Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.8 142kw mootori downgrade 128kw peale (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 2799)
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.17 08:34 Tsiteeri
2.8 142kw mootori downgrade 128kw peale



Küsimus selline, et mis tuleb välja vahetada selleks, et teha 2.8 142kw mootorist 128kw mootor? Ja kas on üldse tehtav? Ilmselge on see, et välja tuleb vahetada kõik see, mis jääb blokikaanetihendist üles poole. Aga mida veel? Mootori aju? Kas pistikud sobivad? Kas juhtmete arv sobib?
Mida veel? Tundub, et nuka kettide / pingutite vahetuse asemel on juba mõistlikum otsida 128kw kasutatud kaaned ja teha neile täis remont.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.11.17 09:34 Tsiteeri


Millest probleem algab muidu üldse?
Pinguti ja keti vahetus on oma olemuselt ju lihtne ja teostatav töö. Klapisääretihendid saab samamoodi kohe vahetada ilma kaani maha kiskumata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.17 10:11 Tsiteeri


Teostatav muidugi, aga mitte odav. Rahaliselt tundub mõistlikum need kettide ja pingutitega kaaned minema visata, kui enam pingutite vahetusest pääsu ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.17 17:43 Tsiteeri


Aga see 128 kw mootor 142 kw kõrval väga mannetu ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.11.17 18:04 Tsiteeri


Neid 142kW mootoreid vist väga palju ei liigu enam, otsi siis juba korralik 121kW 30V mootor ja pane peale või võta sealt vajalikud osad.
Muidu esimesed 142kW ACK koodiga mootorid vist ongi mingid hübriidid, alumine pool arvatavasti 128kW oma. Kindlalt ei oska seda öelda, aga igal juhul on alumine pool täiesti erinev uuematest ACK mootoritest. Sellest on juttu ka olnud siin foorumis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 09.11.17 18:05 Tsiteeri


Uued tallad pingutitele ja uued ketid. Minu autol kadus kõrin ära selle tööga. Näidud ka paigas.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 10.11.17 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Teostatav muidugi, aga mitte odav. Rahaliselt tundub mõistlikum need kettide ja pingutitega kaaned minema visata, kui enam pingutite vahetusest pääsu ei ole.

Kas Sa ikka reaalselt kah oled tutvunud, kui erinevad need asjad on enne kui lihtsa remondi peale "mitte odav" kirjutad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.17 15:38 Tsiteeri


Ei, põhjalikult seda teemat uurinud ei ole. Selle pärast küsingi targemate käest, et ei peaks hakkama kõike algusest peale ise välja uurima.

Foorum peaks just nimelt selleks ju olemagi, et kui tekib mingi põhjalikumat uurimist eeldav küsimus või idee, siis on siin võimalik küsida, kas keegi on selle teema juba varem endale selgeks teinud ja saab infot jagada kiirelt, ilma täiendavat aega kulutamata. Ise on mõtet uurima hakata alles siis, kui on selge, et keegi teine varem sama teema uurimisega tegelenud ei ole. Küsimust esitades ei saa ma muidugi ka eeldada, et keegi teine hakkab spetsiaalselt minu eest uurimistööd tegema. Küll aga loodan, et antakse kiirelt edasi varasemalt olemas olevad teadmised


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 10.11.17 19:57 Tsiteeri


Arvamus on isiklik.
Kui tahad selle tehnikaga ka edaspidi liigelda- kere ja veermik head, tee vana asi korda.
Maksab, mis maksab, aga vähemalt tead, et on OK. Sest kasutatud osade puhul on ühe uus teise vana ja kui ei ole kindlat garantiid, siis .... . Risk on õilis asi!
Ja milleks vaja hakata aretama-moonutama originaali?
Tänapäeval on kõik võimalik, aga mis on asja mõte ja tegelik tulem (hind)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 11.11.17 07:56 Tsiteeri


Vaevalt keegi sellist downgrade teinud on. Pigem on midagi suuremat pandud või diisliga asendatud.
Kindel on see, et selle aju ja juhtmestikuga sa seda käima ei saa. Odavam on juba osta 12 klapiline auto kui olemasolevat downgradeda.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.17 08:31 Tsiteeri


Eksperimendi mõttes võin sulle anda pekkis silindri hülssidega 142kw c4 ack mootoriploki. Logistilise poole pead ise tagama. Etka koodid ploki osas on 128 ja 142kw samad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 11.11.17 16:59 Tsiteeri


Nagu eespool kirjutasin, siis seda ACK mootorit on mitu erinevat varianti. Kui teema autoril juhtub olema natuke uuem 142kW mootor, siis võib seal olla midagi muudetud, näiteks õlikanalid pole sama koha peal 128kW kaante suhtes jne.. Võib-olla tulekski alustada sellest, et kas kaanetihendid on samad kõigil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.17 19:40 Tsiteeri


Vana tüübi ack on c4 ja d2 kerel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.17 08:19 Tsiteeri


Kuidas teha kindlaks, kas tegemist on vana tüübi plokiga?
Millised on väljast poolt nähtavad tunnused?
Kus asub ploki varuosakood?

Vähemalt uuema ACK tihend on erinev. Aga samas maha võetud kaantega mootorite pilte vaadatas paistab, et osadel tihendi aukudel plokis samas kohas auku all ei ole. Ehk siis paljas tihendite võrdlus ei pruugi veel asjast täit pilti anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.17 11:49 Tsiteeri


Mis aasta ja keretüüp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.17 12:58 Tsiteeri


D2 1995 detsember


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.11.17 13:15 Tsiteeri


Igasugune selline skeemitamine tuleb ALATI kallim.
Kui sa neid küsimusi pead küsima, siis unusta kohe ära.

Alustame sellest, et teist aju/juhtmestikku vaja ning automaatkast nendega tööle ei hakka. Kõik, jutul lõpp - mõttetu teema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.17 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
D2 1995 detsember


Vana ack


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.17 09:15 Tsiteeri


Kuidas kontrollida ketipinguti seisukorda? Ehk siis kuidas teha kindlaks, kas piisab ainult taldade vahetusest või tuleb terve pinguti välja vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 13.12.17 10:18 Tsiteeri


Minul tegi nädalas korra laginat kõrvalistuja poolne. Taldadel olid keti vaod sees. Vahetasin tallad ja panin uue keti. Enam ei ole kordagi kuulnud laginat. Vahetasin tallad ja ketid mõlemalt poolt.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.17 13:26 Tsiteeri


See oleks siis katse-eksituse meetodil asjale lähenemine.
Aga kas on ka mingit muud viisi, kuidas ketipinguti seisukorda kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.17 12:27 Tsiteeri


Ühesõnaga siis mikromeetri, manomeetri, indikaatorkella, kaliibrite jm. vidinatega pole ketipinguti juures miskit peale hakata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 15.12.17 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Kuidas kontrollida ketipinguti seisukorda? Ehk siis kuidas teha kindlaks, kas piisab ainult taldade vahetusest või tuleb terve pinguti välja vahetada?


Klappikambri kaaned maha ja näed ära kas tallad vajavad vahetust või ei, pinguti toimetamisest saab aimu arvutiga, ehk siis parameetreid vaadates nii lihtne see ongi.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 16.12.17 10:24 Tsiteeri


Kulununa on niikuinii näidud paigast ära. Minul peale vahetust läksid näidud paika.100% nii pinguti toimimist ikka ei saa hinnata.
Kas võtadki riski ja vahetad esialgu tallad ära või vahetad koos pingutiga kohe.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]