Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8L D3 4.2TDI 240kw - 2008 - YNWA (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 5425)
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 21.06.18 18:44 Tsiteeri
Audi A8L D3 4.2TDI 240kw - 2008 - YNWA



Pool aastat juba meie peres selline tore sõiduvahend kui Audi A8L. Tegelikult sai algselt vaadatud üldse škoda Superbi ja ka Octavia RSi, kuid ei saa teiste automarkide sees end koduselt tunda ja nii täitus ammune auto-unistus A8L näol. Plaan oli vaatamas käia kahte, kuid üks läks eest ära kui soe sai ja nii juhtuski, et läksime, vaatasime ja ostsime.
Läbitud sai ka ostueelne kontroll, mille toimumispaik Tartu Forss. Sealsed härrad teatasid, et pole ammu nii heas korras isendit näinud ja proovisõit ei tekitanud ka liigseid küsimusi. Eks näe tulevikus, kui hea või halb ost see olema sai aga seni jagub vaid kiidusõnu.

Autost:
Audi A8L
Mootor: 4.2L TDI BVN 240kw biturbo
Bose heli
Reavahetusassistent
Ventileeritavad istmed massaažifunktsiooniga ees ja taga mäludega
Tagaakende kardinad
Reguleeritav elektriline õhkvedrustus x4
Kiirustundlik roolivõimendi
Püsikas
Isetumenevad peeglid
Bluetooth
Kurvituled
Ambient light
Katuseluuk
Softclose
S8 peeglid ja võre
Meelega vältisin võtmeta käivitust


Autol tuvastati ostueelses:
Summutisukk katki.
Mootori põhjakate õline.
Ees seesmised poolteljeotsad kerge lõtkuga (hiljem oma töökojas vaatasime, et ei ole siiski).
Rihmaliinist vilin.
Otsin lehe üles, ei mäleta enam kõiki.

Senine programm:
Mootoriajus ja käigukastiajus veakoodid puuduvad mitmete testide tulemusel.
Ka suuremate külmadega läheb veatult käima ja igasugused ketiklõbinad puuduvad.
Generaatoririhm pikkisuunas lõhega - VAHETATUD (Continental)
Karteripõhja õliväljalaskekorgi pesa praoga ja lekib põhjakattele õli - VAHETATUD (orig.) 120.-
Põhjakate pestud.
Ees seesmised piduriklotsid jääk 3mm - VAHETATUD (Textar) ca 94.-
Ees ülemised õõtshoovapuksid pragunenud x4 - VAHETATUD vaid puksid (Lemförder), šarniirid olid nagu uued. ca 6.-tk 24.-
Tagarattalaagrid tegid tõstukil sõites natuke häält - VAHETATUD laager x2 (SKF) ca 65.-tk 130.-
Mootoriõli 10L 5W40 vahetatud koos õlifiltriga (MANN).
Mootor nägi seest välja kui tutikas, õlisete puudus.
Mootori õhufiltrid olid nagu uued - Õhuga puhastatud.
Vasak esimene Xenon läks läbi - D3S VAHETATUD (Osram) 30.-tk
Uued suverehvid (Aplus) - VAHETATUD 240.-
Hõbenooles tehtud ka käigukastidiagnostika - Seisund suurepärane. 35.-
Kojamehed kulunud - VAHETATUD (Valeo) 32.-
Taga vasak pidurivoolik lõhkes. Sinna oli topitud mingi racing voolik, aga ma panin tavalise. (TRW) Hinda ei mäleta isegi ligikaudset.

To do list:
Ees stabikavarda puksid kolksuvad. Pukse eraldi ei pakuta, vaid vardaga koos ca 230.- eest aga leidub ka muid võimalusi.
Summutisukaga tegeleda.
Taga parem luugihing lõtkub ja puldist avades ei tõsta luuki vahel - saab ka käsitsi praegu avada ja hiljem kui aega ja viitsimist on, tegeleda.
Ees eesmiste õõtshoobade puksid vajaksid vahetust, kuna pehmevõitu. Võibolla ka terved õõtsad, oleneb šarniiride seisukorrast.
Taga vasak elektrilise käsipiduri korpus on natuke oksiidiga paisunud irvakile - peab lahti võtma ja puhastama.
Toonkiled paigaldada.
Generaatori rihmaliinis rullid vahetada ja generaatorit kontrollida igaks juhuks.
Ilmselt vahetada ka esirattalaagrid.
Taha tekitada varuratas (võib pakkuda 17tolli üksikut velge).

