Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6C7 2013 bitdi suri ara trassil :( (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 4081)
kalexxx
huviline



Registreerunud 12.11.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.19 08:05 Tsiteeri
A6C7 2013 bitdi suri ara trassil :(



Tere.
Sõitsin mööda maanteed Piter-Tallinn , markasin et alla 1300rpm on ebameeldiv vibratsioon. soidan veel 80 km ...võimsus kadus - hakkas ekraanil kollane eelsüüteküünla tuluke plinkima. Auto edasi väga hästi enam ei läinud, jäin seisma, panin uuesti käima auto ning kõik ok. Sõitsin edasi ning nüüd uuesti keset sõitu sama jama, peale seisma jäämist enam tuluke ära ei läinud vaid tuli kohe tagasi. Auto soidab avariireziimis. Soitsin labi piiri, kollane spiiral kadus. Veel 15km ja auto suri ara. Mootor rohkem ei toota. Evakuaator Tallinna.. diagnoostika... servise utleb ei vahemalt uks pihusti jai kinni avatuna. Edasi on vaja koik pihustitd stendile panna et teada saada millised vahetada. Aga oluline ka kontrollida miks pihusti suri ara, akki seal on mikro objektid naiteks metall tolm.... selle verdiktist soltub edasine remont...Kuhu parem minna diagnostikat teha stendil? Kolmas audi juba, aga esimene kord pihustiga probleem....


a6c6 2006 3.0tdi, a6c6 2009 3.0tdi, a6c7 bitdi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 20.03.19 10:18 Tsiteeri


Võibolla minu vastus on ebarelevantne, kuna minu sarnane kogemus on 99 aasta autoga, aga samad sümptomid ja probleemiks oli vända asendi andur. Aga seda ilmselt nii uuel autol oleks pidanud diagnostika näitma välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 20.03.19 10:39 Tsiteeri


No kui pihusti jookseb, siis ei saagi käima minna. Ühel 180kw olen sama probleemi näinud, ls oli alla 100 000km. Ei pea tükid olema süsteemis, piisab ka veest. Millal viimati kütusefiltrit vahetatud? Kust kütust tangitud?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.03.19 11:39 Tsiteeri


Ei pea seal olema mingit puru aga kontrollima ikka peab. Pihusti sureb ära neil lihtsalt ja kõik. Ei ole Sa esimene ega viimane kellel nii juhtub :D. Sellise jamaga võib juhtuda, et mootor emex :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.03.19 11:46 Tsiteeri


Pakun, et pump surnud ja süsteem metallipuru täis. Võimalik ka pihusti lahti jäämine, kuid see pigem harvem juhus. Täpselt sama teema oli hiljuti ühe A7-ga. Pumba pealt klapp maha ja kui on metallipuru täis, siis nii ongi. Põhjus on tavaliselt ebakvaliteetne kütus, kütuse lõppemine ja juurde tankides käima käiamine ning valed töövõtted kütusefiltri vahetusel. Ja siis muidugi see X faktor, mida ei saagi kunagi ette näha. Mina kasutan lisaks korralikus kohas tankimisele ka Karla auto lisandit aeg-ajalt lootes, et ilus jutt määrimisomaduste parandamisest ka vett peab. Ega muud ei saagi teha. Siiani väga paljude uuemate diislitega 0 probleemi selles valdkonnas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vunts
huviline



Registreerunud 05.12.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 FL 2009, MB E klass 2015

postitati 20.03.19 11:52 Tsiteeri


Kahjuks võib Jannil õigus olla, jaanuaris nägin ka ühel BiTdi-l sama asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.19 12:16 Tsiteeri


+1.
Kui pumbas metallipuru siis pihustid katki, kõik. See ei ole pelgalt selle margi probleem. Vasak kütus ja selle ladustamise faktor kumab kõikidest sellistest juhtumitest läbi. Venemaal liikudes halva kütuse otsa sattuda on ebaõnn, aga seda siin pimedalt tarbida ja "ära trahvitud saada" on juba laialt levinud nähtus. Esimene asi jah pump otsast lahti ja vaadata. Pilte:
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=287195


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalexxx
huviline



Registreerunud 12.11.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.19 14:21 Tsiteeri


kui see juhtus pagis oli meie statoili kutus, teist kutust see auto uldse ei nainud. Nagu mina saan aru kui pump suri siis koik pihustid vahetada, aga seda kohe naha. Praegu saan ainult palvetada , et see oleks ainuke pihusti probleem...


a6c6 2006 3.0tdi, a6c6 2009 3.0tdi, a6c7 bitdi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.03.19 14:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalexxx
kui see juhtus pagis oli meie statoili kutus, teist kutust see auto uldse ei nainud. Nagu mina saan aru kui pump suri siis koik pihustid vahetada, aga seda kohe naha. Praegu saan ainult palvetada , et see oleks ainuke pihusti probleem...


