Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.0 TFSI ebanormaalne õlikulu - kes hiljuti probleemi likvideerimisega tegelenud? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3721)
MLL_A6
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.18
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.18 12:57 Tsiteeri
2.0 TFSI ebanormaalne õlikulu - kes hiljuti probleemi likvideerimisega tegelenud?



Tere!

Probleemiks legendaarne 2.0 TFSI mootori(BPJ) ebanormaalne õlikulu(ca 1,5l/1000km :mad: ). Kuna autol vanust 10 aastat, uuena Eestist ostetud(kogu aja tutvusringkonnas olnud, korrektselt hooldatud) ja läbisõit tiksub alles 150k peal, siis kaalun esialgu probleemset kolviringi vahetust, et masinaga enne müüki veel mõni aasta kulgeda.

Kas ja kus keegi viimasel ajal selle probleemiga tegelenud on? Kas ja kaua tulemus kestab? Ideaalis Lõuna-Eesti kandis ja koos lõpliku maksumusega.
Sirvisin otsingut, aga uuemaid teemasid ei leidnud ja vanemates oli välja toodud esinduse hind ca 2000-3000€. Ehk leidub mõni mõistlikuma hinna-kvaliteedi suhtega koht..eelarve on piiratud pigem ca 1500€ peale hetkel.


Ettetänades! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 04.09.18 13:26 Tsiteeri


Lõuna-Eestis saab sellele probleemile mõistliku hinnapakkumise teha ainult Aasta Auto


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MLL_A6
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.18
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.18 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Lõuna-Eestis saab sellele probleemile mõistliku hinnapakkumise teha ainult Aasta Auto


Õnneks ei ole asukoht nr 1 kriteerium. Korraliku töö nimel võin auto ka kaugemale viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.18 17:03 Tsiteeri


Me suudame ka täiesti pädeva hinnapakkumise teha ning hiljem selle järgi remondi.

https://www.forss.ee/kontakt/tartu/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.09.18 18:09 Tsiteeri


Tellid siit komplekti ja viskad mootorisse, siis võid 1500 hakkama saada :D

Aliexpressi link

Aga korralike varuosadega ja koos plokikaane remondiga võid 3000 ringis arvestada.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 04.09.18 18:17 Tsiteeri


On ka reaalne probleem selle 1,5 L õli/1000 km-ga seoses?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.09.18 19:35 Tsiteeri


See Aliexpressi komplekt on vist vale, sest see peaks olema rihmaga mootor.
Miinimum oleks kolvid rõngastega, plokikaanetihend ja kaanepoldid. Kui kõik need asjad on B-osana saadaval, siis tõenäoliselt saaks soovitud summaga hakkama. Samas mina pole nagu kuulnud, et oleks probleeme õlikuluga nendel mootoritel, pigem õlirõhuga. Äkki turbos viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 04.09.18 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
On ka reaalne probleem selle 1,5 L õli/1000 km-ga seoses?

Tüütu on ju keskmiselt iga tankimise ajal ka kapott avada ja pool liitrit õli sisse valada. Pluss rahakulu 7-14 eur liiter korralikku VW 504.00/507.00 specile vastavat õli lisades. (Pealekallamiseks sobib ka VW 502.00/505.01.)
Ise sõidan viiendat aastat sama mootoriga (2009, samuti revalist, ajalugu teada ja kohe 150k ees), kulu on seni õnneks olnud umbes pool liitrit 2-3k peale, mida pean mõistlikuks tfsi puhul.

Jälgin :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.09.18 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See Aliexpressi komplekt on vist vale, sest see peaks olema rihmaga mootor.
Miinimum oleks kolvid rõngastega, plokikaanetihend ja kaanepoldid. Kui kõik need asjad on B-osana saadaval, siis tõenäoliselt saaks soovitud summaga hakkama. Samas mina pole nagu kuulnud, et oleks probleeme õlikuluga nendel mootoritel, pigem õlirõhuga. Äkki turbos viga?

Vabandan, ei lugenud välja mootori tähti esimese korraga. Ei tea ka, et selle mootoril õlivõtu probleem oleks, sellest järeldasin, et uue ketiga mootoriga tegemist.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 04.09.18 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tüütu on ju keskmiselt iga tankimise ajal ka kapott avada ja pool liitrit õli sisse valada. Pluss rahakulu 7-14 eur liiter korralikku VW 504.00/507.00 specile vastavat õli lisades.

