Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C7 pidurid krõksuvad kergelt (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3442)
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.18 17:10 Tsiteeri
A6 C7 pidurid krõksuvad kergelt



Tervist,

Mure selline, et nüüdseks 3 kuud tagasi vahetati tagumised kettad + klotsid ning siis oli kõik ok. Kui läks soojemaks siin ~kuu tagasi siis kergelt pidurdades hakkas mingi krõks läbi käima, sel hetkel kui peaaegu täiesti seisad ja sujuvalt pidurdad/pidurist lahti laed. Või kui "hold assist" peal on ning kohalt lähed on teinekord samuti kuulda. Häält võib kirjeldada umbes nagu talvel käsipidur oleks peale jäänud + jäätunud kergelt ning sõitma hakates vabaneb.

Palusin kuskil remonditöökojas üle vaadata, öeldi, et klots käib vastu ketta mingit äärt ning see peaks varsti ära kuluma ja hääl seega kaduma. Küll aga olen ma nende ketaste+klotsidega sõitnud üle 3000 km, kas ma siis ei pidurda piisavalt või misasja?

Jubedalt häirib igal juhul, kas keegi oskab kaasa rääkida - pole enam mõtet veel sõita ja oodata kuna hääl ära ei kao ja paneks parem teised klotsid / kettad ikkagi?

Teine asi, võib sellega seotud olla - hold assist aktiveerudes (roheline P märk displeil) ning siis gaasi andis deaktiveerudes on teinekord jube järsk. Kas see on normaalne? Ise lootsin, et gaasi andes laseb sujuvalt pidurist lahti ning saan ka sujuvalt kohaltmineku teha, teinekord on selline "nõks" täiesti tuntav ning ebameeldiv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 07.05.18 21:34 Tsiteeri


Kas külge kruviti mingid hiina b-tükid?
Hold assist kasutab pedaali nö. pidurirõhku ja nelja ratta pidureid, tõenäoliselt on see probleem seotud selle klotsiteemaga. Sul oli vist kastil kah mingi kiiks, ilmselt on ka siin mingi seos.
Üldiselt on see Hold assist sujuv igast asendist sh. ka korralikumal kohaltstardil.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.18 06:18 Tsiteeri


Ega ma ei tea, mis külge kruviti :D Ma eeldan, et pandi kõige odavamad, see oli remont, mis eelmine omanik pidi tegema enne minule müüki, muidu poleks ostnud. Tagantjärgi mõeldes oleks pidanud väheke tõsisemalt nõudma, nt mitte-kõige-odavamaid-klotse. Tagantjärgi ikka tark, eks.

Hold assist vist pidi mingi aja pärast käsipidurile ka üle minema, et ABS-i pumpa ei ülekoormaks kui kaua peaks pidurirõhku hoidma (eeldatavasti on "kaua" 3-5min+? ei tea). Algul on ikkagi pidurirõhuga, jah.

No selge.

Kastil suhteliselt väike kiiks on jah, ei tahaks ainult selle pärast nagu tuhandeid maksta, et teha mingi asi korda, mis 90% jaolt ongi korras. Samas mugavus ka maksab.

Klotside osas mõtlesin, et kuu aega kannatan ning kui viga alles siis sebin mingid väikese tolmueraldusega kvaliteet-klotsid, lugenud pool-keraamilistest ja igasugustest. See ikka vähe kvaliteetsem ja äkki siis krõksu enam ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.05.18 06:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kastil suhteliselt väike kiiks on jah, ei tahaks ainult selle pärast nagu tuhandeid maksta, et teha mingi asi korda, mis 90% jaolt ongi korras.


See 10% näitabki seda, et asi ei ole korras ja sellega tuleks tegeleda, mitte oodata, kui 90%/10% suhe vastupidiseks muutub...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.18 07:42 Tsiteeri


Good point


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.18 15:47 Tsiteeri


Sai mõeldud ja eks teil ole õigus, esimesel võimalusel läheb käigukast remonti :D Pole otseselt enam teema pealkirjaga seoses aga Hold assistile aitab ikka kaasa.

Küll aga käib piduri krõksumine vägagi närvidele ja ilmselt selle asemel ,et veel mitu tuhat km sõita nende krõksumistega, saab lasta ka need vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.18 19:06 Tsiteeri


Saan jah aru, et mekaanikud olid sulle nii öelnud, aga oled sa ikka täiesti kindel, et probleem on pidurites? Lihtsalt mainin, et sillal on rohkem osasid kui vaid piduriklotsid/kettad, mis igasugu hääli võivad tekitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.18 19:26 Tsiteeri


Ma ise veendusin selles ennem juba kui remonti viisin, lasin naisel õues sõita ja olin täiesti rehvi juures. 99% kindel, et tuli tagumistest piduritest see heli. Pead ei anna ja mehaanikutes väga kindel ei ole, me algatuseks sama keelt ei rääkinud :D

Silla muud osad olevat kõik korras, ja kahtlane, et viga on just aeglasel kiirusel pidurdamisel. Sild sai lisaks 3d-reguleerimise, minu teada seda ei tehta (või vähemasti ei tohiks) teha ilma, et silla mingid osad vigased. Parandage, kui eksin :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.18 12:45 Tsiteeri


Sillaregullis vaatavad nad, et korras oleksid ainult osad, mis otseselt silla asendit mõjutavad.
See, kui sul a la amort kolksub või rattalaager peetis, siis see neid väga ei koti, mistõttu nad ei pööra nendele ka tähelepanu.

