Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.8T AWT turbo flutter (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 6350)
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 04.12.17 19:34 Tsiteeri
1.8T AWT turbo flutter



Ostust saati on teinud käiguvahetusel blowoff häält (PŠHH). Vahetasin ära bypass klapi. Külge läks TT oma.
Blowoff ära ei kadunud, ning umbes nädalaga muutus heli flutteriks. Tühikäigul tuuritades ei tee üldse häält. 3000 RPM juures käiku vahetades teeb stutututu. Probleem pole selles et mulle see sound ei meeldiks, vastupidi. Minu küsimus, kas see on märk millegi kohekohe minekule või ei peaks ma põdema? Mis seda häält tekitab? 2003 A6 C5 AWT koodiga 1.8TQ.
Üks video ka aimu saamiseks mida silmas pean.
https://www.youtube.com/watch?v=0zRrv6qWTGI


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RaunoO
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.10
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Urs6 20vT, VW Golf II 2.0 16v ABF

postitati 04.12.17 20:00 Tsiteeri


Bypassile minev vaakumvoolik on korras? Ilmselt mingi vaakumileke kuskil.
Kas klapp sai õigetpidi külge? Nö. küljepealt rõhk sisse ja alt välja.
Veidi infot bypassi kohta: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vbypas.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 04.12.17 20:16 Tsiteeri


Kas see leke mõjutab minekut ka? Ma ei tea küll 100%, aga tundub veidi uimane. Võibolla C5 ongi selline.
Anyway, bypass läks samamoodi tagasi nagu vana oli. Ei teagi kas on õigetpidi. Hetkel on nii nagu pildil, alumine ots turbo suures lõdvikus ja külje oma läheb siis ninaraami. Tervet vaakum vollat pole kontrollinud, kuid otsad said ilusti klambritega kinni.
https://www.upload.ee/image/7733442/23915524_1944770925563259_5638053836188172684_n_Easy-Resize.com.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 04.12.17 20:30 Tsiteeri


Kuigi selles videos on bypass teistpidi, ehk sellepärast mul see flutter ongi.
https://www.youtube.com/watch?v=krGcyyrM6YE


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.12.17 11:40 Tsiteeri


Bypass valet pidi ning ilmselt ei avane, sest vaakumvoolik puruks või on bypassil membraan puruks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 05.12.17 14:52 Tsiteeri


Ok. Eks tuleb maha korra kakkuda ja vaakum ära testida. Ei tahaks uskuda et ahjusoe bypass samamoodi käitub nagu vana, aga mine tea. Vaakum voolik ka siis korraga juba üle kontrollida, äkki tõesti kuskilt katkenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 10.12.17 14:45 Tsiteeri


Ajasin täna kanalile ja bypass on õigetpidi. Järgmisena ühendasin sisselaskest vaakumi lahti ja proovisin seda vaakumit tekitada, kuid mu keelt sinna kinni ei tõmband.
Õhufiltri kopsik on terve, kuid filtri vahetan küll ära.
Tuleb lekketest lasta teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.12.17 15:08 Tsiteeri


Siis on see klapp otsas omadega. Öhufiltri kopsik ei puutu üldse asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 10.12.17 15:19 Tsiteeri


Õhufiltri kopsiku all pidasin silmas blowoff ja stutututu heli. Ma ei hakkand klappi hetkel eraldi küljest kakkuma, et selle vaakumit testida, sest see on ju ahjusoe seal, st alles vahetatud. Ise kahtlustan veidi seda vaakumvoolikut mis sisselaskest bypassi läheb, aga lekkeid võib mujalgi olla. Samas mul on vana bypass alles, selle vaakumi saaks küll huvipärast ära testida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.12.17 15:55 Tsiteeri


Töötava mootoriga peab seal peenikeses voolikus vaakum olema. See on näpuga tunda. Kui ei ole . On voolik katki vöi umbes. Vöi on sul see ahjusoe vidin nii tugeva vedruga et vaakun ei jöua seda avada vöi läheb voolik kortsu.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 10.12.17 16:28 Tsiteeri


Ok, testin seda siis uuesti. Aga klapp ise on TT oma, seega usun et pole liiga jäik :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 17.01.18 16:57 Tsiteeri


Täna tehti rõhulekke test. Katki on siis õhulugejast turbosse minev lõdvik. Kas see leke mõjutab kuidagi minekut ka?
Teiseks väideti et bypass ei hoia vaakumit. Seda küljest ei võetud, ei tea kuidas seda nii järeldada saab. Bypassi panin uue 710N lõpuga ja maksis 14€, mis pole vist ikka päris õige, sest TT originaal klapp pidi 4x kallim olema. Ühesõnaga sain vist oma flutteri jamale jälile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.1% - SQL: 53.9%]