Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õlikannuga tuli hõõgub... (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2026)
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

sad.gif postitati 31.07.05 20:58 Tsiteeri
Õlikannuga tuli hõõgub...



Viimaste pikemate sõitudega on ilmnenud probleem. Nimelt hakkab autol viienda käiguga ühtlaselt 2500 põõrdega 90kmh sõites õlikannuga tuli hõõguma, vajutad siduri alla, lased kaasi lahti tuli kustub & edasi enam üle 2100 põõrde 80kmh EI saa, tuli hõõgub koheselt. Teiste käikudega seda tuld ei näita.
Aga kui sõita natuke 50kmh (näiteks läbi asula) mootor õli muutub soojemaks & pärast tuli enam EI hõõgu kordagi, sõida kuidas tahad. Niipea kui jälle õli mingist piirist allapoole jahtunud (näiteks praamil seistes) hakkad uuesti maanteed sõitma (kus jahutus kohe hea, õli ei saavuta piisavat soojust) õlikannu tuli kohe jälle hõõgub.

Kuskile jääb õli toppama kui külmem/paksem on aga kuhu ???
Silikooni pole auto juures kasutatud, seega silikooni jupp kuskil kanalis peaks välistatudolema.

Õli maksimuumis
Motor: 84a 2.2i

Otsingust EI leidund kah midagi täpsemat vastust kui =-> http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9689#pid76489

Ise kahtlustan õli filtrit aga ootan siis nõuandeid kus võiks viga pesitseda ???


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.07.05 21:57 Tsiteeri


Kõigepealt vaheta filter ära,siis räägime edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 01.08.05 06:32 Tsiteeri


Teiseks õli ei panda üle normi. Sellega võid pigem rohkem jama tekitada. Silikoon silikooniks aga sul võib olla lihtsalt sodi tükke mootoris. katreripõhi maha ja vaata õlivõtturi sõel üle. Kontrolli ka õli pump ära. Kui ikka ei aita, siis pane meh manomeeter ja kontrolli õlisurve järgi. Alati võib ka anduri kala olla.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 01.08.05 06:34 Tsiteeri


enamvähem sama lugu oli minul ühega endistest autodest.
peale pikemat söitu kui masin tühikäigu pööretele tööle jäi
hakkas öli tuli hööguma, vilgutama. andsin pööret kustus ära.
viga oli lihtne mootor oli lihtsalt höre.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 09.08.05 07:36 Tsiteeri
V:



Nüüdseks vahetatud siis õli filter & viga pole endast siiani enam märku andnud aga vana filter oli umbes küll kuna sealt apsull vana õli välja ei tulnud.
Endale üllatuseks avastasin veel et karteri põhi pole kah kuigi sirge :P


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 09.08.05 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: K1KaZ
Viimaste pikemate sõitudega on ilmnenud probleem. Nimelt hakkab autol viienda käiguga ühtlaselt 2500 põõrdega 90kmh sõites õlikannuga tuli hõõguma, vajutad siduri alla, lased kaasi lahti tuli kustub & edasi enam üle 2100 põõrde 80kmh EI saa, tuli hõõgub koheselt. Teiste käikudega seda tuld ei näita.
Aga kui sõita natuke 50kmh (näiteks läbi asula) mootor õli muutub soojemaks & pärast tuli enam EI hõõgu kordagi, sõida kuidas tahad. Niipea kui jälle õli mingist piirist allapoole jahtunud (näiteks praamil seistes) hakkad uuesti maanteed sõitma (kus jahutus kohe hea, õli ei saavuta piisavat soojust) õlikannu tuli kohe jälle hõõgub.



heh mul hakkas kah just sama teema jälle pihta...
ise arvasin, et see topelt rõhu kontroll ajab midagi lolliks....

külma mootoriga viskab õlirõhu kella põhja ja alles kui õli temp tõuseb langeb ka õlirõhk ja õlituluke kustub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 10.08.05 07:40 Tsiteeri
V:



Ainuke lotus (loe kergem protseduur) on filtri vahetus, edasi on juba mootori lammutamine.
Aga jah kui filter ära keerata & sealt õli välja ei tule siis selge pilt miks õli mootoris õieti ringi käia ei taha, uuele filtrile kallasin 0,5l õli sisse ;)

Minul seekord piisas õnneks ainult Filtri vahetusest :)


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 10.08.05 08:07 Tsiteeri


hmm kas andurid on pumba ja filtri vahepeal või peale filtrit ?
(õli teekonnas siis)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 10.08.05 08:25 Tsiteeri


kas mingit pininat ei kaasne selle tulega ? Minul oli sigaril juhus, et kõrgematel pööretel lõi tule põlema koos pininaga ja viga oli anduris mis kontrollib õlirõhku teatud pööretel. Lihtsam on vahetada see andur, kui mootorit lammutama hakata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 10.08.05 17:19 Tsiteeri
V:



Teine lihtsam varjant enne mootori kallale asumist on jah Anduri & Õlirõhu kontroll aga igal erineval mootoritüübil asub andur arvatavasti erinevas kohas, seega võib see osutuda ka mitte kõige lihtsamaks.

Mina isegi EI tea veel kus minu autol see andur ültse on :P


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 18.08.05 22:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: K1KaZ
Ainuke lotus (loe kergem protseduur) on filtri vahetus, edasi on juba mootori lammutamine.
Aga jah kui filter ära keerata & sealt õli välja ei tule siis selge pilt miks õli mootoris õieti ringi käia ei taha, uuele filtrile kallasin 0,5l õli sisse ;)

Minul seekord piisas õnneks ainult Filtri vahetusest :)


filter vahetatud ja tuli kustus...märku andis paar korda vilkudes kui pöörded 5-6k juures käisid?
peab anduri uuesti üle kontrollima...seda siis manuaalse kellaga võrreldes

siit ka küsimus, kas autodata vms andmebaas annab selle anduri väärtused?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.6% - SQL: 37.4%]