Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 allroad 2011 tagukse klaas ülessetõustes kisub vilttu (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2297)
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 15.10.18 14:31 Tsiteeri
A6 allroad 2011 tagukse klaas ülessetõustes kisub vilttu



Tere,hakkas järsku selline jama et ukseklaas alla sõidab ilusti aga üles lastes kisub poole peal vilttu ja läheb alla tagasi! Milles võib viga olla? Siinid on kah nagu sodist puhtad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 15.10.18 14:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Tere,hakkas järsku selline jama et ukseklaas alla sõidab ilusti aga üles lastes kisub poole peal vilttu ja läheb alla tagasi! Milles võib viga olla? Siinid on kah nagu sodist puhtad!


Klaas liigub kahe trossi abil, mille küljes on plastikust kinnitused, kuhu kinnitub klaas. Üks kinnitustes on purunenud ja ainult üks tross (ühes otsast) tõstab klaasi. Poob kinni (nagu oleks midagi vahele jäänud) ja turvalisuse pärast avaneb uuesti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 15.10.18 15:40 Tsiteeri


kui suur töö on seda vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 15.10.18 16:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
kui suur töö on seda vahetada?


Päris suur, kui ise mekaanic ei ole, tasub teha lasta. Tüübleid polstrile on nagunii uusi vaja.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 15.10.18 16:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Päris suur, kui ise mekaanic ei ole tasub teha lasta. Tüübleid polstrile on nagunii uusi vaja.


Tüüblite endiga ei juhtu midagi, ennem annab polstri küljes olev kinnitus järele, kuid üldse.

Asjast ka.

Võimalusi on mitmeid, kuid proovi enne pooleldi avatud aknaga kas ka reaalselt loksub seal (iseasi kuipalju seda üldse seal raami sees liigutada annab).
Kui sa liigutasid aknaid ainult süüde sees, proovi töötava mootoriga.

Nii veider kui see ka pole, siis olen korduvalt näinud, kus kõik oleks justkui paigas ja ikkagi ei liigu.
See ei ole küll normaalne lahendus, kuid natukene määret tihendisse ja asi käib kui kulda (eeldusel, et kõik muu on paigas).
C7 ei käi aknaraam eraldi lahti, et sealt võiks viga otsida, mis muidugi ei täheda, et kellegi karvane kästi pole keretöid teinud.

Kui midagi muud ei aita, polster maha ja siis saab juba täpsemalt näha mis viga.
Polster käib ära kolme poldiga ja oma eemaldatav mõne minutiga.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 15.10.18 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Päris suur, kui ise mekaanic ei ole tasub teha lasta. Tüübleid polstrile on nagunii uusi vaja.


Tüüblite endiga ei juhtu midagi, ennem annab polstri küljes olev kinnitus järele, kuid üldse.

Asjast ka.

Võimalusi on mitmeid, kuid proovi enne pooleldi avatud aknaga kas ka reaalselt loksub seal (iseasi kuipalju seda üldse seal raami sees liigutada annab).
Kui sa liigutasid aknaid ainult süüde sees, proovi töötava mootoriga.

Nii veider kui see ka pole, siis olen korduvalt näinud, kus kõik oleks justkui paigas ja ikkagi ei liigu.
See ei ole küll normaalne lahendus, kuid natukene määret tihendisse ja asi käib kui kulda (eeldusel, et kõik muu on paigas).
C7 ei käi aknaraam eraldi lahti, et sealt võiks viga otsida, mis muidugi ei täheda, et kellegi karvane kästi pole keretöid teinud.

Kui midagi muud ei aita, polster maha ja siis saab juba täpsemalt näha mis viga.
Polster käib ära kolme poldiga ja oma eemaldatav mõne minutiga.


11a. Allroad on C6.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 15.10.18 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

11a. Allroad on C6.


Vabandan, minu viga.

Kui klaas enne liikus ja nüüd enam ei liigu, siis pidi midagi seal järele andma.

C6 kinnitub klaas klahe kruviga ja seal on väike reguleerimise võimalus kinnituses, iseasi kas ja kui palju see muudab. Keskmine post (kus küjes on ka klaasi kinnitus), kinnitub väikese poldiga sisemise uksepleki külge ja seda ei anna viltu panna.

