Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: auto enam ei käivitu - liigume probleemiga edasi (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 1913)
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

sad.gif postitati 22.06.05 21:15 Tsiteeri
auto enam ei käivitu - liigume probleemiga edasi



Auto on 5000 1986 2.2

Nii... mina ei ole mina kui mul midagi ei juhtu...täna auto käivitus väga vaevaliselt...kuna nägin armatuuri all kohutavaid puntraid, lahtiseid, isoleerituid ja eri jämedusega juhtmeid kõik omavahel koos mõtlesin et vbla jälle tuli midagi lahti või läks lühisesse(kuna olen auto värske omanik, ei syvenenud väga mis seal toimub sest ennem käivitus ütleme normaalselt, kui mitte arvestada et külmkäivitus ei toimi üldse!). Nii ma siis võtsin seda koledat juhtmestikku ette... kõik tundus loogiline ja õige. kuna autos oli ennem signa ja peale pultide kadumist võeti see maha, juhtmestikku, aga, jäeti alles. Niisis alguses võtsin selle külge poogitud signa juhtmestiku ära. Seal kus oli juhtmed lahti lõigatud ja midagi vahele/asemele pandud, ühendasin tagasi vastavalt juhtmete värvikoodidele kokku. Ühesõnaga ma ikka päris idioot ei ole, mõistsin mida tegin, kui oli midagi arusaamatud, mõtlesin ennem kui tegin. Peale seda auto enam ei käivitu. Kõik süsteemid toimivad, ühtegi kaitset ei lasknud läbi, kontrollisin. Kui võtmest keerad kõik releed kõpsavad, ka viimasel astmel, see relee mis peaks starterit lükkama, klõpsab aga ei lükka käima. :(:mad::mad:
Ühtegi juhet lahtisena ei jätnud, mõned üksikud pistikud olid lahti aga teist poolt neile küll ei olnud.
Aaa, ja siis veel see "vea teataja" spidoka ja tahhoka vahel see kustus ära.

??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.06.05 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
Auto on 5000 1986 2.2
Kui võtmest keerad kõik releed kõpsavad, ka viimasel astmel, see relee mis peaks starterit lükkama, klõpsab aga ei lükka käima. :(:mad::mad:

??


Kui Sul pole just automaatkastiga auto, siis mingit releed enne starteri tõmbereleed küll olla ei tohiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 23.06.05 11:50 Tsiteeri


okei, kas ei ole nii et kui sa võtit keerad ja viimane aste kus auto käivitub on nii et relee paneb kahte jämedat juhet kokku ja starter saab plussi peale ja tõmbab mootori käima, ja kui võtme lahti lased vetrub ta tagasi ja laseb relee lahti????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.06.05 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
okei, kas ei ole nii et kui sa võtit keerad ja viimane aste kus auto käivitub on nii et relee paneb kahte jämedat juhet kokku ja starter saab plussi peale ja tõmbab mootori käima, ja kui võtme lahti lased vetrub ta tagasi ja laseb relee lahti????


See relee, mis piltlikult öeldes "kaks jämedat juhet" kokku paneb ongi tõmberelee ja asub starteri küljes. Kui Sul see klõpsub, siis tuleb viga otsida starterist või jämedatest toitejuhtmetest akust starterini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 23.06.05 12:31 Tsiteeri


ei ei... see on ikka kaitsmeplokis, see mis klõpsib. Ma ei mõtle magnetkäivitit starteri küljes... see ei tõmbagi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.06.05 13:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
ei ei... see on ikka kaitsmeplokis, see mis klõpsib. Ma ei mõtle magnetkäivitit starteri küljes... see ei tõmbagi...


osadel USA variantidel, millel on tehasest alarm peal on kaitsmeplokis starteri relee. Samas võib ära eksitada ka lisaseadmete (tuled, kojamehed, soendus) relee, mis teeb samuti klõpsu kui starterit anda, nimelt võetakse käivitushetkel vool tagant ära. Kõige tõenaolisem on see, et Sul jäi mingi alarmi plokeering kõrvaldamata. Starteri juhe on must punase triibuga nii, et kontrolli seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HT
huviline



Registreerunud 03.01.05
Asukoht: Tallinn,Saue
Kasutaja on eemal

Auto: üks teine VAG

postitati 23.06.05 13:13 Tsiteeri


Mingit releed manuaalkastiga autol olla ei tohiks.Starteri juhe peab minema süütelukust otse starteri tõmberelee peale.Arvan,et sellel juhtmel on mingi katkestus kusagil vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 25.06.05 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
ei ei... see on ikka kaitsmeplokis, see mis klõpsib. Ma ei mõtle magnetkäivitit starteri küljes... see ei tõmbagi...


osadel USA variantidel, millel on tehasest alarm peal on kaitsmeplokis ...


