Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 C7 pidurdamise sujuvus (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 6872)
kmaur
huviline



Registreerunud 01.06.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 12' | 3.0, 232kw

postitati 27.10.18 21:05 Tsiteeri


Mul oli varasemalt samuti soodsamad kettad/klotsid ja seisma jäämisel helisid ei kostunud. Sarnaselt kasutaja T_ poolt kirjeldatule oli toona täielikuks seismajäämiseks vaja mul julmalt pedaali talluda. Nüüd kui Brembo ketas/klots all kostub minulgi enne täielikku peatumist erinevaid hääli (krõbinad, krudinad) aga mind see ei sega sest pidurdus on hea!

Loodan, et leiad kottermanni üles :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audinaator
huviline



Registreerunud 17.02.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 230kw

postitati 27.10.18 23:26 Tsiteeri


Minul läks see heli valjemaks siis, kui panin käredama piduriseti (kettad, klotsid; ette ja taha). Ausalt öelda on mul enda ja reisijate turvalisus kordades olulisem, kui mingisugune heli madalal kiirusel pidurdamisel. Prioriteedid on muidugi igal inimesel erinevad.

C7 3,0tdi 180kw + chip


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.18 23:29 Tsiteeri


Mille järgi sa vaatad, kas mingi piduriset on käredam ? Mingid testi tulemused vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audinaator
huviline



Registreerunud 17.02.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 230kw

postitati 27.10.18 23:30 Tsiteeri


Kohvipaksu pealt, mõistagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.18 23:31 Tsiteeri


Kui sa viitsid võid jagada neid testi tulemusi, oleks hea lugeda küll :)
Ma ise ei ole midagi väga usaldusväärset leidnud selles vallas, seega saaks oma piduriseti valikut ka vastavalt korrigeerida, kui päriselt mõõdetav statistika kõrval oleks. Kas sina oled midagi sellist leidnud? Millegipärast kahtlen


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audinaator
huviline



Registreerunud 17.02.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 230kw

postitati 27.10.18 23:59 Tsiteeri


Tead mis, kõik mis netis kirjas on, ei ole alati kuld. Kindlasti ei ole seda erinevad testid. Parim näide rehvitestid.

Mina olen valinud oma pidurid isiklike kogemuste põhjal ning tegemist ei ole nö tavapoe piduritega, mida automaailmas laokaubana hoitakse. Kuna siin on palju selliseid mehi, kes hakkaks koheselt vaidlema, et bljääät, noo mina saan sõbra kaudu Bremobod 20% soodsamalt ja need on ikka üleprahi kraam, siis ei hakka ma siin ka enda maitset kellelegi peale suruma. Guugelda, leiad ise üles. Vihjeks, et selle brändi tooteid kasutatakse pigem ringraja sõidukitel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.10.18 10:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audinaator
Guugelda, leiad ise üles. Vihjeks, et selle brändi tooteid kasutatakse pigem ringraja sõidukitel.


Noh, teine asi on see, et kas diisealudil, mis on igapäevaliikluses, on ringrajaklotside kasutamine just kõige turvalisem valik. ("mul enda ja reisijate turvalisus kordades olulisem")

Kõik me teame, et need on tänavasõidust ikka sipsa erinevad, tänavaklotsi põlema lastes muutub pedaal rajal vähe pehmemaks ja mäkketõusuklotsi peab enne töölehakkamist seevastu jälle kuumaks sõitma jne 100 häda.

Pigem on lapse ja naisega sõiduks ikkagi kõige parem tehaseklots, seesama, mis talle liinil külge pandi. (ei saa ju nii, et hakkad perega maale sõitma ja teatad, et ma läen sõidan 15min enne klotsid soojaks; naine saaks naerukrambid)

Ja teada on, et igasugu piduri kriuksumiste ja muude vigade ennetamiseseks (milledele tehastel kulub ikka väga palju pappi garantiitöödeks) on suuremad tegijad oma autodele liinil alla pandavatele klotsidele ikka üsna põhjalikud testid teinud ja optimaalseima variandi leidnud.
See andurite ja kaameratega mööda rada nühkimine, uuesti toas klotsi segu koostise muutmine, uuesti nühkimine jne on väääga kallis üritus.

