Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi coupe B3 2.3 quattrole 2.2 turbo tehnika peale. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1752)
DFR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6

postitati 16.03.19 17:30 Tsiteeri
Audi coupe B3 2.3 quattrole 2.2 turbo tehnika peale.



Tere,

Kas keegi teinud sellise ümberehituse läbi? Millega peaks arvestama ja mida kõike vaja peale mootori veel vahetada või lisada? 2.2 turbo siis 20v 169kw

Suured tänud igasuguse info eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.03.19 19:21 Tsiteeri


https://www.audiworld.com/forums/audi-90-80-coupe-quattro-cabriolet-22/aan-swap-into-b3-90q-make-sure-im-right-track-2123521/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 17.03.19 00:19 Tsiteeri


Võta ette ja tee ära. Peale mootorivahetuse midagi eriti pole, võibolla ehk downpipe tegemine sest AAN oma ei sobi.
Mul hakkab vaikselt S2 tehnika ümbervahetus 90 peale valmis saama. Põhi murekoht on sisselaskekollektor või siis jahuturadikas(+ventikas) - oleneb kuidas lähened. Pmst on lihtsalt teostatav, mõlemad variandid. Ülejäänud tuleb juba jooksvalt ja loominguliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 17.03.19 05:45 Tsiteeri


Kui niinimetatud toorik on r5 motoga ja kasutada 3b vöi aby sisselaset pole probleemi jahutus radikaga. Köik jääb originaal asetusega.AAN sisselaskega tuleb radikat kallutada ja pöörata aga see vähendab jahutust.Downpipe tegemine b3 kerel on lihtsam kui b4 kerel. Ruumi on rohkem.

:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 17.03.19 08:36 Tsiteeri


Kas seda saab legaalselt ka mnt ametis vormistada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 17.03.19 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: walkman
Kas seda saab legaalselt ka mnt ametis vormistada ?


3B saab kindlalt, tean omast käest kuid AAN kohta ei oska öelda. Peaks saama sest on ju neid 169kw b-kere audisid ka registris kui õigesti mäletan.
Ma muidugi räägin b3 90 sedaani kerest, mite coupest. Iseenesest coupe'ga ei tohiks probleemi tulla üldse, 3B ongi ju coupe originaalmootor.
Ma ei tea täpselt, kas mulle pandi 3B passi sest oli samal kerel, või siis selle pärast, et mahtus 30% indeksisse 125kW + 30% = 162,5 kW ehk vääga täpselt piiri peal :D. Kirjutasin pika avalduse kus tõin mõlemad aspektid välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 17.03.19 11:45 Tsiteeri


Kui on registris olemas,siis probleeme ei tohiks tekkida.Ja registris on b3 AAN motoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]