Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0TDI BMK kütuserõhu regulatsiooniga probleem (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3087)
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 19.11.17 11:40 Tsiteeri
3.0TDI BMK kütuserõhu regulatsiooniga probleem



001495 - Fuel pressure regulation
P-1063-004- Control range not reached - MIL ON
Auto käitub sedasi, et kohapeal käies mootor lainetab, eelsüüteküünla tuli vilgub, mingi 2min ja siis käib korralikult. Kustutada vead ja proovida siis 2700pööret ja lööb Limp mode.

Kas viga N290 kõrgesurve pumba küles olev fuel metering valve, kuskil postituses lugesin, et see pidavat tüüpviga 165kw olema, kasutaja vedru mainis kuskil postituses.

Kui hiljem saan siis lisan ka logi, mina ise lugesin logist välja, et see sama klapp ei käitu nagu korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.11.17 11:55 Tsiteeri


N290 on tõesti tihti vigane, enne aga kontrolli hammasrihm üle.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.11.17 11:58 Tsiteeri


Kas üks klappidest vigane või siis on süsteem metallipuru täis ning vahetusse lähevad kõik pihustid ja kõrgsurvepump.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 19.11.17 12:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kas üks klappidest vigane või siis on süsteem metallipuru täis ning vahetusse lähevad kõik pihustid ja kõrgsurvepump.


N290 või N276 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 19.11.17 12:06 Tsiteeri


Lisan ka logi https://www.upload.ee/image/7677905/BD7A13F3-0B58-4FB9-A91B-8A36FAFEBDBC.jpeg

Miks lööb control valve avariisse mineku ajal 5,1%, kui auto seisab siis näitab ta samuti 5,1%, see klapp tundub minu silmis vigane, see ongi N290 ? Kohe kaob ka pumba surve .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.11.17 12:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Lisan ka logi https://www.upload.ee/image/7677905/BD7A13F3-0B58-4FB9-A91B-8A36FAFEBDBC.jpeg

Miks lööb control valve avariisse mineku ajal 5,1%, kui auto seisab siis näitab ta samuti 5,1%, see klapp tundub minu silmis vigane, see ongi N290 ?

Sest ta läheb avariire˛iimi ja juhib ainult ühe klapiga peale seda (latirõhu klapiga).
Aga selle pealt ei saa mitte kuidagi järeldada, mis seal vigane on, sample rate liiga aeglane.

Võid ära vahetada pumba küljes oleva klapi. Logi võiks teha kolmanda käiguga kiirendades ning logida vähem asju, et sample rate normaalne oleks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 19.11.17 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Lisan ka logi https://www.upload.ee/image/7677905/BD7A13F3-0B58-4FB9-A91B-8A36FAFEBDBC.jpeg

Miks lööb control valve avariisse mineku ajal 5,1%, kui auto seisab siis näitab ta samuti 5,1%, see klapp tundub minu silmis vigane, see ongi N290 ?

Sest ta läheb avariire˛iimi ja juhib ainult ühe klapiga peale seda (latirõhu klapiga).
Aga selle pealt ei saa mitte kuidagi järeldada, mis seal vigane on, sample rate liiga aeglane.

Võid ära vahetada pumba küljes oleva klapi. Logi võiks teha kolmanda käiguga kiirendades ning logida vähem asju, et sample rate normaalne oleks.


Hiljem teen uue logi, panen kiirenduse ka peale, panen klappide töö ja pumba surve siis.
Kas pumba küljes olev klapp on koodiga - 059906457 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 19.11.17 13:34 Tsiteeri


Tegin siis uue logi kiirendusega ja mõlemad klapid ja pump.

https://www.upload.ee/image/7678253/F6DD65E1-77BC-4C27-A8DF-B8C187D94427.jpeg
https://www.upload.ee/image/7678256/B5AF78A0-3F18-4245-93DB-60C03A0A97D0.jpeg
https://www.upload.ee/image/7678265/18C0DBAF-C4FF-4DFA-8411-C206126D1DFE.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 19.11.17 14:15 Tsiteeri


Asi selge, läksin garaazi alla, pumbarihmal kōik hambad maas. Lisan ka hiljem pildi. Tänud Jann. ja prj


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 19.11.17 15:04 Tsiteeri


Originaal rihm oli peal alles 348tuh kestis siis - https://www.upload.ee/image/7678612/DF83CCAC-ED7B-461E-8673-A757E5DD0F6D.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.11.17 18:26 Tsiteeri


Nuvot, siis pääsesid lihtsalt seekord, uus külge ja sõit jätkub. Ma eeldasin, et pumba rihmale ikka pilgu peale heitsid, aga jah... see kõige odavam võimalikest vigadest :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.9% - SQL: 41.1%]