Teine asi on see, et ma pole praegu 100% kindel, kas Revalist täna C7-le saab osta sama klotsi, mis tehasest küljes oli; kui C8 kasutab sama, siis ilmselt saab.
Hind on muidugi väsitav.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audinaator
huviline



Registreerunud 17.02.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 230kw

postitati 28.10.18 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: audinaator
Guugelda, leiad ise üles. Vihjeks, et selle brändi tooteid kasutatakse pigem ringraja sõidukitel.


Noh, teine asi on see, et kas diisealudil, mis on igapäevaliikluses, on ringrajaklotside kasutamine just kõige turvalisem valik. ("mul enda ja reisijate turvalisus kordades olulisem")

Kõik me teame, et need on tänavasõidust ikka sipsa erinevad, tänavaklotsi põlema lastes muutub pedaal rajal vähe pehmemaks ja mäkketõusuklotsi peab enne töölehakkamist seevastu jälle kuumaks sõitma jne 100 häda.



.


Usu või mitte, kuid ka sellised firmad pakuvad tänavasõiduks täiesti sobivaid komplekte, mida ei pea enne soojaks sõitma. Hetkel kasutan ma selle firma toodangut kõigil kolmel autol, olen megarahul ega kavatsegi vahetama hakata (võimsaim masin neist ca 500hp ja täismass 2900kg). Juba sellepärast ei vaheta, et eluiga võrreldes Bremboga mitmekordne, lisaks häirib kohutavalt Brembo klotside tolmamine, veljed koguaeg musta kihi all. Maitseasi.

Päeva lõpuks on absoluutselt igaühe vaba valik, mida ta oma autole alla topib ning kui tahab naisele nalja teha, siis peenestab enne 15 minutit, et pidurid soojaks saada. Esimest päeva autoga ei sõida ning enamvähem ikka taipan, kas pidurid võtavad või mitte :)
Aga ärgem nüüd teemast liiga kaugele ka mine, häda ju hoopis selle kohutava heliga!


EDIT:

rs156, märkasin, et Sul ju lausa müügikuulutuse põhigi juba valmis päris krõbeda hinnaga, kas on mõtet selliste pseudoprobleemide peale mingit suurt pappi enam pilduda? Aga jah, ka see otsus on igaühe enda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.10.18 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audinaator

Usu või mitte, kuid ka sellised firmad pakuvad tänavasõiduks täiesti sobivaid komplekte, mida ei pea enne soojaks sõitma. Hetkel kasutan ma selle firma toodangut kõigil kolmel autol, olen megarahul ega kavatsegi vahetama hakata. Juba sellepärast ei vaheta, et eluiga võrreldes Bremboga mitmekordne, lisaks häirib kohutavalt Brembo klotside tolmamine, veljed koguaeg musta kihi all. Maitseasi.



Minu usk ei puutu asjasse (ma olen ateist), aga ehk paned siis kirja ka, mis klotside vastu uue auto ostnud inimesed oma Brembo tehaseklotsid vahetama peaks?
Tolmamine on tõesti teema.

Ja ega mitmekordne eluiga Bremboga võrreldes pole vähem teema. Rasked masinad eriti. Isegi sulgkaalus Touaregidel/Audi Q-del on bremboklotsidel 50tuhat ja kööga. (üks klots neljast, eksole)
Ühtlasi, kas ketas sel puhul kestab samuti mitmekordselt?
Teada on, et ntx Land Rover oma raskest rauast ja eraldi raamiga 4x4 tankidel nõuab esiketta + esivoolikute vahetust 120 tuhat hoolduse käigus (sõltumata sellest, mis olukorras nad on), kui nimetet vihatud B. toodanguga tegu.

Edit: teema on nagunii ootel kuni 7ndani, seega võib vast offtopicut teha, teemaalgataja ees vabandan.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.18 12:48 Tsiteeri


Ma panin auto just meelega krõbeda hinnaga müüki üheks kuuks - kui keegi tahab ja oleks ära võtnud, davai. See oli rohkem nagu iseenda jaoks märk, kas kulutan edasi raha või ei, teades, et tuhandeid läheb ilusti veel alla :D Kuna ei läinud asjaks (ei tahtnudki otseselt, et läheks, muidu oleks normaalse hinna pannud), siis saan ilusti edasi toimetada, väiksemate süümekatega :D. Vahepeal oli selline kõhkluse hetk lihtsalt.

