Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C5 S-line kõrgemaks (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2314)
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 13.09.17 12:02 Tsiteeri
C5 S-line kõrgemaks



Tere,
Ostsin siit foorumist ühe C5 s-line. Nüüd vaatan ikka, et minu jaoks suts liiga madal. Kuidas mõistlik tõsta oleks, piisab vedrude ja amortide vahetusest või peab veel midagi teha? Ei tahai offroadi pilliks teha, 2-3 sentigi juurde oleks ka hea.


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.09.17 12:13 Tsiteeri


Kindlasti on abiks pilt hetkeseisust, et midagi üldse keegi soovitada oskaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 13.09.17 12:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kindlasti on abiks pilt hetkeseisust, et midagi üldse keegi soovitada oskaks.

Hea mõte.
https://www.upload.ee/thumb/7453687/audi.jpg

Moderaator: Pilt lingiks muudetud, kuna ületab foorumi reeglites lubatud maksimaalseid mõõtmeid otse avamiseks.
Indrek: Sain kuidagi veel ägedamaks :)


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 13.09.17 20:36 Tsiteeri


Kas S-line ja mitte S-line vedrustus erineb millegi poolest?
Mingid jutud käivad, et Allroadi õhkvedrustust ka asendatakse mingisuguse tavavedrustusega, kas siitkaudu võiks ideid noppida?


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.09.17 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Indrek
Kas S-line ja mitte S-line vedrustus erineb millegi poolest?
Mingid jutud käivad, et Allroadi õhkvedrustust ka asendatakse mingisuguse tavavedrustusega, kas siitkaudu võiks ideid noppida?


Loomulikult erineb, näiteks originaalis on C5-el mingi 35 erinevat esivedru saadaval. B-osana on asi pisut lihtsam, aga ka on palju variante.
Ainult sellest ma ei saa aru, miks sa normaalse koopavahega autot tahad jeebiks ajada; lihtsam oleks ju kohe jeep osta. Land Rover, Land Cruiser, misiganes, kui sügaval metsakoopas elad. Või kõrgem auto teiseks/kolmandaks autoks, et talvel end kuidagi välja vedada. (paksu lund vist siiakanti enam ei tulegi, kliimasoojenemine ju)

Allroadi õhku asendavad tavavedruga need, kes patju/kompressoreid jne ei jäksa osta, mida siit noppida on?
Ja kus need jutud üldse käivad? Naised pläkutavad saunas kõiki asju, ega seda ei pea 100% surmtõsiselt võtma...meeste saunajuttu samamoodi...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 15.09.17 07:07 Tsiteeri


Mitte jeebiks vaid sutsu kõrgemaks. Et nt kõrrepõllus rusikasuurune kivi piki põhja ei käiks. Päris jeebiga sõita ei meeldi, enamasti sõidan ikkagi tee peal. Vahel harva juhtub lihtsalt, et mõni põder või kits tuleb kuskilt põllust tee peale peale lohistada (sigu õnneks pole enam). C4 sai sellega kenasti hakkama, paraku sõideti see katki.


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.17 09:09 Tsiteeri


Ilmselt aitaks teemaalgataja murest välja, kui vahetada "s-line" vedrustus mitte s-line vedrustuse vastu välja. See on kõige odavam variant ja mõistlikum. Kui õigesti mäletan, siis audi oem "sline" vedrud olid kas -20 või -30mm tavavedrustusest.
Teine variant on hakata katsetama erinevate rehvi ning velgede kombineerimistega.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.09.17 10:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Indrek
Mitte jeebiks vaid sutsu kõrgemaks. Et nt kõrrepõllus rusikasuurune kivi piki põhja ei käiks. Päris jeebiga sõita ei meeldi, enamasti sõidan ikkagi tee peal. Vahel harva juhtub lihtsalt, et mõni põder või kits tuleb kuskilt põllust tee peale peale lohistada (sigu õnneks pole enam).

