Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Suvine diisel praeguse -4C külmaga (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 4657)
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 24.10.17 11:26 Tsiteeri
Suvine diisel praeguse -4C külmaga



Veel pole probleemi tähendanud aga mida soovitaksite teha,
kui praegu ligi 60 liitirises paagis ~25 liitrit suvist diislit veel sees (-5C külmataluvusega)

Kas peaks mingi lisandit juurde panema paaki ja uuemat külmakindlamat kütust peale?

Autoks profiilis märgitud 2.0TDI B8


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 24.10.17 11:38 Tsiteeri


Sõida rahulikult ja tangi peale, mida tankla pakub. Need öised paar kraadi - pole mingi häda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 24.10.17 13:42 Tsiteeri


See - 5 tõmbab juba kirme peale. Kui tahad kindel olla siis võiks ajada sooja garaazi või kui päeval ikka on pluss kraadides siis lisada gleen flo rohelise sildiga kütuse lisandit. See tõstab külmumis tempi päris kõrgele isegi kuni miinus 40 oli äkki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 24.10.17 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
See - 5 tõmbab juba kirme peale. Kui tahad kindel olla siis võiks ajada sooja garaazi või kui päeval ikka on pluss kraadides siis lisada gleen flo rohelise sildiga kütuse lisandit. See tõstab külmumis tempi päris kõrgele isegi kuni miinus 40 oli äkki.

Garaa˛i mul kahjuks pole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 24.10.17 15:44 Tsiteeri


Igasugu lisandid on nii ja naa (mina ei kasuta), kuid kuna alla poole paagi "suvist", siis lase esimesest tanklast rahulikult paak kütet täis ja korras. Tänase seisuga pakub näiteks Tartu Terminaal diiselkütet külmakindlusega -15C (saan iga teisipäeval omale nädalahinna ja seal kenasti kirjas)....kindlasti ka ülejäänud tanklaketid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 24.10.17 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
See - 5 tõmbab juba kirme peale. Kui tahad kindel olla siis võiks ajada sooja garaazi või kui päeval ikka on pluss kraadides siis lisada gleen flo rohelise sildiga kütuse lisandit. See tõstab külmumis tempi päris kõrgele isegi kuni miinus 40 oli äkki.


Üle ei paisuta seda probleemi? Hetkel ilmaennustusi vaadates, ei luba lähima nädala jooksul ei tallinnas, tartus ega rakveres üle -3*C külma. Ilmselt võiks sõita rahulikult veerand paagini või tule süttimiseni ja siis tankida paak täis kõrgema külmakindlusega kütust. Kui muidugi kütuse filtrit pole jumal teab mis ajast vahetatud, siis ehk tõesti võib mõni probleem tekkida...
Endal samuti üle poole paagi kütust ja ei näe küll põhjust muretsemiseks. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 24.10.17 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
See - 5 tõmbab juba kirme peale. Kui tahad kindel olla siis võiks ajada sooja garaazi või kui päeval ikka on pluss kraadides siis lisada gleen flo rohelise sildiga kütuse lisandit. See tõstab külmumis tempi päris kõrgele isegi kuni miinus 40 oli äkki.


Üle ei paisuta seda probleemi? Hetkel ilmaennustusi vaadates, ei luba lähima nädala jooksul ei tallinnas, tartus ega rakveres üle -3*C külma. Ilmselt võiks sõita rahulikult veerand paagini või tule süttimiseni ja siis tankida paak täis kõrgema külmakindlusega kütust. Kui muidugi kütuse filtrit pole jumal teab mis ajast vahetatud, siis ehk tõesti võib mõni probleem tekkida...
Endal samuti üle poole paagi kütust ja ei näe küll põhjust muretsemiseks. :)


Minupärast lase kuidas tahad lihtsalt andsin soovituse. Pane endal suvine diisel kanistrisse ja lase ööpäev väljas seista. Garanteerin sulle, et see kütus on juba osaliselt parafiinine. Alles eile oli seda näha. Gleenflo lisandit olen ka eelnevatel talvedel kasutanud ja toimib ilma järelnähtudeta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.10.17 16:40 Tsiteeri


Kütusefiltrini see parafiin enam ei jõuagi.
Alles see oli, kui ühel sügisel viskas järsku -10 ja vähemalt tallinnas vabat treilat enne järgmist päeva ei olnud saada...:D

Alul sai neil huvi pärast ka paar paagisõela välja võetud ja need olid küll nagu puhastamata küünlajalad.
Aga pool päeva soojas, siis ärkasid uuesti ellu.

