Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 D2 FL spidokabloki vahetus (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2083)
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 29.05.18 10:15 Tsiteeri
A8 D2 FL spidokabloki vahetus



Tere

Praegune spidokablokk on poollollakas, uste avamisi tuvastab valesti, piduriklotside hoiatus põleb pidevalt (1 kord kustus ära ka!), aga pidurite poolsed otsad kõik korras. Samuti on kella ja odomeetri displeid soojaga pimedad. Lisaks raadio/navi info ekraanile ei kuvata. Plaan osta täpselt sama koodiga blokk.

2000a auto, kas VCDS on võimalik immo ümber programmeerida või mis probleeme võib tekkida? Läbisõitu ei taha valetama hakata, oletan et see mälu ei asetse spidokablokis?


Parimat
Rudolf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.05.18 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: blefish
Tere

Praegune spidokablokk on poollollakas, uste avamisi tuvastab valesti, piduriklotside hoiatus põleb pidevalt (1 kord kustus ära ka!), aga pidurite poolsed otsad kõik korras. Samuti on kella ja odomeetri displeid soojaga pimedad. Lisaks raadio/navi info ekraanile ei kuvata. Plaan osta täpselt sama koodiga blokk.

2000a auto, kas VCDS on võimalik immo ümber programmeerida või mis probleeme võib tekkida? Läbisõitu ei taha valetama hakata, oletan et see mälu ei asetse spidokablokis?


Parimat
Rudolf


Uste avamise probleem on tõenäoliselt pigem uste andurites. Piduriklotside hoiatuse kuvamise viga peitub 99% kusagil juhtmestikus. Raadio/navi info kuvamine ilmselt sõltub sellest, kas raadio/navi seda edastab ja kas see funktsioon on sisse lülitatud. Ainus asi, mida saad korda, on display. Selle võid aga lasta kusagil ära vahetada ja ongi korras, tuleb ka odavam, kui uus plokk + immo kodeerimine ja kasutatud ploki puhul võib selle ekraan ka varsti ära surra.

Immo kodeerimiseks on vaja immo PIN koodi (mida ei saa lugeda VCDS abil, selleks on muud tööriistad). Läbisõit on salvestatud kellaplokki ja see käib kellaplokiga kaasas. Uuel plokil läbisõidu õigeks muutmisega peaks saama tõenoliselt aidata sama inimene/vahend, millega saab kätte immo PIN koodi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 29.05.18 14:58 Tsiteeri


Tänan vastuse eest!

Minu jaoks on kahtlane see, et ühe ukse avamine näitab üldjuhul 3 ukse avamist. Korra tegin autole ringi peale ja avasin kõik uksed ja sulgesin, seejärel näitas õigesti. Ilmselt piduriklotside osas sul õigus, eks peab vaatama ühendused siis juba bloki tagant üle, aga kuna uste näitamine oli niivõrd kahtlane siis panustasin sellele, et aju ei tööta õigesti.

Kas võiksid teada, kes nende väikeste LCD parandustega tegelevad? Dialabist pole vastust saanud (emaili saatsin), Harteron ütles, et varuosasid pole saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.05.18 15:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: blefish
Kas võiksid teada, kes nende väikeste LCD parandustega tegelevad? Dialabist pole vastust saanud (emaili saatsin), Harteron ütles, et varuosasid pole saada.

Peale nende kahe ei oskaks ka ühtegi teist soovitada. Äkki siis osta varuosadeks samasuguse ekraaniga plokk ja äkki saavad ekraani ringi tõsta.
Uste osas saab ehk arvutiga vaadata, mis toimub uste avamisel (mis info liigub)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 29.05.18 17:21 Tsiteeri


Nii palju kui lugenud olen siis nende blokkide tüüpviga ongi see ekraanide kustumine. Veits kardan et ostan uue ja lõpuks sama lugu.

Hmm, see VCDS'iga uurimine on hea mõte, praegult küll ei tea täpselt mida jälgima peaks. See uste signaal peaks vist jõudma mitmesse moodulisse?

Kusjuures raadio/naviga on keeruline lugu, sest kõik justkui programmeeritud peale. Lugesin et RDS-TMC moodul tõlgendab RNS-D can signaali ümber spidokablokile sobivaks (CAN busside erinevus vist). Võib vabalt olla et see ei tööta, samas raadio ei kisa (peaks ütlema mingi errori tööle panna seoses RDS-TMC mooduliga) aga ma ei saa välistada, et eelmine omanik selle välja on lülitanud. Navil näitab ekraani peal diagnostikas (mitte VCDSiga) et dash panel - no communications, sama CAN gateway puhul. Veateaded on ka nendega seotud, nii spidokaplokil kui ka navil/raadiol.

Nv võtan ehk spidokabloki eest ära ja vaatan pistikud täpsemalt üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 31.07.18 09:23 Tsiteeri


Asendusblokk olemas, tea kas nüüd saab ise ka vahetatud. Netist leidsin need õpetused:
https://www.audiworld.com/forums/a8-s8-d2-platform-discussion-8/how-pull-your-immo-code-pair-new-key-vcds-lite-2001-s8-2873134/< br /> https://www.audizine.com/forum/showthread.php/558982-DIY-How-to-swap-instrument-clusters-in-cars-with-Immobilizer

Kood uuel blokil täpselt sama, aga 4.2l mootoriga auto pealt.
Peab katsetama millalgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 18.09.18 19:34 Tsiteeri


Õpetuses on kasutatud sama KKL kaablit vist mul endalgi, aga ei õnnestu kätte saada. Teeb midagi ja saab peaaegu valmis juba ja siis on error.

Kas K+CAN kaabliga läheks paremini (hiinakaga muidugi :P)? K+CAN commanderil vist võimalused olemas läbisõidu kopeerimiseks jne.

Uuel blokil on spidomeetri 0 veits paigast ära, kas see tuleb käsitsi tagasi sättida või kuidas see käima peaks? Pole veel autole külge kordagi ühendanud seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.8% - SQL: 38.2%]