Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: òhu-kytuse suhte mòòtmine (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1786)
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 04.06.03 23:10 Tsiteeri
òhu-kytuse suhte mòòtmine



Huvitab, kui lahjaks segu laheb, eriti kui wastegate kruvi keerata. A/F ratio meter Top Partsis maksis 1500.- mis ei ole kyll eriti kallis, aga eriti ei viitsi osta. Siit kysimus:
Kuna lambda vaartus on pinge 0-1V (kui ma ei eksi), siis kas ònnestuks A/F meteri asemel kasutada multimeetrit? Milline lambda anduri 3-st juhtmetest on lambda valjundsignaal? Kas valge? 3-st juhtmest 2 minu teada anduri eelsoojenduse juhtmed.
Kui rumal mòte, arge palun kòvasti karjuge!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 05.06.03 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Siit kysimus:
Kuna lambda vaartus on pinge 0-1V (kui ma ei eksi), siis kas ònnestuks A/F meteri asemel kasutada multimeetrit? Milline lambda anduri 3-st juhtmetest on lambda valjundsignaal? Kas valge? 3-st juhtmest 2 minu teada anduri eelsoojenduse juhtmed.
Kui rumal mòte, arge palun kòvasti karjuge!:)

Küttega lambda anduri küttekeha juhtmed olid minuteada valged, väljundsignaal on must. Paljudel esineb ka lisa mass (BMW...) see oli selline hallikarva.

Väärtus on jah põhimõtteliselt 0...1V, tavajuhtudel ikka üle nulli ja edasi. Üle 1V ei lähe minuteada.

Põhimõtteliselt peaks multimeetriga kah hakkama saama. Ma pole viitsind sellesse algoritmi süveneda. A/F meeter mõõdab ju kah sisuliselt volte + arvutab veel ühtkoma teist välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 06.06.03 02:03 Tsiteeri


Kaisin 200 kapoti all juhtme varve vaatamas - 2 valget ja must. NF mootoriga 100 aga 2 musta ja valge. 0.450V peaks olema veel norm segu, alla selle hakkab lahjaks jaama. Ei ole veel uurinud, kui lahjaks minna vòib - on mòtet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 06.06.03 07:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Kaisin 200 kapoti all juhtme varve vaatamas - 2 valget ja must. NF mootoriga 100 aga 2 musta ja valge.


Minu konel on kah NF ja on üks must ja kaks valget. Seda saab pistikute järgi kah vaadata kui värvid peaksid mingil põhjusel erinevad olema. Paaris pistik on küttekeha ja üksiseisev Oxygeni signaal.

Tsitaat:
0.450V peaks olema veel norm segu, alla selle hakkab lahjaks jaama. Ei ole veel uurinud, kui lahjaks minna vòib - on mòtet.


Jah alla selle on kohe kole-lahja. See muidugi oleneb ka väljuvate gaaside temperatuurist. Üldiselt see analoog multimeetri osuti peaks pendeldama järgmiselt

500 kraadi celsiuse järgi - 0,101...0,830 V
750 C - 0,133...0,742 V
900 C - 0,153...0,659 V

Põhimõtteliselt kui see reaalajas kirja saada, ning see siinus komponentideks lahutada võiks ju saada selle nn. - A/F ratio (keemias nimetati seda minuarust stöhhiomeetriaks) mul peaks kuskil see lahenduskäik olemas olema. Aga pole mõtet asja peeneks ajada. Rusikareegel on mida suurem pinge Oxygeni signaali klemmil seda rikkam on segu. Ja fakt on ka see et pinge ei tohi olla konstantne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.03 07:14 Tsiteeri


Mina alla 0,87 ei läheks seguga, vähemalt turboga autol on kõik mis alla selle lahja ja ohtlik.

Seda segu väärtust näed sa vaid siis, kui sul on gaas põhja vajutatud - muul ajal need väärtused tõmblevad niisama - nagu hullumaja lift: üles - alla.

Müüakse igasugu 10 ja 20 led-iga A/F meter-eid aga tegelikult on tähtis vaid 5 led-i: alla või võrdne 0,85; 0,9: 0,95; kuni 1,0 ja üle 1,0.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 01.08.03 20:37 Tsiteeri


Olen kuulnud, et WOT aju lambdat ei vaata. Teadjamad ehk oskavad sel teemal tapsemalt raakida???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 02.08.03 07:40 Tsiteeri


Selles asjas soovitan sul minna speedsterisse ja seal Hannesega rääkida!


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.03 09:38 Tsiteeri


ilma uue softita ei soovita mina mingil juhul wastegate'i kallale minna... sa võid seda ka stock ajuga keerata kuni 1.0barini, aga segu võib jääda lahjaks. Map sensor lubab, aga tarkvara mitte...

quattromees, sa võid punnitada, kuidas tahad, aga tuuning algab ikkagi ajust...
vajadusel saaks sulle korra a/f meetrit laenata kasvõi. kui ise tartu tuleksid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 03.08.03 21:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
ilma uue softita ei soovita mina mingil juhul wastegate'i kallale minna... sa võid seda ka stock ajuga keerata kuni 1.0barini, aga segu võib jääda lahjaks. Map sensor lubab, aga tarkvara mitte...

quattromees, sa võid punnitada, kuidas tahad, aga tuuning algab ikkagi ajust...
vajadusel saaks sulle korra a/f meetrit laenata kasvõi. kui ise tartu tuleksid.


Krdi nòus selles osas! Niisama olen wastegate kruvinud, yks ring pealekeeramist annab tavasòiduks kyll persega tuntava effekti kuni 5tuh rpm, siis aju takistab vist oluliselt kytuse pealevoolu, nii et ilma aju modimiseta tòesti si..tagi ei tee...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.6% - SQL: 38.4%]