Tanklad ei olnud jõudnud lihtsalt nii kiirelt reageerida. (ja selle talvise kütte transamisega pidi ka mingi jama olema, et a`la üle +5 kraadiga teda vedada ei tohi, kuna võib ise plahvatada, nagu tollal Statoil vabandas)

P.S. Praegu on päeval kindlalt veel üle +5e ju...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 24.10.17 20:11 Tsiteeri


Sai isegi stihl'i märgitud olukorras osaletud c6 3.0tdiga 3 aastat tagasi. Pool linna ja Järvevana tee oli seisvaid diiselautosid täis. Ise irvitasin, et küll Audi on hea ja ei ole probleemi. Jõudsin oma sihtkohta, käisin 5min toas ja enam auto ei käivitunudki. Õnneks oli norm koht kuhu seisma jääda mõneks ajaks. Aitas see, et ülehomseks sai Forssi aja (oli kõige lähem töökoda parajasti) ning vahepeal 2 päevaga viskas tempi vist nulli või sinnakanti +-3 kraadi, natuke Karla auto diisli lisandit(pidi umbõ hea kraam olema - töötas kah) mis pidi hangunud diisli -20'c kõlbulikuks tegema(googeldage) ja sõit võis jätkuda kütusefiltrit vahetama. Peale seda küsisin tanklates mõned nädalad diisli serifikaate näha et kus kellel mida on, müüjad teevad imeliku näo aga kõigil on see kaustikus kuskil kiirelt olemas, kas on -8'C või -15 kindlusega või kangem. Käisin umbes 3-4 Statoilis ja kõigil polnud sama diisel. Eriti ei viitsi sellise jamaga tegeleda, eelistan nüüd bensiini:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Melxer
huviline



Registreerunud 09.08.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4/B6 Avant

postitati 24.10.17 21:36 Tsiteeri


Hmm, seisab ka cirka 50l kankus. Kui see nüüd külma saab - kas ja mis sellega hiljem teha ?
Soojema ilmaga paaki valada enam ei kõlba ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.17 22:30 Tsiteeri


Võrus 24.10 puudutas -7.4C ära. Hetkel Ülemiste järve kõrval -6C.
http://www.ilmateenistus.ee/ilm/ilmavaatlused/vaatlusandmed/oopaevaandmed/


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 25.10.17 07:39 Tsiteeri


Okey, vist söön sõnu. Üks diisel Yaris seisis õnnetult Järvevana peal. Seega südamerahu saamiseks hüppasin tanklast läbi, kus viimane kord tankisin, ja uurisin mis külma taluvusega kütust sealt viimasel tankimisel saada oli. Seega hetkel on paagis 50:50 suvine ja -17*C taluvusega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 25.10.17 07:44 Tsiteeri


Üldiselt suvine ja -5 kraadi tekitab juba probleeme. Südamerahuks oleks õige talvisemat peale tankida. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 25.10.17 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Melxer
Hmm, seisab ka cirka 50l kankus. Kui see nüüd külma saab - kas ja mis sellega hiljem teha ?
Soojema ilmaga paaki valada enam ei kõlba ?


Saad kasutada ikka. Kui on võimalus see kuskile sooja panna siis võid seda teha ja hiljem ntx seesama gleen flo lisand sisse ja enam ta ära ei külmu või siis suve ootama. Ise panin ka 60l jagu sooja ruumi mõneks tunniks ja siis ennem sisse valamist lisand sisse. Peaasi, et sa külmund kütusele lisandit ei pane sest siis see ei toimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 25.10.17 10:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Tsitaat:
Algselt postitas: Melxer
Hmm, seisab ka cirka 50l kankus. Kui see nüüd külma saab - kas ja mis sellega hiljem teha ?
Soojema ilmaga paaki valada enam ei kõlba ?


Saad kasutada ikka. Kui on võimalus see kuskile sooja panna siis võid seda teha ja hiljem ntx seesama gleen flo lisand sisse ja enam ta ära ei külmu või siis suve ootama. Ise panin ka 60l jagu sooja ruumi mõneks tunniks ja siis ennem sisse valamist lisand sisse. Peaasi, et sa külmund kütusele lisandit ei pane sest siis see ei toimi.

On sul linki sellele kindlale tootele? Googeldades ei saanud päris 100% aru millist mõtled


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.10.17 13:27 Tsiteeri


http://www.auto-ekspert.ee/kleen-flo/talvised-tooted/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 25.10.17 14:17 Tsiteeri


Viimaselt lingilt see teine toode. Valge pudel rohelise sildiga. Ise olen seda mitu aastat erinevate autodega kasutandu ja probleeme pole olnud. Mainiks ka ära, et lisand tuleks ennem lisada kui kütus on juba hangund. Kui juba kütus paks siis tuleks sooja ruumi panna ja siis peale mingiaja möödumist lisada. Muidu ei pruugi aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 25.10.17 20:18 Tsiteeri


Ise tangin eranditult Neste diislit, suvise kütte filtreeritavus on Nestel -10c
Paar talve tagasi sõitsin suvise küttega 260km sõidu -28c juures, siis natuke pinget, et kas.
Muude diislite kohta ei julge aga miskit lubada.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 25.10.17 21:12 Tsiteeri


Üldiselt 12+ aastat sõidetud igapäevaselt erinevate diislitega, pole kordagi ühtegi probleemi olnud, pole temperatuure jälginud ja täiendavaid lisandeid kasutanud. Ei oska öelda, kas tegu lihtsalt vedamisega, või väheolulise probleemiga. Teemaalgatajal soovitan talvist juurde tankida ja sõita.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 78.6% - SQL: 21.4%]