Kui see remont 3000 eur läheb, siis selle raha eest saab 200 000 km sõita õli juurde valades, aga kui plaan on mõne aasta pärast ära müüa... :) Iseasi muidugi kas see kulu võib selle mõne aasta jooksul oluliselt suuremaks minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.18 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tüütu on ju keskmiselt iga tankimise ajal ka kapott avada ja pool liitrit õli sisse valada. Pluss rahakulu 7-14 eur liiter korralikku VW 504.00/507.00 specile vastavat õli lisades.

Kui see remont 3000 eur läheb, siis selle raha eest saab 200 000 km sõita õli juurde valades, aga kui plaan on mõne aasta pärast ära müüa... :) Iseasi muidugi kas see kulu võib selle mõne aasta jooksul oluliselt suuremaks minna.

Ottomootor peab põletama bensiini, mitte õli.

Õli põletamisega rikud mootori enda, küünlad ja komponendid väljalaskel.
Algne sääst võib lõppeda veel kallima remondiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 04.09.18 20:32 Tsiteeri


Selline kulu on ju tootja (Audi) poolt lubatud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MLL_A6
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.18
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.18 06:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tüütu on ju keskmiselt iga tankimise ajal ka kapott avada ja pool liitrit õli sisse valada. Pluss rahakulu 7-14 eur liiter korralikku VW 504.00/507.00 specile vastavat õli lisades.

Kui see remont 3000 eur läheb, siis selle raha eest saab 200 000 km sõita õli juurde valades, aga kui plaan on mõne aasta pärast ära müüa... :) Iseasi muidugi kas see kulu võib selle mõne aasta jooksul oluliselt suuremaks minna.

Ottomootor peab põletama bensiini, mitte õli.

Õli põletamisega rikud mootori enda, küünlad ja komponendid väljalaskel.
Algne sääst võib lõppeda veel kallima remondiga.


Viimasega täpselt samal arvamusel. Õlivahetusvälba peale on see arvestatav kogus õli, mis vahepeal läbi jahvatatakse.


...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MLL_A6
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.18
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.18 06:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See Aliexpressi komplekt on vist vale, sest see peaks olema rihmaga mootor.
Miinimum oleks kolvid rõngastega, plokikaanetihend ja kaanepoldid. Kui kõik need asjad on B-osana saadaval, siis tõenäoliselt saaks soovitud summaga hakkama. Samas mina pole nagu kuulnud, et oleks probleeme õlikuluga nendel mootoritel, pigem õlirõhuga. Äkki turbos viga?


Õli siiski füüsiliselt kaob mootorist. Rõhu probleemi ei ole.


...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 05.09.18 06:50 Tsiteeri


Kui Tartu sobib, siis võta kindlasti hinnapakkumine ka Eksperthooldus'st.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 05.09.18 16:15 Tsiteeri


Kui võtta suvalisest online-kataloogist varuoskoodid ja näiteks h2.ee lehelt vaadata, siis kolb koos rõngastega maksab alla 100EUR/tk, lisaks siis tihendid ja poldid. Kui muud ei tee, lihtsalt plokikaas maha, karteripõhi alt ja kolvid välja, siis peaks vast 10 tunniga hakkama saama. Keskmine tunnitasu tavalistes töökodades umbes 25EUR/h, seega kokkuvõttes peaks vabalt hakkama saama selle 1500EUR-iga. See on juba kliendi enda määrata, et kas läheb uus õli ja jahutusvedelik või vanad tagasi jne.. Ja see on lihtne mootor iseenesest, mingeid erirakiseid ei vaja kui plokikaant ennast laiali ei pooda, iga normaalne töökoda peaks suutma ära teha selle.
Esindusest või mõnest tõsisemast töökojast tasuks kindlasti küsida, et kas on esinenud kolvigrupi kulumist või õlirõngaste ummistumist sellel konkreetsel mootoril. Ise nagu kuulnud pole ja google ka eriti midagi ei anna selle kohta, ei siin ega välismaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 05.09.18 19:30 Tsiteeri


Leak down test teha ja pilt oleks juba natukene selgem. Kui silinder kulunud, siis ainult uute kolbidega väga pole midagi teha.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 15.11.18 21:22 Tsiteeri


Ega seda tüüpviga õlikuluga ei tee kindlaks, kiire proovisõidu ja ostueelse kontrolliga, kui mõni 2.0 a6 silma jäänud on? Vaja süvitsi teeninduses diagnoosida asja?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 16.11.18 06:00 Tsiteeri


Enne mootori remonti soovitan kontrollida turbo ja karteri tuulutuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.18 18:14 Tsiteeri


Kui see on korrektse hooldusajalooga, siis küsi äkki pakutakse mingil määral goodwilli esinduses? Kui see on teada tuntud viga, siis võibolla isegi joppab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.2% - SQL: 32.8%]