Nagu näiteks minult hetkel on. Amort on pekkis, kolksub samamoodi aeglaselt kiirendades ja peatudes. Ma ei ütle, et sinul on sama, aga 3D sillaregullis seda ei märgatud, ja ei peagi märkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.18 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Sillaregullis vaatavad nad, et korras oleksid ainult osad, mis otseselt silla asendit mõjutavad.
See, kui sul a la amort kolksub või rattalaager peetis, siis see neid väga ei koti, mistõttu nad ei pööra nendele ka tähelepanu.

Nagu näiteks minult hetkel on. Amort on pekkis, kolksub samamoodi aeglaselt kiirendades ja peatudes. Ma ei ütle, et sinul on sama, aga 3D sillaregullis seda ei märgatud, ja ei peagi märkama.


Kui peetis rattalaagrit mitte pidada sillareguleerimist mõjutavaks teguriks, siis soovitan mitte tagasi pöörduda antud kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.18 12:58 Tsiteeri


Eks teoorias tahaks käia koguaeg kohas, kus millegi valesti olemise puhul märgitakse kohe ära, isegi, et polnud planeeritud remondi osa. Seda, kas käidud kohas nii oli, ei oska öelda, uuesti ei lähe igal juhul :D

Long story short, niikuinii viin teise kohta üle vaatamisele(ehk teevad korda ka peale vaatamise kui hästi läheb) kasti osas, esremaps.ee ning foorumi-juttude kohaselt seal on korralikud poisid. Ehk vaatavad asja käigus piduriosa ka üle ja saab lõplikult teada, milles asi on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.05.18 17:20 Tsiteeri


Rattalaager võib ka lihtsalt häält teha, lõtku ei pruugi veel ollagi, pole sillareguleerija asi neid seal keerutada ja kuulata.
Aga sarnane probleem on ühe C6 esipiduriga. Auto omanik soovis alguses vahetada poolteljeotsa, et see pidavat naksuma, aga viga jäi alles. Hiljem siis tuli jutust välja, et naksumine on seotud hoopis piduripedaaliga ja põhimõtteliselt ka koha peal seisva autoga. Ise pedaali ei proovinud, aga väidetavalt survet peal hoides pedaal vajub aeglaselt põhja ja samal ajal naksub, pidavat ka tunda olema pedaalis. Seda häält muidu kuulsin, umbes nagu pressi all pressiks mingit laagrit välja ja see siis naksub seal. Võtsime lahti selle ratta piduri, aga mingit viga ei leidnud esimese hooga, millalgi vaatab uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 09.05.18 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
RHiljem siis tuli jutust välja, et naksumine on seotud hoopis piduripedaaliga ja põhimõtteliselt ka koha peal seisva autoga. Ise pedaali ei proovinud, aga väidetavalt survet peal hoides pedaal vajub aeglaselt põhja ja samal ajal naksub, pidavat ka tunda olema pedaalis. Seda häält muidu kuulsin, umbes nagu pressi all pressiks mingit laagrit välja ja see siis naksub seal. Võtsime lahti selle ratta piduri, aga mingit viga ei leidnud esimese hooga, millalgi vaatab uuesti.

Tõenäoliselt on vaja kolvi tihend ja/või kolb vahetada, isegi kui visuaalselt tundub korras. Enne selle lahenduseni jõudmist sai phm kõiki asju vahetatud ning määrimisi ja kontrollimisi korduvalt tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.05.18 18:07 Tsiteeri


Vaatasime jah lihtsalt tihendi alla, kolb tundus ok olevat, ilma roosteta ja kergelt õline. Eks tuleb siis ikka välja võtta see kolb millalgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 07.06.18 15:35 Tsiteeri


Panen siia kirja ka, et mis selle C6 piduri krõksumisest saanud on, võib-olla on abiks kellelgi.
Nüüd siis vajub piduripedaal praktiliselt hetkega põhja, arvatavasti pedaali taga olev peasilinder laseb õli tagasi. See naksumine tuleb arvatavasti sellest, et pole ühtlast õlisurvet ja kolb suportis liigub natuke edasi tagasi pidevalt, samal ajal kui pedaal põhja vajub. Vaatasime arvutiga rõhku pedaalile vajutamsiel, max umbes 20bar oli seal ja kõikus pidevalt, korras autol peaks oluliselt rohkem olema. Mingeid veakoode pole arvatavasti sellepärast, et auto ei tea kui kõvasti pedaalile vajutatakse tegelikult. Proovisime vaadata ka õlipaaki sisse ja õlitase tõuseb samal ajal kui pedaal põhja vajub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.18 16:59 Tsiteeri


Panen samuti kirja, mis minu pidurite krõksumisest saanud on - ESRemaps(ESRacing? ma ei tea, kumba õigem kasutada on) vahetas tagumised klotsid ära, mida kahtlustasin. Nende soovitatud TRW GDB1902 toode töötab väga hästi ja juba esimesest pidurdusest sain aru, et teine teema :)

Nüüd aga põidlad (ja muu vajalik) pihku ning lootma, et kestab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.7% - SQL: 39.3%]