Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi a2 1,4 55kw ühes silindris surve kadunud (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6194)
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.17 16:21 Tsiteeri


Päris paha lugeda sellise inimese postitusi kes taob rusikaga vastu rinda ja kuulutab et tema ongi liivima parim luksepp.
Sõimab inimese amatöörideks ja mida kõike veel. Pärisel ka inimene võta ennast kokku. Päris lolli mulje oled endast jätnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.10.17 17:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Päris paha lugeda sellise inimese postitusi kes taob rusikaga vastu rinda ja kuulutab et tema ongi liivima parim luksepp.
Sõimab inimese amatöörideks ja mida kõike veel. Pärisel ka inimene võta ennast kokku. Päris lolli mulje oled endast jätnud.


Aga ta ei sõima ju, tegu ongi amatööri ja tehnikahuvilise inimesega, kes kuskilt maalt enam ei oska. Selliseid on palju, vanasti tundis ära selle järgi, kui c5-l oli ülemine õõtsapolt pooleks keeratud mõlemalt poolt ning siis mindi õiglane nägu peas spetsialisti poole. Varsti saabub aeg, kui igaüks omal ise hambaid ravima hakkab, murtud luid kokku panema jne. Selline asi ajabki iga spetsialisti närvi, täiesti arusaadav. Foorumi kaudu ei remondita mootorit, punkt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.17 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
vanasti tundis ära selle järgi, kui c5-l oli ülemine õõtsapolt pooleks keeratud mõlemalt poolt ning siis mindi õiglane nägu peas spetsialisti poole.

:D:D:D Tuli naerust pisar silma selle märkuse peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.17 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl


Põlenud/konarlik klapp on üsna tavaline teema; kaanetihend haruldasem viga ja muud seal polegi. Rõngad keskelt pooleks ei lähe, seda enam, kui vedelikku peavad. Kas silinder on ühtlaselt seest ilus kuni alla välja, näed ainult siis, kui selle ühe kolvi välja võtad. Mis ei ole sellise remmi puhul eriti juurdelisav asi; ainult põhja äravõtmine + pärast tihend. (silindrikraaped ei ole tegelt sellise pisikese mootori teema)


.


Õigetes kätes tõmmati mootor väga kiirelt laiali ja diagnoos ka paika pandud.
Alumine surverõngas keskelt pooleks ja õlirõngas ka katki. Kolvil pidavat ka rõngaste kohal mingi defekt olema.

Tänud kõigile kaasamõtlejatele !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.10.17 20:21 Tsiteeri


Mingi vöörkeha on seal silindris tantsu teind:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.10.17 00:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Vahtida ju võid, aga kui sellisega sõitnud oleksid, siis sa nii ei räägiks.

Usu, olen sõitnud ja kepsusaale tiksu tunnen kenasti ära. Kahel endagi liikuril olen oma käega kõik need tööd ära teinud juba pisikese tiksu peale ;).
Ühe selle väga konkreetse juhtumi puhul oli diagnoosi veaks tegelikult külmem ilm, kellegi idioodi soovitus autoomanikule võimalikult paksu õli kasutada, mis mootorist välja venis ja soojemast peast me mootori heli kunagi ei kuulnudki (üks kepsusaale peaks mul isegi kuskil veel garaa˛is alles olema stiilis "ka nii saab"). Aga kuna õlisurve oli juba niigi olematu, siis tiksus selles konkreetses mootoris liiga palju korraga, et eristada siis hüdrode või millegi muu tiksumist. Kompressiooni ja õlisurvet mõjutas see kõik aga kardinaalselt. Läksidki värskenduskuurile lõpuks nii mootori üla kui ka alaosa, kõik loomulikult pulkadeks ja kapoti alt välja jne. hoonimist ja muud õnneks vaja polnud ja ka kolvigrupp jäi samaks, kuna miski polnud silindritest läbi käinud.
Aga nagu näha, siis teemaalgatajal asi selge ja juba tegutsetakse. Ja tegelikult ma üldse ei imesta, kui tõesti silindriseinad kõik puutumata. On ka seda oma käega tehtud, et kolb kahjustusest nii palju kui võimalik taastatud (phhuiprojekt), uued rõngad külge ja veendutud, et kõik kenasti jälle kolvisoones liigub, mitte kinni ei kiilu ja käis see 1,8 vanakooli audi mootor sadu kilomeetreid ja väga ekstreemsetes tingimustes lihvitud ja avaramate kanalitega kaanega ja kõrgema surveastmega (bagi siis tegelikult) ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.17 20:30 Tsiteeri


Auto on liikluses ja kõik parem kui kunagi varem.
Mootor käib vaiksemalt ja pehmemalt kui varem, silindri surved mõõtsin ise enda huvipärast ja 15 bar, nii et pole paha :)
Vahetusse läks kolb ja kepsusaaled, kuna väidetavalt polnud enam kõige paremad ja hind oli ka olematu(18eur)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.4% - SQL: 44.6%]