Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C6 3,2 ja a4b6 3,0 (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2407)
henryM
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.18 10:46 Tsiteeri
A6 C6 3,2 ja a4b6 3,0



Kas keegi on seda isendid vaatamas käind, ehk oskab keegi midagi lähemalt rääkida sellest.
http://www.auto24.ee/used/2868430

Henry.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TSks
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.18 10:54 Tsiteeri


Autot ei tea aga silma jäi, et nagu käigukasti ümbris on valet värvi. Mingi põhjus pidanud olema, et vahetatud.


Audi B6
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 15.07.18 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: henryM
Kas keegi on seda isendid vaatamas käind, ehk oskab keegi midagi lähemalt rääkida sellest.
http://www.auto24.ee/used/2868430

Henry.



Keskkonsool on paljudel üle kiletatud või värvitud, kuna on aja jooksul muutunud jubedaks.
3,2 fsi "rõõmudega" oled ikka kursis? Siin foorumiski sellest küll ja veel seletatud.
Ise ei ostaks relva ähvardusel ka seda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
henryM
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.18 11:56 Tsiteeri


Eks ma ikka 3,2 fsi kohta kuulnud üht ja teist. mõtlesin, et keegi ehk teab sellest isendist midagi rohkemat, suhteliselt kaua müügi kah juba.

Ei hakka uut teemat tegema teen pealkirja vähe ümber ja küsiks siis sellise auto kohta ka nagu A4B6 3,0q automaat ja bensiin ei leidnud väga infot siit. Tean, et süütepoolid pidi tüüpviga olema, quattro poole pealt peaks suhteliselt muretu olema. Nii siis, mis mootori ja kasti kohapealt tähelepanna, vastupidavus jne.

Hetkel ainult paartükki müügis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TSks
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.18 11:01 Tsiteeri


Audi b6 3.0 V6 162kw ASN mootor, quattro automaat / 2004

3.0 mootor peal nii B6, C5 ...

Mootor: mured õlisurvega, tuleks lasta enne ostu kontrollida. Tihti on anduri süü, seega kasutada oem andureid. Seoses survega kasutada 5W40 mootoriõlisid.
Õlisurve...tihti lihtsa süüna ummistunud õlikogumissõel, ka tuleb häid kallemaid õlisid kasutada.
Õli kadu, võib olla saalede kulumine.
Õli taseme anduri jumpsimine, kuid selle vahetus vist pidi olema vist suurem töö.

Mootoril ketti pole, seega õigeaegne rihma vahetus.

Ostes vaadata ka et tosool puhas oleks.

Tüüpveana leidnud nüüd et uksealus liistude all muda/ tolmust tekkinud ja sellest rooste tekkimine.




Muidu olen rahul, juppe osasid väga palju saada, ühtib ju suures osas B6/B7.
All coilid, 19" veljed, 235/35/19rehvid,


Eks kõik oleneb ka eelmise omaniku hoolivusest ning tööde arvetest.


Audi B6
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-WMX-
huviline



Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line

postitati 11.08.18 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: henryM
Kas keegi on seda isendid vaatamas käind, ehk oskab keegi midagi lähemalt rääkida sellest.
http://www.auto24.ee/used/2868430

Henry.



Keskkonsool on paljudel üle kiletatud või värvitud, kuna on aja jooksul muutunud jubedaks.
3,2 fsi "rõõmudega" oled ikka kursis? Siin foorumiski sellest küll ja veel seletatud.
Ise ei ostaks relva ähvardusel ka seda.



Huvitav mis sinu meelest selles 3.2FSI siis nii jubedat on, et relva ähvardusel ka ei ostaks seda?
See tüüpiline 3.0TDI omaniku jutt, kes pole reaalselt omanud 3.2 FSIˇd. Kui mõtled FSI "rõõmude" all carbon buildupi siis see küll pole põhjus miks selle mootoriga autot mitte osta. Selle puhastus tänapäeval odav ja seda ei pea iga aasta tegema. Ise olen omanud 3.2fsi juba 4 aastat ja ütlen küll, et tõsiseid probleeme pole mootoriga olnud. Mootori ketiprobleem tuleb tavaliselt 180 tuhande pealt, kui see vahetatud siis võid murevabalt sõita väga pikki aastaid. Ketiprobleem on 3.0tdi samamoodi ja kui foorumis ringi vaatad siis pigem on diisel mootoriga inimestel probleeme. Võrrelda fsi või tdi, siis 75% siin foorumis on pigem tdi probleemid.
Mina soovitan igastahes 3.2FSI, kui aga käid igapäevaselt edasi-tagasi 100km tööle autoga siis ehk tasub diislile mõelda, kui ei siis ei näe küll suurt kokkuhoidu tdiˇga sõitmisel.


m.k
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ruudi
huviline



Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 11.08.18 18:15 Tsiteeri


Olen ka arvamusel,et ei tasu neid hirmujutte Fsi bensukatest nii tösiselt vötta,ise omand mitu 3,2 ja 2,8 ,tösi üle kolme aasta pole söitnud.Mingeid probleeme mida siin räägitakse.3,2 söitnud üle 200000,2,8 saja ringis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.0% - SQL: 42.0%]