Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tehase immo mure! Keegi saab aidata Raplas A6 c5 1,8 T 98a (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1902)
Henri11
huviline



Registreerunud 13.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.19 15:31 Tsiteeri
Tehase immo mure! Keegi saab aidata Raplas A6 c5 1,8 T 98a



Tere, nimelt läks süütelukk katki ja võti ka ilmselt rikutud. Kas keegi saab võtta maha tehase immo raplas? Autoks a6 c5 1,8t 98a. Või mida peale süütelukku vaja seal vahetada oleks et käima saada?
Ettetänades Henri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Henri11
huviline



Registreerunud 13.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.19 10:15 Tsiteeri


Küsimus veel targematele,et sai uuritud ja immo värk pidi olema spidomeetriplokis. Et kui võtta spido ja süütelukk koos võtmega teiselt autolt,kas sellest piisaks või on ka mootoriaju vaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.03.19 10:28 Tsiteeri


Kaablit on nagunii vaja, et uute asjadega aju ära siduda.
IMMO2 puhul on see oluliselt lihtsam, kui IMMO3 puhul ning koodi pole vaja, aga ilma kaablita ei tee ikkagi midagi.

Aga ühest asjast ma ei saa aru - no läks sul süütelukk katki ja mis siis?
Osta uus süütelukk, lõika uus võti ja tõsta immo transponder ringi vanast ja ongi kõik.

Või kui tahad osta kasutatud süütelukk+võti ja samamoodi tõsta transponder ringi. Ajutiselt võid kasvõi õiget võtit hoida süüteluku lähedal ja läheb käima.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Henri11
huviline



Registreerunud 13.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.19 11:01 Tsiteeri


Sai käivitatud lollipeaga alguses teiseluku ja võtmega. Käivitus siis naguikka mõneks sekundiks ja suri välja. Viskas armatuuri selle kollase võtme märgi. Siis panin katkise originaaluku nii öelda tagasi ja lükkasin originaal võtme sisse ja et immo rõngas ikka õiget võtit loeks. Käivitasin siis otse süüteluku põhjast, aga sama keiss ikka. Korraks käivitub ja võtmemärk vilgub armatuuris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.19 11:41 Tsiteeri


Sulle juba vihjati, et vaja oli võtta algne transponder (ettevaatlikult!) vanast võtmest välja ja panna asendatud lukule vastava võtme sisse. Kui seal hullult sahmid siis võid rida asju lihtsalt ära lõhkuda ja nii oled veel suuremas segaduses-teadmatuses ning keegi ei oska kaugelt ka mitte midagi arvata ega juhendada.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]