Kui Sul pump saba andis siis see paha lugu. Seal vaja kõik pihustid vahetada, pump ja kütusespsteemi täielik läbipesu. See tähendab, et pestakse läbi kõik torud ja ka kütusepaak.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.03.19 14:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalexxx
kui see juhtus pagis oli meie statoili kutus, teist kutust see auto uldse ei nainud. Nagu mina saan aru kui pump suri siis koik pihustid vahetada, aga seda kohe naha. Praegu saan ainult palvetada , et see oleks ainuke pihusti probleem...


Lisaks paak maha ja kogu süsteemi läbipesu, kui pump laiali metalli ajanud.

PS. Mõned siin mõtlevad juba samal ajal samu asju :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 20.03.19 16:22 Tsiteeri


Seal natuke teisd probleemid tegelt just pumba endaga, miks need lendavad.
Kuigi eks liiga kuiv kütus ka võimendab asja.
Neid lendand pumpadega autosid on saksaski piisavalt ehk siis pole aind meil see probleem.

See kõigi commonrailide peavale vagil ja ka osadel teistel tootjatel.
Olen müünd ka 2.0 tdile pumpasid uusi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalexxx
huviline



Registreerunud 12.11.17
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.19 15:27 Tsiteeri


praegu selge see, et 5 pihustit nagu uued, 1 surnud.... siis mitte koige halvem variant.... miks uks suri ... see on vist saladus...


a6c6 2006 3.0tdi, a6c6 2009 3.0tdi, a6c7 bitdi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 21.03.19 15:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalexxx
praegu selge see, et 5 pihustit nagu uued, 1 surnud.... siis mitte koige halvem variant.... miks uks suri ... see on vist saladus...


No tore, vahest peab õnne ka olema. 3,0Bitdi-l on i-Midi pihustid, seega vaata, et ikka õige saab. 150-180kw ei sobi.

Ma pole keemik, aga veidi muretsema paneb see biodiisli sisaldusega kütus, kui paagiluugile on selgelt kirjutatud NO BIODISEL.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 21.03.19 18:42 Tsiteeri


Üldiselt ei ole selle mootori pihustid eriliselt suure suremusega. Äkksurm on maakeral normaalne nähtus ja seda juhtub kahjuks ka aegajalt tehnikamaailmas.
Tore, et mure ühe pihustiga lahenes.
Oskamatult vahetatud kütusefilter on CR süsteemi puhul kõikidel automarkidel suure riskiga liigutus. Siinkohal tasub CR mootori omanikul hoolega mõelda, millises sepikojas oma autot näppida laseb.
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma pole keemik, aga veidi muretsema paneb see biodiisli sisaldusega kütus, kui paagiluugile on selgelt kirjutatud NO BIODISEL.

Luugile paigutatud tekst tähendab seda, et kasutada ei tohi 100%-st biokütust. Tanklates pakutav on täna 3,5% biokütuse mahusisaldusega D3.5 ja alates selle aasta Aprillist D7, mille biokütuse mahusisaldus on 7%. Väidetavalt on kõik autotootjad kinnitanud, et D7 mootorikütust võib kõikides sõiduautodes kasutada.
Huvitav on asjaolu, et Circle K kasutab meie turul esimese põlvkonna biokomponenti FAME. Rootsi turul on kasutuses teise põlvkonna biokomponent HVO. Väidetavalt sobib HVO biokomponent kõikidele automudelitele, FAME aga ainult uuematele.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mara6
huviline



Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 200kw 2016

postitati 21.03.19 19:22 Tsiteeri


Mis selle kütuse filtri vahetusega cr süsteemis on?
Kuidas oskamatult seda vahetatakse?
Seletage lollile lahti.


www.jarvareisid.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 21.03.19 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mara6
Mis selle kütuse filtri vahetusega cr süsteemis on?
Kuidas oskamatult seda vahetatakse?
Seletage lollile lahti.

Aktiveerid arvutiga paagipumba teatud ajaks ja õhutad ära kogu süsteemi, siis käivitad poolest pöördest, mitte ei käia käima niiet valus on.

Ja kütuse kohapealt, kui kõik midagi kinnitavad laiadele massidele, siis on see juba ohukoht, mida ei tasu mingil juhul uskuda. See on umbes sama, nagu meie valitsus, mis räägib inimestele ilusat, rahustavat ja optimismile kutsuvat muinasjuttu, puudutamata tülikaid päris probleeme.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 22.03.19 08:51 Tsiteeri


B8 a4 jal piisas kui puldist paar korda kinni lahti teha auto.
Pump lõi kütte üles ja käis nagu miki.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalexxx
huviline



Registreerunud 12.11.17
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.19 09:02 Tsiteeri


Auto jalle korras :) Meelelahutuse hind evak 230.- pihustite diagnostika stendil 100.- pihusti 320.- koik tood 230.- ..... 880.- kokku ...voiks olla palju hullem..... aitah mehed :)


a6c6 2006 3.0tdi, a6c6 2009 3.0tdi, a6c7 bitdi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ReimsR
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta

postitati 11.04.19 10:32 Tsiteeri


Kuskohas korda tehti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.4% - SQL: 28.6%]