Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0tdi 176kw jõud kadunud (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2365)
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 23.04.18 17:33 Tsiteeri
3.0tdi 176kw jõud kadunud



Niisiis, sain laupäeval mootoritule põlema ilma igasuguste kõrvalmõjudeta.
Pühapäeval oli pikem maantee ots kus märkasin kerget võimsusekadu madalatel pööretel. Ei pööranud väga tähelepanu aga nüüd, esmaspäeval töölt koju sõites oli jõud täiesti kadunud. Kõrgelt veel oli midagi saada.
Panin siis kaabli sappa ja see mis MIL süütas oli 4794-Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 Implausible Signal. Okei, salvestasin ja kustutasin ära. Läksin väikesele tiirule ja juba paari km pärast läks dpf tuli põlema ja jõud oli täiesti kadunud! mingi 5km pärast kustus dpf ja vilkuma hakkas eelsüüteküünalde tuli ja mootori tuli samamoodi põles jälle.
Veakoodideks seekord P2002 Particle filter bank 1: malfunction , ja siis veel üks dpf veakood mida ma üles ei kirjutanud kahjuks.
Eks ma ta remonti kuhugi pean viima aga äkki keegi oskab kuskilt otsast mingit nõu anda või kommenteerida pisut seda olukorda, et mis võiks häda olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 23.04.18 17:34 Tsiteeri


Dpf soot mass calculated oli 30g ja measured oli 40g umbes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 23.04.18 18:24 Tsiteeri


Vajad täpsemat diagnostikat. Võimalik, et tahmaka ummistumine tuli mingi muu detaili, näit. TB süü läbi. Kui sõitmist jätkad, oled jamas. Ja remonti vii sellisesse kohta, kus teatakse, mida vaadata, teha ja optimaalselt. Asukohta jälle pole, ei soovita kedagi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KaurTaelma
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0TdiQ

postitati 23.04.18 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vajad täpsemat diagnostikat. Võimalik, et tahmaka ummistumine tuli mingi muu detaili, näit. TB süü läbi. Kui sõitmist jätkad, oled jamas. Ja remonti vii sellisesse kohta, kus teatakse, mida vaadata, teha ja optimaalselt. Asukohta jälle pole, ei soovita kedagi.


Asukohaks Tallinn


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.5% - SQL: 37.5%]