Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A5 3.0tdi 176kw kiirendades kakub (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 7009)
Maario80
huviline



Registreerunud 10.05.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.17 20:44 Tsiteeri


Kuidas need pihustid mis läbi käitusid sul?
Pm sai kõik andurid visatud ümber teise auto pealt. Pump suudab ka anda 1800par. Sai bochi arvutiga sõita ja jälgida. Kas tõesti võib pihustid soojalt tekitada nõksutamist? Täpselt siuke kakkumine on nagu suurel maantel sõidaks pideva joone peal kus need sooned sees :D
Pole küll auto mehaanik ja õppinud ka pole aga inseneri õpe ülikoolis tehtud ja saan aru kuidas süsteem funkab. Vaatasin ka seda raamatud mis saatsid. Täitsa hea lugemine!!
Plaan järgmine homme pihustid stendi. Miks just tagasi ei vii? Teema selles et saadetakse tagasi bochi ja see võtab kuu või kaks. Raha keegi tagasi kohe ei maksa. Pm kui kõik kuus maha võtaksin pean kaks kuud ootama mis vastus tuleb. Lihtsam teen atendi ja kui üks läbi ostan uue ning boch maksab hiljem peale stendimist enda juures kinni.
Veel kontrollisin pumba ja rauapuru seal polnud. Seegi hea uudis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maario80
huviline



Registreerunud 10.05.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.17 06:56 Tsiteeri


Vahepeal siis nii palju juhtunud, et kindluse mõttes pihustid viidud stendi ja kõik korras. Olla 100% kindel viskasin vanad pihustid korra peale nendega ju töötas. Sai natuke sõita ja vanade pihustitega viskab kohe ette veakoodid:
5211-Fuel Rail/ System pressure
P0087- Too low

Ja veel viskas
4765 Functionality limited due to Engine Control Module

Veel sai PRJ juures käia igaks juhuks soft üle lasta kuna kardsin keegi seda näppinud.( minu autol oli keegi milelgi pärast 2,7 pihustid peale pannud, mina asendasin need 3.0 omadega) Nüüd ilusti originaal tagasi. Arvan ta mäletab ka valge audi a5 mis käitus kummaliselt :D
Etteande pumba vahetasin ka veel ära ja uue filtri panin. Kuna viga küttesüsteemis kuidas kontrollida kõrgsurve pumpa? Mina arvan just seal see viga on. Samas sõites logi vaadates tootlikus nagu korras.

Veel täpsustan et vanade pihustitega ilmneb ka viga nii et auto soojaks ja siis 4000rpm juures viskab spiraali põlema ja auto läheb limp mode.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.10.17 12:49 Tsiteeri


Pihustid võib rahule jätta.
Reaalselt oli põhjagaasiga kiirendamisel rõhk olemas latis kui me korraks vaatasime (kokku oli lepitud stockiks kirjutada, mitte terve päev diagnosti teha).

Minu tagasihoidlik arvamus on, et kuskilt tõmbab õhku vahele ning see probleem tekitati siis, kui ise vahetati pihusteid ja midagi veidi nihu läks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maario80
huviline



Registreerunud 10.05.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.17 15:36 Tsiteeri


Ja nii oligi et ainult softi vhetamine :) pole midagi ette heitnud!! Oli aru saada teil väga kiire seal. Hea meelega tuleks uuesti tagasi kontrolli :) lihtsalt sain aru et väga pikk ooteaeg
Kui võimalik paneks järjekorda. Kui võimalik võid mulle vastata meilile millal oleks sul aega :)

Panin vanad pihustid tagasi huvi pärast ja nüüd töötab ilusti kuni kõrgema põõrdeni!!Üle 4000rpm viskab spiraali põlema ja fuel pressuri vea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maario80
huviline



Registreerunud 10.05.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.17 15:55 Tsiteeri


Ja veel ma ei usu et pihusti vahetusel midagi valesti läks. Ma olen neid peale ja maha sell autol 5korda võtnud pluss seda jälgis ka inimene kes parandab vag autosi igapäev. Pole ju seal midagi väga keerulist. Pihusti pessa ja kahe mutriga tõmbad kinni. Alla läheb vask seib ja pihusti ümber rõngas tihend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanemlendur
huviline



Registreerunud 15.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q

postitati 10.10.17 19:32 Tsiteeri


Kas kütuse madalsurve on kõrgsurvepumba juurest mõõtes piisav(ka kiirendades)? Kontrollida võiks veel pihustite tagasivoolu torude küljes olevat klappi, kas see hoiab piisavalt vastusurvet. Peast ei mäleta enam kas on kõigil cr mootoritel aga olen 176kw näinud väikest musta filtrit etteande vooliku küljes enne kõrgsurvepumpa, mis on umbes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.10.17 23:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maario80
Ja veel ma ei usu et pihusti vahetusel midagi valesti läks. Ma olen neid peale ja maha sell autol 5korda võtnud pluss seda jälgis ka inimene kes parandab vag autosi igapäev. Pole ju seal midagi väga keerulist. Pihusti pessa ja kahe mutriga tõmbad kinni. Alla läheb vask seib ja pihusti ümber rõngas tihend.

Küsimus pole pihustites, vaid selles, et mõni toru võis viga saada.
See selleks, teised pihustid on sul ju poole väiksemad, muidugi kolib probleem edasi teisele pöördele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maario80
huviline



Registreerunud 10.05.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.17 06:48 Tsiteeri


Selge võtan teadmiseks. Kasutasin spets võtit pihustite maha võtmiseks ja lati pealt maha keerata pole ka ju raske. Kas lekkima ei peaks hakkama? Mootor pealt kuiv pole nagu kuskilt vahelt läbi jooksnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maario80
huviline



Registreerunud 10.05.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.17 14:40 Tsiteeri


Kuna terve küttesüsteem üle käidud siis uuriks mis teised arvavad. Veaks fuel pressure low. Külmalt auto limpi ei lähe.
Kuskil soojalt 3600-4000 juures läheb. Arvan ise kas siis lati lõpu andur või pumba peal olev koguse klapp. Tegin tõmbed ja lisan siia pildi ka. Ühe korra puhus auto ilusti 1800 ära ja siis läks limpi. Teised korrad väga üle 1600 pa ei lasknud enam ja spiraal . Rõhku näitab exceli K tulp
https://www.upload.ee/image/7678255/Screenshot_20171119-153125.png
https://www.upload.ee/image/7678283/Screenshot_20171119-152943.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.1% - SQL: 36.9%]