JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 13.02.19 08:25
|
|
|
DPF põletamine vcds'ga
Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.
Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem
kui ennem.
Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on
üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?
Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.19 08:45
|
|
|
Kui varasem kogemus antud tegevusega puudub, soovitan mõnda pädevasse remonditöökotta pöörduda. Teevad diagnostikatasu põhiselt seda üldiselt. Muidugi
eeldusel, et ta üldse laseb arvutiga enam põletada. Kusagilt maalt tekib kriitiline täituvus, kui arvutiga samuti enam põletada ei saa(loe: pole
mõistlik ka dpf uueks kodeerides) ja siis parimal juhul põletad endal auto maatasa Tee oma valik ise.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 13.02.19 08:53
|
|
|
Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 13.02.19 10:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanK
Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses. |
Selle kaabliga sa ei panegi teda põletama. Võimalik, et polegi vaja seda teha, kui arvestuslik ladestunud tuha kogus on limiidi ületanud.
Mine kuhugi, kes oskab need asjad üle vaadata ja hinnata. Vahest võib tahmakale ka "uue elu välja kirjutada", aga enne tuleb olukorraga tutvuda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.19 12:48
|
|
|
Seda vaatasid?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)
See kood vaata täpselt üle; ilmselt see(?)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P242F/009263
OBS/NB! Kaabel peab tööma autoriseeritud olekus (verified), et seal coding-II 11 toimetada.
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanK
Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.
Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem
kui ennem.
Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on
üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?
Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit. |
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 13.02.19 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Seda vaatasid?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)
See kood vaata täpselt üle; ilmselt see(?)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P242F/009263
OBS/NB! Kaabel peab tööma autoriseeritud olekus (verified), et seal coding-II 11 toimetada.
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanK
Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.
Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem
kui ennem.
Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on
üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?
Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit. | |
Kummastki lingist pole selle auto puhul kasu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 13.02.19 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanK
Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses. |
Selle kaabliga sa ei panegi teda põletama. Võimalik, et polegi vaja seda teha, kui arvestuslik ladestunud tuha kogus on limiidi ületanud.
Mine kuhugi, kes oskab need asjad üle vaadata ja hinnata. Vahest võib tahmakale ka "uue elu välja kirjutada", aga enne tuleb olukorraga tutvuda.
|
Miks annab siis veakoodiks, et dpf clogged?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.19 14:19
|
|
|
Järgmine kord, kui neid asju vaatad siis salvesta kõik andmed - siis on millele viidata ja ka arutada.
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.19 15:21
|
|
|
Jätkuvalt pole kasu. Edc17 puhul tuleb läbida protseduurid enne kui põletana lubaks hakata ja VCDS puhul seda kehva teha, seat puudub juhitud
veaotsing. Originaallahendusega palju mugavam toimetada.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.19 15:28
|
|
|
Mis protseduuridest käib jutt, mida seal rt lehel ei mainita?
Ei pea ODIS-t selle jaoks kasutama - valik töövahendeid on oluliselt laiem, kasvõi Launch pro, millel nõustaja moodul.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 13.02.19 15:51
|
|
|
Kui asju ei tea ja valesti hinnata võib juhtuda midagi SELLIST
Veelkord, enne tuleb reaalset olukorda hinnata, kui tuli otsa panna. Mina rohkem ei targuta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.02.19 20:05
|
|
|
Tuleb kontrollida enne seisukorda.
Võid siia lisada measuring blocks kanalite 1,99,100,101,102,104,105 logi.
Autot ei ole mõistlik enne kasutada kui filtri viga korda saab.
See põletamine on meelega tehtud keeruline, et autosi maha ei põletataks.
Uuematel on teisugune protseduur kui vanematel.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 13.02.19 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: txxxl
Tuleb kontrollida enne seisukorda.
Võid siia lisada measuring blocks kanalite 1,99,100,101,102,104,105 logi.
Autot ei ole mõistlik enne kasutada kui filtri viga korda saab.
See põletamine on meelega tehtud keeruline, et autosi maha ei põletataks.
Uuematel on teisugune protseduur kui vanematel. |
Ma ei tea palju sina, aga ma olen näinud väga palju mõtlematult manipuleeritud andmetega autosid, et tulukesest lahti saada enne müüki, või siis äkki
saab veel natuke sõita. Seega pole vaja siin seda lahti seletada. Seda saasta on nagunii pool Eestit täis. Las asjaga tegelevad inimesed, kes teavad,
mida teevad. Mul on tõsiselt kahju inimestest, kellele "väga heas korras" totaalset rämpsu pähe tõmmatakse äärmiselt lolli ja ilusa jutu saatel.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 14.02.19 06:14
|
|
|
Otse saksast autosid on erinevaid, mõne autoga pole probleeme, mõni on päris hull.
Nagu Jan igas teises postituses ütleb, et tuleb kontrollida enne ostu.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.19 12:03
|
|
|
Mitte midagi ei saavutata sellise protektsionismiga - tehakse ilma vajaliku infota ja jäädaksegi tegema! See on üleüldine inimese loomuse
käitumismuster. Andekamad liiguvad teadmiste saamisel metoodiliselt ja "probleemilahendajad" otsivad kiireid, hõlpsaid, odavaid-käepäraseid
lahendusi. See on alati nii olnud ja kogu keskkonda arvestades on justnimelt see viimaste osakaal kasvutrendis. Kätt ei pane te ette kummalegi grupile
- neile, kes õppida tahavad ega ammugi neile, kellel lihtsat lahendust vaja. "Nähtamatu käsi" on selle jaoks olemas ja see töötab alati ning ka see
on "lahendus", kui midagi maha põleb.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.06.19 05:41
|
|
|
Eile sai proovitud põletada mingi hiina kaabliga ühe C6 filtrit ja ei saanud hakkama. Kas originaal kaabel kuvaks kõik jutud "measuring block"
juurde, et ei peaks eraldi selgitusi otsima kuskilt? Ei tegele igapäevaselt sellega ja ei jää meelde ka, et mida mingi 1 või 0 tähendab kuskil,
telefoniga samal ajal infot otsida on tüütu.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.07.20 05:08
|
|
|
Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.
Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus
nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 21.07.20 06:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.
Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus
nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu? |
Viimaselajal on puuritud tahmafiltrid populaarseks läinud jälle
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 21.07.20 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.
Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus
nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu? |
Kui tagant tahmane, hakka parem kohe uut filtrit otsima, siis pole rohkem vaja mõelda. Kas kärg on täitsa puruks või ise lõhutud, nagu Rain ütles. See
asi ei toimi ilma normaalse ja ajule loogilise vasturõhuta, kui välja pole kirjutatud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 29.07.20 05:34
|
|
|
Sai vaadatud nüüd, summutiotsad tahmased jah.
Kuna arvestuslik tuhakogus oli 0.70l, siis võib oletada, et arvestuslik eluiga sai täis ja sellepärast lõhuti ära filter. Mõtlesin jube kaval olla,
et nullin ära lihtsalt selle 0.70l ja võib-olla saab enam-vähem sõitma auto. Aga nagu Jann juba ütles, siis ei sõda see asi ilma vasturõhuta, tuleb
järgmine veakood ja jälle võimsus piiratud.
Lisaks käigukast ka vigane vist, viskab pöörded lakke käiguvahetusel ja tagurdamisel viivitab. Veakoode pole, õlitaset pole kontrollinud veel.
Kokkuvõttes pole vist mõtet remontida sellises seisus autot, eks omanik otsustab.
|
|
|
|