Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 Tdi 96 kw turbo mure. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2379)
Laitsepikk
huviline



Registreerunud 07.01.18
Asukoht: Lahti/Soome
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.18 20:36 Tsiteeri
1.9 Tdi 96 kw turbo mure.



Tere kõikidele liikmetele. Olen võrdlemisi värske Audi omanik, masinaks C5 2003 1.9Tdi 96 kW. Nimelt on häda turboga, kaob ära üldjuhul kas keskmiselt kiirendades või kui püüad vähe jõudsamalt kiirendada kiirteele. Seda juhtub nii leige mootoriga kui ka sooja mootoriga, mäkketõusud ka ei meeldi. Ning kui turbo ära kaob siis sõites kasvõi 120km/h ja ei lähe ilma turbota mitte kuhugi, annad gaasi siis ei midagi, nagu pooks kinni midagi kuskil või vahel tunne, et ei saaks kütust vms, sest mootor peaks ju ikka jaksama edasi käia ka ilma turbota? raske nüüd seda osa seletada aga kui sõidad 120 km/h siis hoiad gaasipedaali ühes asendis, et hoida kiirust.. ja kui vajutad siis kiirus langeb ja ei mingit minekut.. ja kui lased gaasi samale tasemele nagu hoiaks seda kiirust siis natukene justkui nügiks see mootor aga väiksem tõusukene ja siis jänesedki lippavad mööda. ( olen autode kohalt sama tumba nagu leibur raketitööstuses ) Ehk on keegi kokkupuutunud ja oskab aidata.. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 15.01.18 20:41 Tsiteeri


Turbo geomeetria kinni! Või geomeetria juhtimisega probleemid (solenoid vigane, vaakumvoolikud katki).
Diagnostikasse ja viga selgitatakse välja.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Laitsepikk
huviline



Registreerunud 07.01.18
Asukoht: Lahti/Soome
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.18 20:58 Tsiteeri


Kas see selgitab ka seda, et käib kehvasti edasi? Proovisin sõbra autot.. sama mootor ja tema oma 2x paremini astub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 15.01.18 21:00 Tsiteeri


Jah, aju läheb Limp Mode.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Laitsepikk
huviline



Registreerunud 07.01.18
Asukoht: Lahti/Soome
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.18 21:02 Tsiteeri


Selge. Tänan vastamast ja püüan käia diagnostikast läbi. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.18 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Laitsepikk
Selge. Tänan vastamast ja püüan käia diagnostikast läbi. :)


Ilmselt on siiski geomeetria viga jah aga soovitan ka tandempumba vaakumi poole üle vaadata.
See tüüpviga neil (vaakumi enda ühendust hakkab alguses lekkima ning siis juba loksuma ja ei hoia enam vaakumit, millega halvenevad ka märgatavalt pidurid ! ).

Geomeetria poolt on samuti lihtne testida, kui vnt hoob liigub ilusasti terves vahemikus siis geomeetriast viga ei ole mõtet otsida.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 16.01.18 17:02 Tsiteeri


Käi üle kogu vaakumliin, tihti on voolikud puruks, narmendavad jne. Testi ka turbo geomeetria membraani korrasolekut (teine voolik otsa ja imed keele külge kinni, kui püsib, on ok). Muidugi ka eelpool toodud asjad.


http://i40.tinypic.com/2dkbkg6.jpg


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Laitsepikk
huviline



Registreerunud 07.01.18
Asukoht: Lahti/Soome
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.18 20:24 Tsiteeri


Mul natukene keeruline neid voolikuid ja klappe testida, väljas pakasega pole see kõige mugavam ja pole ühtegi sooja kohta kuhu varju pugeda.. Mis muidu kogu selle probleemi lahendamine maksaks? miinimum hind mis tuleks ja maksimum kõige hullemal juhul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]