Muus osas, mind huvitab ka, mis salajaseid kettaid klotse sa siis kasutad ilma nime viitamata? Pole see nii offtopic midagi, kui ikkagi eesmärk on pidurdusest rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 04.11.18 22:29 Tsiteeri


Huvitav video mida tööajal vaadata, enne 7/11 teeninduse aega. Link ->juutube


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.18 23:17 Tsiteeri


Sai vaadatud, tänud!
Selle info järgi sobiksid mulle, rahuliku pidurdamisega tänavasõitjale Eesti kliimas, keraamilised klotsid kõige rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.18 16:22 Tsiteeri


Esinduses käidud ja tulemuseks - ei saagi paremaks. Normaalne hääl, mis tekib ketta ja klotsi kokkupuutel, mis oli ka teada, eks. Öeldi, et müüakse originaalklotse ja kettaid, ka neid, mis autoga koos välja tulid, kuigi tootekoodid on kummalgil paar korda muutunud ja toode uuenenud. Kogu ring ehk kettad + klotsid + vahetus oli hinnapakkumises 982 eurot, seega.. yeaah. Võeti preagune süsteem lahti ja kõik ok, funktsionaalsest ei muutuks midagi peale hääle ainult. Mainiti küll, et hääl on tavaline, kuigi pisut valjem kui peaks olema, seda ütles siis meister ise. Kuigi võrdluseks tõi, et võttes siit uue Q7 siis see hääl on ka ikkagi olemas.

Ehk siit siis õppetund - tahad, et oleks sama vaikne nagu originaalis = kasuta originaalosi, ise ka nüüd targem.

Praegu nad võtsid käsitsi lahti ja käisid kõikide pidurite detailid üle. Koju sõites oli surmvaikne ja ülimõnus, mitte piuksugi ei teinud pidurisüsteem ühelgi tingimusel. Kahjuks homme ilmselt enam nii hästi ei ole aga noh.. oli mõnus kuni kestis :D

Ehk midagi ei saagi ja pean häälega leppima ilmselt. Küll aga edasised otsused varuosade suhtes (nt sildades) on tugevasti kallutatud originaali poole, kui varem oli ka huvi aftermarket asjade osas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 07.11.18 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Ehk siit siis õppetund - tahad, et oleks sama vaikne nagu originaalis = kasuta originaalosi, ise ka nüüd targem.


Selles valguses on polü teema ikka endiselt hea idee?
Et mitte varsti järgmist heli või krõbinat taga ajada.

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156

Alguses mõtlesin, et mis mul nendest polü-puksidest nii väga ikka, võib ju originaalid ka panna. Teistpidi niikuinii tuleb vahetada ja.. miks mitte polüd. Sai 034 drivetrain mount kit pandud, et sõit väheke "krõbedam" oleks, samuti madaldusvedrud ning talveratastele tulevad flantsid. Seda joont jälgides võiks polü puksid ka olla. Kui ei meeldi saab alati ära võtta.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.18 17:11 Tsiteeri


Ma arvan, et ei ole. Pead ei saa anda ja.. mõni aftermarket toode võib ja isegi ongi parem kui originaal. Võibolla. Aga mina lepin originaaliga ka, nii definitsiooni kui õllega. Ja lähevad mitte polüd, vaid originaalid, puksid siis mitte õlled. Sellest kirjutasin pikemalt oma auto teemas ka, ei tahtnud siinset risustada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.19 12:50 Tsiteeri


Natuke vett on eelmise korraga võrreldes merre voolanud ja siis edasi sai?

Süüdlaseks oli käigukast! Ei suutnud ta rahulikult seisma jääda ega kohalt minna, olles ee.. närviline? kõige parem kirjeldus. Nagu narkar, tõmbleb kergelt. Peale käigukasti remonti jääb sujuvalt seisma ja läheb ka kohalt sujuvalt, ilma valju pidurite hääleta ja probleemideta, et ei saa sujuvust leida. Seda nii manuaalselt kui ka Auto-Stopiga või misigane selle nimi oli, Auto Assist vms, paneb ise piduri peale kui seisma jääd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bleepbloop
huviline



Registreerunud 30.07.15
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0TFSI

postitati 22.05.19 08:02 Tsiteeri


Mis sa selle kastiga siis tegid ja mis maksis ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.19 10:44 Tsiteeri


3200 oli kapremont, ESRacingu kaudu - esindaja Recrole.

Probleem oli tõenäoliselt sidurites, et ta kohapeal turtsakas oli. Muid probleeme oli kah kergelt.
Täpselt saad lugeda minu autoteemast või https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=167967 lehtedelt alates 7 või midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.7% - SQL: 35.3%]