Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Elektroonikaprobleemid ja mootori häired töös. Hitler maksab mulle kätte? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3023)
endrikk
huviline



Registreerunud 19.11.10
Asukoht: Saareemaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.17 11:37 Tsiteeri
Elektroonikaprobleemid ja mootori häired töös. Hitler maksab mulle kätte?



Auto on audi a6 avant 2,5tdi 110kw 1999. Varustus on ka küllaltki hea, el nahksisu juhiistme mäludega ja esiistmete soojendus, püsikiiruse hoidja, suure ekraaniga kompuuter, kliima, tehase navi, tagumised parkimisandurid, automaatselt alla näitav parempoolne peegel tagurdades, xenon tuled. Nüüd murest rääkides nii palju, et suve algul esialgu hakkas mingi hetk vilkuma eelsüüte küünalde tuli, sõitu see ei seganud ja mõtlesin, et mis seal ikka, las esialgu vilgub. Hiljem mingi aeg kadus armatuurist kompuutri pilt, alles aga jäi kujutis, mis olmub uste avamisel, ka tühja paagi märgutuli ilmus endiselt, aga ülejäänud ajal oli ekraan pilditu. Vahepeal pilt taastus ja siis kadus taas. Nüüdseks on paar kuud ilusti pilt ees olnud. Hiljem tekkis anomaalia, et mootor hakkas mingi hetk tühikäigul raiuma ja pööretega viskama, külma mootoriga käivitub siiani ilusti ja probleem tekib, kui auto on töötanud umbes 20 minutit. Vea ajal on mootor absoluutselt tuim ja põõrded on piiratud 2800. Vea ajaks kaob ära ka püsikiirusehoidja ja kompuuter näitab kütusekulu 0, ediselt vilgub koguaeg eelsüüte küünalde tuli. Vea ajal on ka käivitus pikk ja vaevaline. Kuu aega tagasi mõtlesin, et läheks paneks siis pistiku järgi, aga miskipärast ei anna obd pistiku kolmas juhe signaali. Langes ära ka see võimalus. Viga on endiselt alles, vahepeal on auto ka keset sõitu välja surnud, pärast käivitub taas aga veaga, olles jälle umbes 20 minutit sõitnud võib ka auto uuesti käivitamisega normaalselt tööle hakata. On ka paar korda juhtunud, et veaga sõites mingi hetk tuleb ekraanile kütusekulu tagasi nulli asemele ja auto hakkab ilusti tööle. Diagnostikat proovides kahtlustasime töökojas, et pumba kolb jääb kinni, aga kas antud juhul tekivad ka nimetatud elektroonika probleemid? Vaatasime ka tuttava autoremondimehega kapoti alla, klaasi ees vasakus nurgas on karp, kus on imselt auto ecu, selle kõrval oli läbi üks 60a kaitse, mis eeldasime, et on eelsüüte küünalde kaitse. Karbi ümber oli ka näha, et on olnud niiskust. Vahetasime kaitse, aga ikka on viga alles ja ei tea, mida teha. Pole veel proovinud, kas hetkel, kui mootor töötab normaalselt, kas tol hetkel on obd pistikus signaal olemas. Hetkel mõistus hitlerist targem ei ole, ehk oskab keegi nõu anda?

Eriti hea oleks, kui keegi oskaks telefoni teel aidata 53090679


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 27.09.17 16:29 Tsiteeri


Viitaks nagu pumba elektroonika lühisele. Aga ilma arvuti ligipääsuta on keeruline edasi liikuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
endrikk
huviline



Registreerunud 19.11.10
Asukoht: Saareemaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.17 18:04 Tsiteeri


Hakkasin juba arvama, et polegi kellegil vastust minu probleemile, aga üks vastus lõpuks tuli. Mingit elektroonika lühist arvaks isegi, huvitav aga, et külmalt käivitades esialgu ilusti töötab. Eks see eelsüüte tule vilkumine mingit viga näitabki, obd probleemi kohta on ka googles erinevad vastused, vähemalt välismaal tundub levinud teema, et signaal pistikust kaob. Ootaks ka veel mõningast nõu, mida ja kust otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.09.17 18:25 Tsiteeri


Kas ükski süsteem ei suhtle arvutiga või ainult mootoriaju?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
endrikk
huviline



Registreerunud 19.11.10
Asukoht: Saareemaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.17 20:47 Tsiteeri