Tead mul on selline tunne et tegemist ei olnud tehasesignaga :S sest kui tehases niimodi paigaldatakse siis mina enam audit ei osta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.05 12:23 Tsiteeri


aku pinget oled kontrollinud?
Proovi käima lükata/tõmmata.
Muret võib tekitada tõesti ka starteri tõmberelee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.06.05 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
ei ei... see on ikka kaitsmeplokis, see mis klõpsib. Ma ei mõtle magnetkäivitit starteri küljes... see ei tõmbagi...


osadel USA variantidel, millel on tehasest alarm peal on kaitsmeplokis ...


Tead mul on selline tunne et tegemist ei olnud tehasesignaga :S sest kui tehases niimodi paigaldatakse siis mina enam audit ei osta...


Jutt ei olnudki sellest, et Sa tehase signa maha võtsid, vaid sellest, et starteril on relee vahel ainult kahel juhul - 1. kui on tegemist automaatkastiga autoga. 2. kui on peal tehase signa. See mille Sa maha võtsid oli loomulikult juurdepandud asi ja viga tulebki sealt otsida, sest nagu ma aru sain enne Sinu elektritöid auto käivitus või sain ma millestki valesti aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 25.06.05 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Jutt ei olnudki sellest, et Sa tehase signa maha võtsid, vaid sellest, et starteril on relee vahel ainult kahel juhul - 1. kui on tegemist automaatkastiga autoga. 2. kui on peal tehase signa. See mille Sa maha võtsid oli loomulikult juurdepandud asi ja viga tulebki sealt otsida, sest nagu ma aru sain enne Sinu elektritöid auto käivitus või sain ma millestki valesti aru.


Kõik on okei(õigemini suht pees) selles mõtes, et Sa said kõik õigesti aru. See mitte-tehase-signa-värk oli naca OT.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 25.06.05 17:15 Tsiteeri


nüüd on selline küsimus: starteri küljes on magnetkäiviti(relee - kuidas keegi kutsub) selle relee küles on 2 jämedat kontakti(üks läheb starterisse sisse) ja 2 peenikest kontakti. kas ma saan õigesti aru et kui peenikestesse kontaktidesse anda 12v siis tõmbab ta 2 jämedat omavahel kokku siis starter hakkab ringi käima? Aga kas need jämedad kontaktid on "+" või "-"?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 25.06.05 17:19 Tsiteeri


pluss on ikka see mis ei puutu starteri korpusega kokku ja läheb starteri sisse.seda on näha ka siis kui aku pealt lähed mööda pluss juhet starterini.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 25.06.05 17:25 Tsiteeri


aga vot mul on nii tehtud et genekast läheb starterisse üks jäme juhe ja siis veel üks jäme, kindlalt pluss, ja siis veel kolmas mis annab millegipärast otse keresse(kõige jämedam, kollast värvi)....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.06.05 17:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
nüüd on selline küsimus: starteri küljes on magnetkäiviti(relee - kuidas keegi kutsub) selle relee küles on 2 jämedat kontakti(üks läheb starterisse sisse) ja 2 peenikest kontakti. kas ma saan õigesti aru et kui peenikestesse kontaktidesse anda 12v siis tõmbab ta 2 jämedat omavahel kokku siis starter hakkab ringi käima? Aga kas need jämedad kontaktid on "+" või "-"?


Üks peenike juhe pistikuga on see, mis lülitab starterit (tuleb süütelukust) ja teine pistikuga on külmkäivituspihustisse läbi termolüliti minev juhe, mis ei puutu asjasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 25.06.05 18:05 Tsiteeri


http://www.hot.ee/anc23/1.jpg

starteri-relee pilt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.06.05 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
http://www.hot.ee/anc23/1.jpg

starteri-relee pilt


Nii, see must teibitud juhe peaks tulema akust (lisaks võib olla sinna ühendatud genekas), sinna kus on roheline peenike juhe peab tulema süütelukust (võibolla läbi relee Audi 5000 puhul) süütelukust + käsklus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 06.07.05 13:06 Tsiteeri


nüüd on selline küsimus:

mis mõjutab käivitamist? ütleme raudvaraliselt... kui starter ise töökorras, ja bensu on küllaga.

külmkäivitusmootor?
peetis pihustid?
tyhikäigupöörete regulaator?
umbes filtrid?
bensupump?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.05 14:22 Tsiteeri


bensupumba kaitse?
bensupumba relee?
Ühesõnaga kas bensupumbani vool jõuab, kui starterit anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 06.07.05 14:29 Tsiteeri


maqqu :) tule nüüd oma autoga siia, võtame vajalikud jupid küljest ära :P


auto käivitub aga väääääääääga vaevaliselt(võtke see "väääääga" väga tõsiselt).

Bensupump käib, starter käib, aga käima ei lähe.


Ja siis kui auto kaua seisab(~päev läbi) siis käivitub korralikult. ise oletan et külmkäivitussüsteem on täitsa peetis... aga annab üldse midagi parandada? mis jupid tuleb eelisjärjekorras kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.9% - SQL: 32.1%]