otsingusse webasto või eelsoojendus ja peaks sel teemal juttu leidma küll.
Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
Katlakiviga probleeme ei tule?

Miks peaks? Ega sa auto jahutussüsteemi ju ometi kraanivett vala?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.2% - SQL: 37.8%]