Hetkel on üks suvaline pilt ka sellest pillist. Eks millalgi lisan veel.
https://www.upload.ee/thumb/8586151/20180515_113145.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 23.06.18 19:57 Tsiteeri


Nädala pärast krutitakse natuke arvutiga ja optimeeritakse mootori juhtajusid. Peaks päris pull asi saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.06.18 20:33 Tsiteeri


Huvitavalt matt, va katus. Kas masin on kiletatud või mis selle välimusega tehtud on?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.06.18 06:47 Tsiteeri


Kiletatud jah. Originaalvärv on šampanjatooni või sihuke beežikas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.18 11:07 Tsiteeri


D2S lambid peaksid ikka olema, mitte D3S.
Teades kuidas see hõbenoole "diagnost" välja näeb, siis jätab täiesti külmaks see hinnang.
Miks võtmeta käivitust välitisid?
Isiklikult võtaksin selle kile maha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 25.06.18 15:41 Tsiteeri


Kile jääb, kuna see on äge.
Diagnost oli profülaktika mõttes ja vaevalt nad oma töökoda jätkusuutlikult pidada saaksid, kui ei teaks, mida teevad.
Võtmeta käivitusega bemme viiakse paljuski kergelt minema ja ei tahtnud samaga riskida. Kuigi Audil ei pidavat nii lihtsalt saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 02.07.18 18:39 Tsiteeri


Tuli välja, et ongi juba kangeks keeratud. Seda ma mõtlesin, et kahtlaselt hästi haukab minema. Vähemalt jäi sull alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kassu
klubiliige



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 03.07.18 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Kile jääb, kuna see on äge.
Diagnost oli profülaktika mõttes ja vaevalt nad oma töökoda jätkusuutlikult pidada saaksid, kui ei teaks, mida teevad.
Võtmeta käivitusega bemme viiakse paljuski kergelt minema ja ei tahtnud samaga riskida. Kuigi Audil ei pidavat nii lihtsalt saama.



Ei taha seda 10a vana A8 keegi, varastamise tõenäosus nullilähedane. Liiga odav auto, et professionaalid seda varastaksid ning suvaline pätist joobar, kes otsustab keset pidu lõbusõitu tegema minna selle auto varastamisega hakkama ei saa.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.18 07:16 Tsiteeri


Kusjuures päris paljud kardavad võtmevaba sisenemist/käivitamist, just äsja rääkis sama juttu oma sõber 2009. aasta A5st.
Eks inimesed jäävadki kartma mingisuguseid asju - omad hirmud. Sama hästi võiks karta oma naise pärast ja nii igapäev.. äkki kusagil on mõni lahedam audimees :) Sellele A8 oleks mõistlik kasko ka muidugi teha :)
Aga lihtsalt keyless go/entry on juba nii elementaarne, et mina lähen juba vaikselt närvi kui pean v sõitma mingi X autoga, millel seda lisa ei ole. Nt. eelmine kuu sai liigelda nädalake uue Focusega, millel oli küll võtmevaba käivitus aga võtmevaba sisenemist ei olnud.. Nu, kes nii teeb?! Kellel neid vabu käsi autosse sisenemisel ikka on..

