Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.5TDi 110kw temp andur (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1335)
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 08.05.18 09:42 Tsiteeri
2.5TDi 110kw temp andur



Tere

On kergemat sorti anomaalia enda auto temperatuuri anduriga.

VCDS-iga näitab igast asendist temperatuuriks 30c, vahet pole kas auto -20ga nädal seisnud või +20ga mitu tundi sõidetud.
Küünlaid hoiab alati 5-10s järgi, vahet pole kas auto just käinud või mitte.

Andur vahetatud, ikka täpselt sama seis. Panin ka kolmanda anduri ning lasin leegiheitjaga kuumaks, kellaplokis viskas kohe 120c peale, kuid ajus seis ei muutunud.
Usun, et ka külmkäivitusel pöörete kõikumine ~1min on sellega seotud (viskab 800-1000rpm vahel suht teravalt, peale seda rahuneb maha 800rpm peale).

Oskab ehk keegi mingeid vihjeid anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 09.05.18 19:09 Tsiteeri


Mure pooleldi lahenes, keegi oli ajust minevale/tulevale (pole kindel) pannud sinisele/lillale juhtmele suure relee vahele, mis polnud kuskilt otsast ühenduses, nüüd näeb ajust ilusti palju temp. on ja küünla tuld vilgutab lagi pooleks sekundiks.

Pole veel külmkäivituse pöörete kõikumist testida saand, kuid usun, et ka see probleem lahenes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.05.18 19:17 Tsiteeri


Umbes midagi sellist ka kahtlustasin seda teemat nähes, aga ei julgenud pakkuda:)
Arvatavasti on seal millalgi üritatud ravida seda nn. "soekäivituse" viga, et igas asendis kasutataks küünlaid ja starteri kiirusel poleks tähtsust. Nüüd võib tekkida probleem, et soojalt ei taha käivituda, juhul kui just midagi muud vahepeal ära remonditud pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 10.05.18 09:32 Tsiteeri


Ei ütleks, et seal see pool-soe käivitus halvemaks läks, täpselt samamoodi veab paari pöördega käima end. Pump väidetavalt remonditud, ehk siis mõne üle-eelmise omaniku leiutis. :D

Kahjuks aga tühikäigu hüppamine säilis. Ühtegi veakoodi ajus pole.

Hommikul kiirelt vaatasin kapotialla, siis nägin, kuidas turbo WG klapp käis samas taktis edasi-tagasi.

Asi tuleb aint siis, kui masin on seisnud rohkem, kui 12 tundi, käivitub sekundiga ja kestab umbes minuti.
Vahet pole kas väljas -20 või +20, ikka sama kaua ja samamoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 14.05.18 08:45 Tsiteeri


Veel üks uuendus probleemi kohta, tegemist oli vigase kliima pumba siduriga, mis üritas end alguses külge haakida, kuid lõpuks jäigi libisema.

Uus pump ja süsteem täidetud, ei mingit pöörete kõikumist külmalt ega soojalt - viga kadunud ja hea jahe sõita. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]