Teil jahiseltsis siis kõigil sõidukad v?:P Ma ei kujuta ette, kui mul kastikat eraldi jahi tarbeks pole, kuidas need kütitud ulukid ära veetud saaksid? Ja kui tirid selle põdra üle põllu teeäärde, mis edasi? Tükeldate kohapeal ära või lohistate slepis jahimaja juurde?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.09.17 10:54 Tsiteeri


Võtmesõnaks heavy duty. Kahjuks on neid sellele mudelile väga palju erinevaid variante originaalist tellida vastavalt mootorite kaaludele. Mudelipõhine tavavedrustus mingi kolmanda tootja oma rikub Sul ilmselt tuju ära roolis olla võrreldes praegusega. Ma pikemalt ei tahaks diskuteerida sel teemal, kuna olen ka ise esindusest aru pärinud ja igasugu vedru diameetreid ja muud infot üritanud hankida, mis hiljem googlest leitud. Kokkuvõttes suhteliselt mõttetu üritus sõltumata sellest, mis asjad ise maksid või palju ma oleks nõus olnud adekvaatse info hankimise eest maksma :(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 15.09.17 12:13 Tsiteeri


Minu C5 on suhteliselt kõrge. Tehasest tuli sportvedrustusega, aga minu kätte jõudes oli juba kõrgeks tehtud. Sportvedrustus/püstakud vedelevad hetkel garaaži all. Kõrgus sõltub ainult vedrust või millegist veel (püstak ise ikka ju sama) ?
https://i.imgur.com/nyU6uuE.jpg


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.09.17 13:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Indrek
Mitte jeebiks vaid sutsu kõrgemaks. Et nt kõrrepõllus rusikasuurune kivi piki põhja ei käiks.


Jaa, S-line kõrrepõllu peale ei sobi. Isegi britid nutavad, et ideaalselt siledate saksa teede peal see S-line on hea, aga nende saarel külavaheteedel mitte nii hea.

Aga noh, keegi kes kunagi selle auto uuena tellis, maksis about 2000€ selle paketi eest juurde ja nüüd oleks imelik veel juurde maksta, et see osaliselt eemaldada.

Mina ostaks ikkagi sellise veel perre, selle totaka tagakuudi katte viskaks kus kurat ja väga hea koolend põtru jne vedada. Kasti annab verest voolikuga edukalt pesta.
Ja Audi jätaks originaaliks, nagu ta hetkel on.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 15.09.17 14:05 Tsiteeri


Tava ja sport vedrustusel amort ka erinev ja pikkuse vahe esimestel amortidel sees. Endal sai just C5 vahetatud ja tavavedrustusega läks auto umbes 3cm kõrgemaks.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 15.09.17 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Indrek
Mitte jeebiks vaid sutsu kõrgemaks. Et nt kõrrepõllus rusikasuurune kivi piki põhja ei käiks. Päris jeebiga sõita ei meeldi, enamasti sõidan ikkagi tee peal. Vahel harva juhtub lihtsalt, et mõni põder või kits tuleb kuskilt põllust tee peale peale lohistada (sigu õnneks pole enam).

Teil jahiseltsis siis kõigil sõidukad v?:P Ma ei kujuta ette, kui mul kastikat eraldi jahi tarbeks pole, kuidas need kütitud ulukid ära veetud saaksid? Ja kui tirid selle põdra üle põllu teeäärde, mis edasi? Tükeldate kohapeal ära või lohistate slepis jahimaja juurde?

Lasen homme hommikul kl 5 põdra, soolikad välja, lohistan tee äärde ära, vintsin käru peale ja valmis. Pole vaja hakata kellegile helistama. Ühisjahtides muidugi kastikad kohal.
Els ma esimese hooga panen vähe mõistlikumad rattad alla, 18" pole minu jaoks anyway.


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 15.09.17 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Tava ja sport vedrustusel amort ka erinev ja pikkuse vahe esimestel amortidel sees. Endal sai just C5 vahetatud ja tavavedrustusega läks auto umbes 3cm kõrgemaks.

Ilmselt ongi mõustlij nt vag lammarist võtra jooks tavavedrustust ja see madal siin maha müüa pärast. Või isegi alles jätta, mine tea äkki ostangi kunagi kastika.
Aga ärge enam soovitage 2.5k eest nissan pickuppi ja eriti sealt lasnamäe surnuaiast :D Enamvähem hiluxitw hinnad hakkavad 10k-st.