Kas DPFid on sellel auto all?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 03.07.18 12:28 Tsiteeri


Kuigi mina ei saa aru, miks võtmega auto käivitamine nii raske liigutus on. Kõvasti targemat on ju autos selle 10 sekundiga teha 🤣

Pole DPF kohta uurinud. Kohati tundub, et ehk on välja löödud, kuna toru otsad ikka tahmased ja kui põhjagaasiga minekut teha, viskab pahvakat ka kergelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.18 12:54 Tsiteeri


Kena A8L, eeldan, et veljed vahetuvad peagi? :)


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ArgoV
huviline



Registreerunud 19.02.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.2FSI Quattro

postitati 03.07.18 14:01 Tsiteeri


Kas müües teist komplekti velgi kaasa ei pakutud?
Kui autot viimati Tartus nägin, istus ta ühe teise foorumiauto velgedel - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=169496&page=2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kassu
klubiliige



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 03.07.18 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Kuigi mina ei saa aru, miks võtmega auto käivitamine nii raske liigutus on. Kõvasti targemat on ju autos selle 10 sekundiga teha 🤣


Keegi ütles sama kunagi kui värviteler tuli - milleks see värv nii vajalik on, saab ilma ka ju hakkama?! Tehnoloogia lihtsalt areneb ning minule meeldib progressiga kaasas käia, eeldusel, et rahakott kannatab. Kõik ei peagi nii arvama, kuid lihtsalt A8 ostjalt on sellist juttu imelik lugeda, oli see ju "omal ajal" koos 7-seeria BMW ja S-klassi Mercedesega automaailma tehnoloogilise klassi tipp.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 03.07.18 21:43 Tsiteeri


L kabiin on hea suurele ja pikale perele. 4.2TDI on äge mootor. Sellel veljesetil pole häda midagi. Hea paks ja pehme rehv, ei tao hambaid suust välja. Ootaks masinast ehk natuke rohkem pilte.
Jaksu sellega.

Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Nt. eelmine kuu sai liigelda nädalake uue Focusega, millel oli küll võtmevaba käivitus aga võtmevaba sisenemist ei olnud.. Nu, kes nii teeb?! Kellel neid vabu käsi autosse sisenemisel ikka on..

Targemad autotootjad ja ostjad teevad. See on Leedu paskaakidele korralik pähkel. Uste avamiseks on vaja puldil nuppu vajutada ja ilma lõhkumiseta tuppa ei saa. Mida sa seal kahe käe otsas vead? Aku, krokodillid, varuosad? Poekotte tuleb lapsed ja naine tassima panna :)
Aga nupust käivitus on OK, auto teeb kõik sinu eest. Pole vaja sada korda küünalt anda ja lehtvõtmega starterit sillata...aeg on lihtsalt edasi läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 03.07.18 23:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
L kabiin on hea suurele ja pikale perele. 4.2TDI on äge mootor. Sellel veljesetil pole häda midagi. Hea paks ja pehme rehv, ei tao hambaid suust välja.

Muuga nõus, aga nende velgede kohapealt pole vaideks alust - need on praht selle muidu väga viisaka auto all.
Kui on muid prioriteete ja auto veereb tasakaalus sinna, kuhu suunab juht, siis pole otsest alust nende väljavahetamist eelisjärjekorras ette võtta, eksole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 05.07.18 08:36 Tsiteeri


Velgede poolest on endalgi soov neid vahetada aga momendil ei ole aega nende peale mõelda. Mu häda on see, et meeldivad peene ja tiheda kodaraga veljed aga A8 on enamasti laia kodaraga ja ega ma ei suudaks otsusele pikka aega jõuda. Mõte oli need talvekate alla jätta. Eks näe, mis tulevik toob. Ostsin õige mõõduga rehvid alla ja koobas pole ka enam tühi. Pilte tahaks panna küll aga peab kuhugi ilusa ilmaga pildistama minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 01.08.18 17:40 Tsiteeri


Sai Audi veljed ostetud. Mingi moment peab nüüd vahetama. Saab viimaks oma mõtte teoks teha, et hetkel allolevad veljed talvekateks jätta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 12.08.18 10:16 Tsiteeri


Pilte:

https://www.upload.ee/image/8802344/received_406011133261161.jpeg

https://www.upload.ee/image/8802362/received_1878403319129688.jpeg

https://www.upload.ee/image/8802365/received_1645260022244629.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.7% - SQL: 28.3%]