Sellele on nii otse raske vastata, vastan vaid nii, et salongis on vasakul armatuuri all jalgade kohal obd pistik, millel pluss ja miinus olemas aga signaali juhe ei edasta midagi, kolm juhet seal ongi. Sai proovitud kahe erineva diagnostika seadmega, ei midagi. Kas on ka alternatiivseid kohti autoga ühenduse saamiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sank
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.11
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 C5 Avant (hitler)

postitati 27.09.17 23:48 Tsiteeri


Soovitaks vaadata mati alused ajud üle. Just oli juhus kus kasti aju oli ära uppunud ja kuhugi arvutiga ligi ka ei saanud.
Juhtpihusti takistuse võid ka igaksjuhuks ära mõõta. Peab olema 80-120 oomi vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
endrikk
huviline



Registreerunud 19.11.10
Asukoht: Saareemaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.17 05:20 Tsiteeri


Mainin ka ära et on 6 käiku manuaalkastiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 28.09.17 10:29 Tsiteeri


Teema pealkiri võiks olla täpsemalt veale viitav!
Palun pealkiri parandada!

"Appi! Hitler maksab mulle kätte?" ei ole kuidagi kasulik ka hilisemal otsingu kasutamisel.


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
endrikk
huviline



Registreerunud 19.11.10
Asukoht: Saareemaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.17 11:01 Tsiteeri


Vahepeal ka, kui jäta auto kohapeal tööle, siis mingi hetk lööb ise korraks põõrded 2000ni, nagu annaks ise korraks gaasi ja siis tuleb see viga ja auto jääb koha peal raiuma. Ka kui peale 15 min sõitmist on auto ilusti töötanud, seejärel korraks mootori seiskan ja uuesti käivitan, tõusevad korraks peale käivitust pöörded 2000 ja seejärel jääb mootor raiuma tühikäigu pööretel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
endrikk
huviline



Registreerunud 19.11.10
Asukoht: Saareemaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.17 19:07 Tsiteeri


Täna jäi auto lõplikult seisma ja enam ei käivitugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 30.09.17 21:45 Tsiteeri


Ise arvan et pump või pumba elektroonika lõpetas töö. Ma ei väida midagi kindlat, aga oma 132 kw diislil oli nii, et õhtul tulin poest koju ja järgmine hommik ei läinud enam käima. ÖÖ teeb imet, kuigi ennem pumba surma toimis laitmatult. Ega muud polegi teha kui remondi töökotta vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
endrikk
huviline



Registreerunud 19.11.10
Asukoht: Saareemaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.17 08:13 Tsiteeri


Teele jäin kuna kompuuter loeb valesti vahepeal 0 kulu näitamise tõttu. Näitas kompuutris veel 20 sõita aga jäin enne tanklat teele. Peale kütuse lisamist saime käima aga enne kodu jäi seisma ja ei käivitunud enam. Tõmmates saime käima, õhk oli sees. Natuke lammutasime pagasiruumis ja puhastasime paagis olevad filtrid ja voolikud ja kütuseanumad milles el. pump asub. Kallasime anuma ääreni kütust täis ja saime ilusti käima. Auto läks ka natuke erksamaks. Suure juurdlemise tulemusel järeldasime väntvõlli asendi viga mootori probleemide põhjuseks. Kütusefiltri kõrval halli pistiku lahti ühendades hakkas mootor analoogselt raiuma nagu igakord veaga. Eelsüüteküünalde 60a kaitse oli ka taas läbi, ilmselt üks või mitu küünalt lühises, sellest ka eelsüüte tule vilkumine ehk. Soetan lähiajal nimetatud osad ja annan märku kui on mingi tulemus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.10.17 16:06 Tsiteeri


Kui nüüd see väntvõlliandur jutuks tuli, siis meenus, et ühel sama mootoriga A8-l oli sarnane viga. Hakkas samamoodi "raiuma" tühikäigul ja näitas mingit väntvõllianduri veakoodi. Minu meelest oli ka minek väga uimane sellel autol. Andurit sai vist proovitud vahetada, aga see ei muutnud asja. Minu järgmine soovitus oli kontrollida kõigi tihvtide olukorda hooratta küljes, mille pealt väntvõlliandur loeb, aga sinna paika see asi jäigi, seega ei oska kahjuks lahendust pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.17 21:03 Tsiteeri


Nii palju võin öelda,et vigastus seisneb pumbas. Kui keegi ise pole tuunida üritand juba, siis võin korda teha, edasine suhtlus postkastis huvikorral.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]