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.09.17 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Indrek

Aga ärge enam soovitage 2.5k eest nissan pickuppi ja eriti sealt lasnamäe surnuaiast :D Enamvähem hiluxitw hinnad hakkavad 10k-st.


Vabandust, minu viga. Lasnamäe surnuaiaga olen kursis. (seal pead kohe aru saama, miks ta nii odav on ja KUIDAS nad on suutnud käigukasti hammasratta murdunud hambad tagasi külge liimida, et 1000km sõidaks)

Aga Datsuni suhtes üleüldiselt ma nii kriitiline ei oleks, 5a pidasin ise 2005a 100t sõitnud Navarat ja ei old miskit halba öelda. Ainult iste tahtis sadulseppa (külg kulunud, kuna oli Tlna Liikluskorralduse auto olnud; sisse-välja pidev liikumine) ja alumisi šharniire küsis ka. Muidu täiesti töökindel, lolli lihtsa ajuga (egri kinnipanekut ei pannud tähelegi) hea mootor ja 2m kõrgest lumehunnikust sõitis virisemata neliveo ja aeglustiga lihtsalt läbi.

Nüüd selliseid lumehunnikuid enam, muidugi, pole.:(

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.09.17 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Indrek

Lasen homme hommikul kl 5 põdra, soolikad välja, lohistan tee äärde ära, vintsin käru peale ja valmis. Pole vaja hakata kellegile helistama. Ühisjahtides muidugi kastikad kohal.

Jõudsin just jahist tagasi (kahjuks keeras ilma ära ja ei tulnud kellelegi täna põder ligi), kuid jahis oli 12 meest, 2 kastikat, 4 maasturit ja 1 sõidukas (omanik 83 aastane) ;)
Stihli soovitused asjakohased (mitte just konkreetne auto, kuid suund õige) :cool:

Tsitaat:
Algselt postitas: Indrek
Enamvähem hiluxitw hinnad hakkavad 10k-st.

Kas Hilux on kinnisidee või lihtsalt teised mudelid ei sobi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 15.09.17 20:45 Tsiteeri


No 99. aasta datsunil on kabiin 10a ja raam 5a tagasi läbi mädanend. Eriti nende vaheline ühendus.
Hiluxiga väga lähedane kogemus, 10 aastat, üle poole milli kellal ja praktiliselt hooldusest hooldusesse. Ühe korra on vist EGR vahetatud, üks genekas, üks jooks tagasilla simmereid ja üks sidur ka. Navaara tuttaval oli aga 200k peal läbi. Metsaautod mõlemal, traktoreid käima tõmmatud ja igasuguseid muid tükke tehtud, mõlemad esinduses hooldatud (Hilux käib siiani Amservis).
/end of OT

Aga ärge küsige miks ma audit tõsta tahan, öelge parem kuidas seda mõistlik teha on, Ärge Hansule Saksamaalt öelge, et ma ta 2000eurise madalduse investeeringule vee peale tõmban. Tegu pole erilise rariteediga ka, tavaline hitler, millel pole lihtsalt värviparandusi aerosooliga tehtud. Ega ma teda raipeks sihilikult ei aja aga pilpa peal ka hoidma ei hakka.
Kui keegi tahab kangesti oma C5q madalaks saada ja endal on all korras vedrustus, teeme vahetust! Tööraha koos sillastendidega teeme pooleks näiteks (ma ise ei viitsi hakata oma sõrmenukke lõhkuma ja roppe sõnu vene keeles suust välja ajama).

Ühte vahetust võin veel pakkuda - mul on all 235/40/18, suht läbi rehvidega. Velgedel ka kulumisjäljed, aga ei viska. Väike vibra on sees aga see on rehvidest. Paku vastu soovitavalt 17" originaalvelgi koos rehvidega. Näiteks 215/55/17. Aga olgu quattro alt ja ühtemoodi.


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.7% - SQL: 24.3%]