Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Käigukasti õlivahetus/andur (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2310)
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 16.02.18 08:01 Tsiteeri
Käigukasti õlivahetus/andur



Tere,

Audi a4 b5 2.6 bensiin 5 käiguline automaat, küsin kas ja millise läbisõidu või aja tagant oleks mõistlik õli käigukastis vahetada. Antud auto minu käes olnud 11 aastat ja sõidetud ca 140 000 km kokku läbisõit ca 280 000 km. Üks kord olen õli vahetanud, läbisõitu ei mäleta ja võis olla mingi 7 aastat tagasi ehk. Otseselt hetkel nagu millegi üle kurta pole, et käike halvasti vahetab, veidi võib vahel nõkusga käiku vahetada. Kas sellise suure läbisõidu juures on mõtet sinna ronida või võib asja hullemaks hoopis teha ? Kui vahetan siis tava ehk n.ö poolik vahetus, mitte täisvahetus.

Oskate samuti öelda, milline peaks olema kasti temperatuur, et õlitase õigeks saaks ning milline õli sinna üldse läheb ning minu teada on seal kahte tüüpi filtreid, üks pikem teine lühem, mulle läheb vist pikem ? VIN: WAUZZZ8DZTA005747


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 16.02.18 09:56 Tsiteeri


Siis jäta parem surkimata. Loe natuke selle teema kohta www.hobenool.ee


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 20.03.18 18:57 Tsiteeri


Tõstsin auto üles ja avastasin lekke käigukasti panni mootori poolses osas. Tundub, et lekib käigukasti andur, tegemist on ZF 5HP19 käigukastiga.
Kas keegi oskab selle anduri OEM numbrit öelda või lehte soovitada kust saab VINi järgi otsida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 21.03.18 07:06 Tsiteeri


https://7zap.com/en/
Minul on alati see toiminud VIN järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 29.03.18 13:03 Tsiteeri


Otsustasin vahetuse ikka ette võtta, tegin sama asja just enda teisel saksalasel, kus ZF6HP26 kast.

Audi ZF5HP19 kastil plaanin õli välja lasta läbi äravoolu korgi kui palju tuleb ja uus õli sisse, sõidan ringi siis aga õli välja, põhi maha, uus filter ja tihend sisse ning täidan vastavalt juhendile kasti ära, eeldan, et ka sellel kastil tuleb lõplik õlitase paika panna vahemikus 30-50 kraadi kuni vaid tilgad välja voolavad.

Kas oskab keegi öelda, palju võib ZF5HP19 kastil õli välja tulla alla või üle 5 liitri (ainult läbi valjavooluava ja põhja maha võttes), et kas saan 10 liitriga eelmainituga hakkama ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 09.04.18 12:15 Tsiteeri


Pakun puusalt, et ainult korgist välja ning uus sisse on umbes 3L.
Kui aga vann alt ära, uus filter ja jutud siis võiks arvestada kuskil 6L.
Selle hulgas siis ka väike loomulik kadu. Täitmisel peaks olema õige temperatuuri vahemik 30-40 kraadi. See siis käigukasti temperatuur ikka.
Vähemalt endal on niimoodi toiminud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.4% - SQL: 58.6%]