Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 1.9 PD 96kw smoothing control näidud (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 11677)
KOMA
huviline



Registreerunud 22.04.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.19 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk


Sellele lausele paluks tõlget.


Mis arusaamatuks jäi. Kütte paaki diisli hulka automaat kasti ehk hüdro õli, mis on heade pesemis ja määrimis omadustega .
1L ATF i 50 L diisli kohta. Paak tühjaks sõita ja korrata veel ühe paagitäiega nii.
Aastaid tagasi sai paljud PD pihustid uuesti elule sedasi aidatud, sama ka CR pihustitega .
Edu


VCDS HEX CAN; KTS ; OpCom
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.19 07:19 Tsiteeri


Tänud, proovime seda.
Proovisin hommikul ka, garaazi all küll 8 kraadi sooja, kuid öö läbi seisnud ning käivitus perfektne ning samuti mitte mingit lonkamist käima panekul. Samuti ei visanud mingisugust suitsu pahvakat ka.
Kui ei oleks arvutiga pihusti väärtusi vaadanud, ei oskaks nagu millegi pärast vist muretseda ka :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 19.06.20 20:43 Tsiteeri


Küsin ka siin teemas, ei hakka uut tegema:
Sama mootoriga auto ja omaniku sõnul suitseb kõvasti, tema arvates põletab õli. Kunagi sai pandud uus turbo sisu, nüüd siis mõtles juba mootori vahetuse peale. Järgmisel hommikul proovides ei mingit suitsu, pihustinäidud kõik nulli lähedal jne., pole millesti kinni hakata. Mõned päevad hiljem proovides aga tõesti ajab tugevalt sinakat suitsu/vingu, eriti pöördeid umbes 1500 juures hoides, seda ka omanik rääkis. EGR-is viga arvatavasti pole, suitseb ka ilma vaakumvoolikuta. Teist EGR klappi sai ka juba proovitud, sest arvutiga aktiveerides sureb välja lihtsalt ja vahel tegi ka imelikke hääli see klapp, aga nad vist käituvadki nii ja see normaalne.
Vaatasin siis pihustinäite ja teistest erinev on 1. silinder. Kui mul õigesti meelde jäi, siis tühikäigul oli näit -1,5 umbes, pöördeid 1500 juurde tõstes läks näit +0,5 juurde ja gaasi maha laskmisel liikus kiiresti tagasi sinna -1,5 juurde. Plaanin siis prooviks vahetada selle pihusti homme, on mõtet? Kas võib tilkuda PD pihusti, kas negatiivne näit tähendab seda nendel mootoritel?

Klapikambrikaas on maas ja nukkvõll tundub korras, nii palju kui maha võtmata näeb. Hüdrotõukuritel on 1-2mm tühja lõtku, pidavat normaalne olema, tõukurid tunduvad pealt terved.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.06.20 02:59 Tsiteeri


Pane kõikidele pihustitele uued tihendid ja seib, reguleeri ära nagu peab ja peaks hea saama. Kuidas rantidega hakkama saad peaks tuttav olema.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.20 17:52 Tsiteeri


Käis hiljuti üks a4 b7 kerel, 103kw ühe nukkvõlliga mootor.
Tuli põleva mootoritule tõttu, vigaseks osutus eelsüüteküünalde relee (oli vett saanud, kõvasti oksudeerunud). Seetõttu olid ka ilmselt küünlad läbi (keraamilised). Relee vahetatud ja uued küü
nlad peale ning tulest sai lahti, kuid siis selgus järgmine probleem. Omanik oli arvanud koguaeg, et see ongi küünaldest tingitud.
Hommikul käima pannes päris suures koguses sinist suitsu, ca minut aega kohapeal käies. Pöördeid andes suitsu kogus ainult suureneb ja vahepeal hakkab mootor puterdama käes peale pöörete maha laskmist. Pihusti näidud jäävad normi. Autot üles tõstes oli näha, et summuti liite kohtadest pressib õli välja. Samas õli pidavat välba peale liitri juurde valama.
Turbol igasugune pikilõtk puudus. Samas vahepeal väga harva lööb avariisse, ehk turbo tagant. Aitab taaskäivitamine. Kuid pole kindlat reeglit, vaid pigem paari nädala tagant korra pidavat seda tegema.
Probleem alguse sai sellest, et tahmafiltri tõmbas nii kinni, et autoga polnud enam võimalik sõita. Tahmakas visati vahelt välja koos egr-ga, ning peale seda algas suitsemis probleem (ilmselt varasemalt tõmbas lihtsalt filter selle jama kinni ja seetõttu ta nii kinni tõmbas).
Ise oleks panustanud pihustite peale, kuid väljalaskes olev õli viitaks teisele probleemile.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 22.06.20 15:28 Tsiteeri


Vahetasin ära selle kõige kehvema näiduga pihusti ja reguleerisin ülejäänud, näidud nüüd ühtlased 0,5 sees kõik, aga ikka ajab mingit suitsu pöördeid peal hoides. Olen enamuse ajast üksi ja ei saa summuti juurde nuusutama ka minna, et kuidas lõhnab. Ega ei oskagi suurt teha edasi hetkel, kas siis vahetada pihustid/tihendid või hoopis mootor. Olen näinud väga suure läbisõiduga õli põletavaid ja suitsevaid diisleid, neil ikka iseloomulik õli põlemise lõhn, sellel autol nagu ei tunne seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.7% - SQL: 47.3%]