Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 tdi 96kw egr (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3086)
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 12.03.19 21:14 Tsiteeri
1.9 tdi 96kw egr



Ehk keegi oskab nõu anda, miks egr ajab õli välja kahest väikesest august, veakoode ei ole, minek tundub natuke loid olema, turbo väljuvast torust õli ei tule ja samuti ka coolerist. Egr-i võtsin maha ja puhastasin ära, peale seda tundub, et tuleb seda sealt veel rohkem välja, välismaa foorumitest olen lugenud ja jõudnud arusaamale, et väga muretsema ei peaks, samas seda õli tuleb sealt päris palju, terve väljalaske kolle õline, asv vaakum klapp oli katki ja selle vahetasin ära, muutust ei tekkinud aga need ei tohiks omavahel seoses ka olla, kas reaalselt egr vahetusest kasu on? Seda pole vaja öelda, et pane egr-le pime ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.03.19 06:27 Tsiteeri


See on väga levinud probleem nendel mootoritel, eks seal sees midagi ära kulub või katki läheb, uus klapp lahendaks probleemi tõenäoliselt. Need avad on seal arvatavasti seoses vaakumjuhtimisega, et membraan saaks liikuda. Olen plaaninud lahti lõhkuda mõnda vana klappi ja asja uurida, aga pole veel jõudnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 13.03.19 08:35 Tsiteeri


Uus klapp või see egr üldse minema sealt. Lihtsalt pimedaks tegemine ei aita, õli lödiseb ikka edasi. Tuleks ala sellise asjaga asendada: https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-1-9-8v-tdi-ve-90-110-and-pd100-pd115-egr-delete-race-pipe-51mm.html . Siis saab päevadest lahti.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 13.03.19 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Uus klapp või see egr üldse minema sealt. Lihtsalt pimedaks tegemine ei aita, õli lödiseb ikka edasi. Tuleks ala sellise asjaga asendada: https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-1-9-8v-tdi-ve-90-110-and-pd100-pd115-egr-delete-race-pipe-51mm.html . Siis saab päevadest lahti.


Ainuõige lahendus. Mul tilgub ka õli egr-i vahelt ja esmaspäeval läheb seesama komplekt vahele. Alguses oli plaanis uus klapp panna, aga kes teab kas uus hakkab õli kinni pidama või mitte.
Seda ei kujuta ettegi, kas ülevaatuse meestele selline lahendus meeldib. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 13.03.19 09:05 Tsiteeri


Kui mootori plastikkate peal, siis ei märkagi seda. Uus klapp hakkab paari aasta jooksul kindlasti lekkima.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 13.03.19 11:28 Tsiteeri


Selle mootori puhul ainult pimedaks tegemine ei aita, peab vist ajust välja ka kirjutama vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.03.19 11:46 Tsiteeri


Pimedaks ei aita seal üldse mitte midagi, sest õli lekib EGR-i klapi võlli vahelt, vahet ei ole kas ta on kinni või lahti või kas sealt midagi läbi käib, õli tuleb sealt ikka, sest sisselaskest surub kogu aeg ja tilgub otse väljalaskekollektori peale.
Jah, ajust on vaja välja kirjutada ja siis darkside-i komplekt vahele sinna, kõige lihtsam lahendus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 13.03.19 19:16 Tsiteeri


Mul oli reaalselt see ASV klapp ka õli ääreni täis, hetkel panin uue egr-i peale, peale tundi liikumist on veel kuiv, kohalt minek läks ka nagu paremaks, kas see, et sealt seda õli leemendas mõjub kuidagi kiirendusele ja kütusekulule ka ? Mulle tundub, et võtab natuke palju kütust, kui see midagi sinna loeb siis on quattro ka aga keskmine kulu 70/30 mnt/linn on 8.5l.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.03.19 23:23 Tsiteeri


Ei mõju mitte kuidagi kiirendusele ega kütusekulule see õli tilkumine sealt. See on lihtsalt karterituulutusest tulev õli, mida sisselaskes alati natuke on.
Aga kui vana klapp ei toimetanud normaalselt ja oli vahepeal liiga lahti, siis see mõjub kiirendusele ja kütusekulule kehvasti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.7% - SQL: 47.3%]