Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a4 b7 2.0tdi 103kw limp mode-turbo ülerõhk (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3714)
aadi87
huviline



Registreerunud 23.01.13
Asukoht: lääne-virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.18 07:45 Tsiteeri
Audi a4 b7 2.0tdi 103kw limp mode-turbo ülerõhk



Tervist,

A4 b7 2.0tdi 103kw läheb aeg ajal limp mode ehk avariireziimi kiirendades, jõud kaob. Diagnostika näitab turbo ülerõhku. Süüde välja/sisse ja sõit võib jätkuda.
Tean, et on palju teemasid kus arutatud sarnast muret, aga lahendust pole murele kuskilt saanud.

Ise olen vahetanud pmt kõik osad mida on nimetatud foorimis probleemi tekitajana. Vahetada on saanud Turbo, N75 solenoid, tagasilöögiklapp, egr, vaatkumvoolikud, vaakum pumbatihend. Lisak sai hiljuti veel teha mootori remont, mille käigus vahetati nukvõll, tõukuri, poldid kõik, hammasrihma rem komplekt, pihusti põhjad, termostaat ja klapikambri tihend.

Oskab äkki keegi veel nõu/soovitusi jagada, et mis asi võib veel ülerõhku tekitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 06.06.18 07:50 Tsiteeri


Kas tutikas turbo läks? Mis diagnostika näitab sõites hetke rõhk ja mis olema peab? Logida ja pärast vaadata mis hetkel ülerõhk tekib. Kas äkki autol mõni noname chip peal?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadi87
huviline



Registreerunud 23.01.13
Asukoht: lääne-virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.18 08:22 Tsiteeri


Taastatud turbo läks peale. aga see ei muutunud mitte midagi. Rõhkusid ma kahjuks ei mäleta, diagnostikas sai käidud eelmine aasta. Käisin dbf ummistus ka kontrollimas siis öeldi, et chipitud autot pole ja ei tehta ka seda kui ülerõhk on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.18 08:34 Tsiteeri


Aga kas nii lihtsat asja nagu MAP andurit on kontrollitud?


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
discus135
huviline



Registreerunud 06.06.18
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.18 08:36 Tsiteeri


Tere

Endal oli kunagi sama jama. Peale korduvaid diagnoste esinduses pakuti turbo ja egr klapi vahetust. Lõpuks leidsin vea ise üles- egr vahejahutis oli väike mõra. Peale mõra keevitamist probleemid kadusid ja ei olnudki vaja uut turbot ja egr klappi. Otsi rõhulekkeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadi87
huviline



Registreerunud 23.01.13
Asukoht: lääne-virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.18 08:47 Tsiteeri


Tere

Kas sul esines veel muid anomaaliaid ka selle veaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadi87
huviline



Registreerunud 23.01.13
Asukoht: lääne-virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.18 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Aga kas nii lihtsat asja nagu MAP andurit on kontrollitud?



Kuidas seda MAP andurit kontrollida saab.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.06.18 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadi87
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Aga kas nii lihtsat asja nagu MAP andurit on kontrollitud?



Kuidas seda MAP andurit kontrollida saab.?


Eks ikka arvutiga, vaatad algatuseks palju seisva mootoriga õhurõhku näitab (hetkel 1016 hPa). Sõltub ilmast, nagu teada. Ja sealt edasi, nagu eespool juba öeldi, testsõit, võrdlemine nõutud-tegelik jne.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadi87
huviline



Registreerunud 23.01.13
Asukoht: lääne-virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.18 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: aadi87
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Aga kas nii lihtsat asja nagu MAP andurit on kontrollitud?



Kuidas seda MAP andurit kontrollida saab.?


Eks ikka arvutiga, vaatad algatuseks palju seisva mootoriga õhurõhku näitab (hetkel 1016 hPa). Sõltub ilmast, nagu teada. Ja sealt edasi, nagu eespool juba öeldi, testsõit, võrdlemine nõutud-tegelik jne.


Lähen peale tööd panen arvuti taha. Kui andur katki või ei saa ühendus siis kas arvuti näita seda kohe, et anduri töö pole õige. Või andur lihtsalt ei näita õhurõhu muutust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 06.06.18 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadi87
Lähen peale tööd panen arvuti taha. Kui andur katki või ei saa ühendus siis kas arvuti näita seda kohe, et anduri töö pole õige. Või andur lihtsalt ei näita õhurõhu muutust?


Kuidas auto saab teada, et andur vigane, kui andur annab vale infot? Auto aju eeldab, et andur annab seda infot, mida reaalselt mõõdab ja autol endal puudub selle kontrollimiseks võimalus, seega aju ei saa teada, et andur valetab. Aju saab ainult siis aru, kui andur on näiteks lühisesse läinud (short to ground/positive) või anduris on katkestus (resistance too high) või kui andur tõe poolest paneb väga segast (implausible signal).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadi87
huviline



Registreerunud 23.01.13
Asukoht: lääne-virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.18 16:02 Tsiteeri


Sai arvuti taha pandud. Näitab: Boost pressure regulation
Limit exceeded(overboost condition).
Map andur töötas ilusti ja egr töötab ka ilusti.

Aga ülerõhku näitab juba tühikäigul gaasi andes.
Kas on tõesti võimalik, et keegi on arvutiga kuidagi turborõhku tõstnud nn chipi teinud, nagu üks ees rääkija ütles? Mis saab veel rõhku niii tõsta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.06.18 20:48 Tsiteeri


MAP andurit peaks aju testima kohe süüte sisse keeramisel kui mootor veel ei tööta, ajus olev õhurõhu andur ja MAP andur peavad näitama samasugust rõhku, arvutiga vaadates grupp 10 alt. Kui erinevus on rohkem kui 50mbar, siis peaks saama vastava veakoodi. Kui on vaakumiga juhitav turbo, siis vaakumvooliku eemaldamisel on geomeetria algasendis ja ülerõhku ei tohiks kuidagi tekkida, võib testida seda. Kui ikkagi tekib, siis loogiliselt võiks viga olla turbos endas, kas siis vaakumaktuaatori varda pikkus vale, geomeetria ei liigu vabalt algasendisse või piirdekruvid valesti reguleeritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.8% - SQL: 36.2%]