Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3.2FSI nuka anduri viga (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1034)
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.24 14:56 Tsiteeri
3.2FSI nuka anduri viga



3,2FSI 188kW AUK mootor. Enamus kordadest külmkäivitusel 0,5-1 sekundiks ketikõrin ja viskab nuka anduri G300 malfunction ja implausible signal vigu sisse. Anduri vahetatud. Saab seal olla mingi muu probleem peale veninud keti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.24 17:20 Tsiteeri


Vaevalt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.24 18:11 Tsiteeri


Kas on ka võimalik, et sellise ketiga veel tükk aega sõita saab? Tegemist on autoga mille väärtus on väiksem kui keti vahetuse hind ja ma pigem võtan riski sõidaks kuni saab. Aga kui see ikka üle paari kuu mitte kellelgi kestnud pole, siis pean midagi ette võtma selle autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.24 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Kas on ka võimalik, et sellise ketiga veel tükk aega sõita saab? Tegemist on autoga mille väärtus on väiksem kui keti vahetuse hind ja ma pigem võtan riski sõidaks kuni saab. Aga kui see ikka üle paari kuu mitte kellelgi kestnud pole, siis pean midagi ette võtma selle autoga.

Müü varuosadeks ja osta järgmine.

Niimoodi sõita suhteliselt mõttetu, sest sa ei tea kunagi, kuna see sul laiali käib ja terve päeva ära rikub.

Kui juba korrelatsiooni viga sees, siis tähendab see seda, et suure tõenäosusega on kett juba üle hüpanud. Ehk siis sellega ei tohi enam üldse sõita.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.24 20:03 Tsiteeri


Kui kett on üle hüpanud juba siis kas mingeid sümptomeid peaks veel olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 05.01.24 20:13 Tsiteeri


Või on mingi tald maas kuskilt, niisama kulumisest see veakood pigem ei tule. Kuna on "vanosega" mootor, siis teoreetiliselt võib ka sealt mingi viga tulla, samuti olen näinud valesti, ilma rakisteta koostatud mootoreid.
Vaatasin, et näiteks saksa ebays tundmatu tootja ketikomplekt 200EUR ja töötunde vahetuseks näitab 12, seega alla 1000EUR peaks olema võimalik ära teha kuskil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.24 20:30 Tsiteeri


Mõni aeg tagasi oli seal väidetavalt kett vahetatud. Võibolla pandigi mingi 200 € komplekt, et juba tuksis on. Neid solenoide pole vist ka mõtet vahetada? Iseenesest 12v liigutasid kõik 4 ennast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.24 15:23 Tsiteeri


Sellised vead võtab sisse: Seda 16397 viga ennem ei olnud kui ma vasaku ja parema solenoidi ära vahetasin. Mootor muidu töötab hästi ja vaikselt, küttekulu on korras jne. Enne solenoidide ringi tõstmist läks külmalt hommikuti pikemalt käima kui praegu aga võibolla see oli kokkusattumus ka.

https://img12.img-bcg.eu/auto24/products/770/376/180495376.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 07.01.24 16:12 Tsiteeri


Viimane kood oleks nagu solenoidi elektriahela viga, mitte mingi asendi viga. Kui seda veakoodi pole ise kuidagi põhjustatud, näiteks pistik lahti käivitatud, siis mina alustaks sellest. Ma lihtsalt googeldasin koode, aga võiks mingi margipõhise programmiga diagnoosida, saaks korraga mõistlikud selgitused sinna juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.24 17:10 Tsiteeri


Ühe pistiku kinnitus oli tuksis küll aga ma praegu ei mäleta kas solenoidi või mõne muu asja, mis töö käigus lahti tuli võtta. Ma vaatan selle üle. Aga see ei pruugi olla väga hästi hooldatud mootor ja tagatipuks sõitis enne mind vist 10W40 õliga ka. Ma arvan, et ma katsetan Castrol engine shampood ja panen 5W30 õli sisse, kaotada pole enam suurt midagi nagunii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.24 08:45 Tsiteeri


Kas on võimalik, et see 10W40 õli seal mootoris oligi põhjuseks miks kett enne õlivahetust häält ei teinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.24 10:28 Tsiteeri


Täna hommikul õngitsesin sellised vead välja. Kas on võimalik ka elektriline viga või kindlasti mehhaaniline?

https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/871/181321871.jpg


Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]