Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 1.9 96kw klapikambrikaane tihend ei pea (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4089)
imelyk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.18
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9Tdi 96kw, VW Pasteet 1.9Tdi

postitati 19.06.18 22:00 Tsiteeri
Audi 1.9 96kw klapikambrikaane tihend ei pea



Audil ei saa pidama kambrikaane tihendit. Olen proovinud A-varuosa ja B-varuosa tihendit. Natukene aega peab ja siis hakkab immitsema vasakust nurgast mootori otsa poolt. Ventikas puhub selle ilusti laiali ka igale poole:oEi julge rohkem ka pingutada muidu keeran plokis olevad keermed ära. Mida peaks tegema? Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 20.06.18 05:25 Tsiteeri


Tihendeid on kahe erineva kõrgusega seda tüüpi mootoritele, tuleks jälgida, et vale ei saa. Teatud nurgakohtadesse tuleb panna silikooni. Kui ikka lekib, siis võib-olla kaanel mingi defekt juba. Kui tihendil/poltidel on metallpuksid sees, siis see juurde pingutamine ei anna midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 20.06.18 06:52 Tsiteeri


Kas nukkvõlli esimese paku ja plokikaane vahelt ei leki? Kaanel tuleks ilmselt veidi ka servasid tagasi lüüa, tavaline et ülepingutamise tulemusena venitatakse poldiaugud tasapinnast alla. Tihendite kohapealt on ka kaks varianti. Ühel juhul kasutatakse astmega tikkpolte, teisel juhul tavalisi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.06.18 15:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kas nukkvõlli esimese paku ja plokikaane vahelt ei leki? Kaanel tuleks ilmselt veidi ka servasid tagasi lüüa, tavaline et ülepingutamise tulemusena venitatakse poldiaugud tasapinnast alla. Tihendite kohapealt on ka kaks varianti. Ühel juhul kasutatakse astmega tikkpolte, teisel juhul tavalisi.

Kirjas ,et 96kw järelikult pumppihustitega mootor millel on peal plastik kaan. Sellel pole midagi tagasi lüüa ja kinnitused on juba poltidega mitte nagu vanakooli mootoritel.
Kunagi enda seatil vahetasin ka tihendit ja ei saanud pidama. proovisin mitut erinevat ja lõpuks panin vana tagasi tegin õrnalt hermeetikuga üle ja siiani kestab. Peale maha on käinud päris mitu korda ja iga kord vanast jamast puhtaks ja uus kiht peale ja tagasi. Kunagi räägiti ,et nendel ongi see jama kui hakkab tihend lekkima siis ostad uue klapikambri kaane koos tihendiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 20.06.18 15:56 Tsiteeri


Originaalis vist ei näita jah eraldi tihendit, vaid tulebki osta koos kaanega. Nagu eespool kirjutasin, siis on kaks erinevat tihendit, see klapikambrikaane soone sisse minev osa on erineva kõrgusega, loogiliselt on siis ka kaaned ise erinevad. Nii mõnelegi autole on tulnud mitu korda tellida, sest VIN-i järgi tuleb vale variant. Muidugi võib ka mujalt lekkida, näiteks nukasimmerist või otsapakust, eks tuleb täpsemalt vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
imelyk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.18
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9Tdi 96kw, VW Pasteet 1.9Tdi

postitati 20.06.18 21:27 Tsiteeri


Lekib jah tihendi ja ploki vahelt, käisin täna erinevate teeninduste vahet ja pakuti erinevaid varjante.
Kas kaan ise võib vigane olla, uus kaan alla 200 euriku veits.Proovisin ka erinevate silikonidega. Tavalise punase ja spets kõrge kuumustaluvusega, aga ikka hakkas läbi ajama. Arvati ka et vb on karteri tuulutus kinni ja liiga suur surve kambris ja sellepärast pressib välja.
Panen pildi ka sellest kohast mis lekib.
Pilt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
imelyk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.18
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9Tdi 96kw, VW Pasteet 1.9Tdi

postitati 20.06.18 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Originaalis vist ei näita jah eraldi tihendit, vaid tulebki osta koos kaanega. Nagu eespool kirjutasin, siis on kaks erinevat tihendit, see klapikambrikaane soone sisse minev osa on erineva kõrgusega, loogiliselt on siis ka kaaned ise erinevad. Nii mõnelegi autole on tulnud mitu korda tellida, sest VIN-i järgi tuleb vale variant. Muidugi võib ka mujalt lekkida, näiteks nukasimmerist või otsapakust, eks tuleb täpsemalt vaadata.


Tihendit pakuti ainult ühte sorti, fixus kehitas õlgu ja nemad ei tea et oleks rohkem varjante. Pidi olema originaal ja nn. b osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wolly
huviline



Registreerunud 09.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.18 05:29 Tsiteeri


Võib juhtuda selline asi et surve on kõva seal kaane all, siis on pea võimatu seda tihendit pidama saada. Keera õlikork töötava mootoriga maha ja vaata kas lendab sealt pealt minema või mitte, kui kõik on korras siis peaks lahtine õlikork töötava mootoriga ilusti peal püsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
imelyk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.18
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9Tdi 96kw, VW Pasteet 1.9Tdi

postitati 21.06.18 11:47 Tsiteeri


Keerasin täna õlikorgi pealt, survet ikka oli ja kork hüppas aga maha pealt ei visanud. Lahtise korgiga hakkas ikka lekkima, seega vist surves probleemi pole. Algselt hakkas lekkima poldi pesa juurest PILT Hiljem siis nurga poolt ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 22.06.18 21:18 Tsiteeri


Oli sama mootoriga sama probleem,küll teise auto peal aga viimase nukapuki. Alla ja külgedesse tilk silli ning uus kaas peale-kuiv juba üle aasta! Ei aidanud vanale kaanele uus tihend ja ka vana ei jäänud silliga pidama. Tuli osta uus kaas..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
imelyk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.18
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9Tdi 96kw, VW Pasteet 1.9Tdi

postitati 23.06.18 08:17 Tsiteeri


Võtsin eile veel korra lahti ja uurisin ja puurisin uuesti, tundub nagu oleks vale tihend. esiteks tihend ei ulatu kaane soone lõpuni ja otstel on sees pool 2 ava mis jäävad katmata. Peab otsima sellise tihendi millel need 2 junni olemas. PILT


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
huviline30
huviline



Registreerunud 01.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant,1.9TDI 85kw

postitati 23.06.18 12:16 Tsiteeri


Poldi puks jääb pingutuse piirajaks.Uued poldid või kui viitsid nikerdada,siis puks keskelt rauasaega pooleks(1mm lisapingutust) või ca 2mm silikoonitriip ja lase ennem ära kuivada ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 23.06.18 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: imelyk
Võtsin eile veel korra lahti ja uurisin ja puurisin uuesti, tundub nagu oleks vale tihend. esiteks tihend ei ulatu kaane soone lõpuni ja otstel on sees pool 2 ava mis jäävad katmata. Peab otsima sellise tihendi millel need 2 junni olemas. PILT


Kui esimest korda kokku panid, kas siis ei märganud et vale tihend on?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 02.07.18 13:36 Tsiteeri


Omal otsisin lammarist madala soonega klapikaane, et asja pidama saada.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
imelyk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.18
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9Tdi 96kw, VW Pasteet 1.9Tdi

postitati 04.07.18 16:13 Tsiteeri


tellisis erineva mootorikoodiga tihendi, kui kohale jõuab saab võrrelda. Võibolla kaan kunagi vahetatud ja erinevad kaaned.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.9% - SQL: 38.1%]