Ilma polstrit maha võtmata palju teha ei saa, kui siis ainult määret tihendi sisse lasta. Ei õigusta sellist käitumist, kuid see on väheseid võimamalusi, mida kiiresti proovida saab.
Kui klaas ikka pooles vinnas, võib ju proovida käega lisaks aidata, seniks kuni asja korda saab.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 15.10.18 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

11a. Allroad on C6.


Vabandan, minu viga.

Kui klaas enne liikus ja nüüd enam ei liigu, siis pidi midagi seal järele andma.

C6 kinnitub klaas klahe kruviga ja seal on väike reguleerimise võimalus kinnituses, iseasi kas ja kui palju see muudab. Keskmine post (kus küjes on ka klaasi kinnitus), kinnitub väikese poldiga sisemise uksepleki külge ja seda ei anna viltu panna.

Ilma polstrit maha võtmata palju teha ei saa, kui siis ainult määret tihendi sisse lasta. Ei õigusta sellist käitumist, kuid see on väheseid võimamalusi, mida kiiresti proovida saab.
Kui klaas ikka pooles vinnas, võib ju proovida käega lisaks aidata, seniks kuni asja korda saab.
nii ongi,alla sõidab vaikselt ilusti aga ülesse poole peal kisub vilttu ja siis laseb automaatselt mingi 5 cm alla tagasi. käega sättisin klaasi õigeks siis sain kinni lasta ilusti! Midagi selle trossi majandusega juhtus! Kas keegi oskab mingitest summadest rääkida- trossid,vahetus jne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 15.10.18 19:23 Tsiteeri


Kuna klaasi kinnitus on ainult keskel, siis on raske aru saada miks klaasi üldse viltu kisub.
Raam viga saanud, et poob kusagilt kinni?

Trossi probleem annab tavaliselt endast raginaga märku, isegi kui peaks olema kuidagi rullilt maha jooksnud, siis võiks mingis asendis nagu suur vabakäik olla.

Foorumis seda keegi korda ei tee ja igaühel on oma nägemus nii veast kui remondist.

Samas, kui eesmärk on raha kokku hoida ja ise asi korda teha, siis soovitan alustuseks uksepolster eemaldada ja vaadata mis sealt vastu vaatab.
Seda "mürasummutus" matti saab niipalju eemale, et ukse sisse pilt heita. ;)


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 16.10.18 03:26 Tsiteeri


Soovitaks enne ise tegemist youtuubist mõnda videot vaadata, seal neid jagub. Siis saab ka oma võimekust hinnata asja lahendamisel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.10.18 05:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Kas keegi oskab mingitest summadest rääkida- trossid,vahetus jne?


Mine osta see trossindus ära, nagunii läheb ükskord vaja, sest need pole mingid elukestvad asjad!
4F0837461D kui ma ei eksi.
Poola usinate käte poolt tehtud kuni 50€/komplekt (paar aastat ikks kestab!) või siis veel usinamate saksa käte poolt tehtud 150€
Vahetuseks kulub oma tunnike vast ära!

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 16.10.18 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Kas keegi oskab mingitest summadest rääkida- trossid,vahetus jne?


Mine osta see trossindus ära, nagunii läheb ükskord vaja, sest need pole mingid elukestvad asjad!
4F0837461D kui ma ei eksi.
Poola usinate käte poolt tehtud kuni 50€/komplekt (paar aastat ikks kestab!) või siis veel usinamate saksa käte poolt tehtud 150€
Vahetuseks kulub oma tunnike vast ära!

.


Tee üks selline tunniga ära, pane see odav junn sinna sisse ja siis vaatad seda asja nädalapärast uuesti ning hoopis teise pilguga.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.10.18 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tee üks selline tunniga ära, pane see odav junn sinna sisse ja siis vaatad seda asja nädalapärast uuesti ning hoopis teise pilguga.


Aga miks mitte!
Too auto, junn ka ja ma teen ära!
Aga nädalapärast vaatad seda ise teise pilguga!

P.S. Iroonia on vist Sinu jaoks tundmatu mõiste, yanekk?
Siiani oled ikks asjadest normaalselt aru saanud. Ja jälgi hüüumärkide liikumist kah teemas...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.6% - SQL: 28.4%]