Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5, AKE;BAU mootor? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2508)
potsataja
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.18 18:28 Tsiteeri
Audi A6 C5, AKE;BAU mootor?



Pakub huvi järgmine sõiduk: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3cd567abe2e5498832879b4e29ed753c mis on väidetavalt BAU mootoriga.
Samas näitab Maanteameti taustakontroll, et mootori mudel on AKE;BAU. AKE peaks olema veel vana tüübi mootor.
https://www.upload.ee/image/8335417/b.jpg

Kuidas seda mõista? Kas see mootori mudel on siis jätkuvalt nukaprobleemidest ohustatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 16.04.18 18:48 Tsiteeri


Ega see uuem tüüp ka parem pole. Nukad lähevad lihtsalt pooleks kulumise asemel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.04.18 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Ega see uuem tüüp ka parem pole. Nukad lähevad lihtsalt pooleks kulumise asemel.


Jah 2004a peaks olema juba BAU. Minu silmis on see hullem, kui vanematüübi mootor. Kuna vanematüübi mootoril nukkade kulumisel midagi puru ei lähe, siis uuema tüübi mootoril võib nukk pooleks minna = klapid peas, torunukal võib pealmine kiht lahti tulla ja nuka tõus sellest tulenevalt suureneda, ehk siis jällegi võib lõppeda sama tagajärjega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 17.04.18 18:13 Tsiteeri


Mida see tähendab on see et täpselt sama probleem kõikidel uuematel v6 ja v8 disladel. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 18.04.18 04:51 Tsiteeri


Mnt lehelt sa täpset mootori koodi ei saagi, need on seal variandid. Moto koodi saad teada pagassis oleva kleepsu pealt. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
potsataja
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.18 13:12 Tsiteeri


Vist jääb siis ikkagi ostmata.
Tänud kõigile vastajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.04.18 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: potsataja
Vist jääb siis ikkagi ostmata.
Tänud kõigile vastajatele!


Pole vaja seda kahepoolestveekuute karta... Kui varasemalt on hästi hoitud ja õigeaegselt hooldatud, siis kestab väga hästi. Lihtsalt otsi korralik isend, mitte ära vaata mootorikoodi nukkade pärast... ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 19.04.18 04:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: potsataja
Vist jääb siis ikkagi ostmata.
Tänud kõigile vastajatele!


Pole vaja seda kahepoolestveekuute karta... Kui varasemalt on hästi hoitud ja õigeaegselt hooldatud, siis kestab väga hästi. Lihtsalt otsi korralik isend, mitte ära vaata mootorikoodi nukkade pärast... ;)

+1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]