Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 avant 2,7 99-.. või A6 avant 4.2 99-.. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2208)
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 19.06.05 18:55 Tsiteeri
S4 avant 2,7 99-.. või A6 avant 4.2 99-..



Kumba soovitate osta?

4.2 hammasrihmavahetus ja muud hoolduskulud ega kütusekulu pole oluline.

Kas s4 on liiga jäik linnasõiduks meie katkistel teedel?
Kas a6 tiptronic kast on uimane ja kaheldava töökindlusega?

Välimuselt ja ruumikuselt eelistaks a6 aga seda pole manuaali. Tiptronicut natuke kardan aga ei tea, kas see on põhjendatud.

S4 lihtsalt niipalju välimuselt ei meeldi. Seest on ka natuke väike. Aga kui a6 oma tiptronicuga on kehvem, siis tõenäoliselt peaks s4 ostma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 19.06.05 19:15 Tsiteeri


a6 tiptronicu "uimasust" võin lasta sul proovida.....ise olin sama valiku ees aasta tagasi kuid laiskus võitis....automaat on ju nii mugav
Tiptronicu üks tüüpvigu tagurpidikäigu mansetid mis lekkima kipuvad ning käik kaob, kuid see viga eemaldati mul taketis (revalis absurdi hinda küsivad) koos õli ja tihendite vahetusega ~3,5k eest.

Mis puudutab siiski hammasrihma vahetust siis võimalik tellida kõike isegi b-d (korralik tootja)....rullikud ~2k+rihm ~800.-


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.05 20:25 Tsiteeri


Võimalik, et minu üks valik oleks selline.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 19.06.05 20:44 Tsiteeri


Mulle pakuks huvi avant. Ning kui juba 2.7, siis tõenäoliselt valiks manuaali. Aga a6 2.7 ja 4.2 kütusekulu vahe on pea olematu, kuid võimsuse vahe on märgatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.05 20:54 Tsiteeri


Vaata ka siia.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 19.06.05 21:25 Tsiteeri


Inimesele, kes ei ole kaasasündinud tuunijadefektiga ma küll ei oskaks C5 kere puhul 2,7TT mootoril ühtegi eelist leida 4,2 V8 ees. Tunnistan, et pole kursis, miks on A6 2,7TT poolteist korda nõrgem kui näiteks RS4 oma, aga kui mootoril on kaks pisikest turbokest, mis jõudu eriti nagu ei anna ning samas vastupidavusega kah ei hiilga, siis ma ei leia, et see kone just suurem asi tehnikasaavutus oleks. S4 on igati tore ja mõnus asi, aga kui võidusõidumees ei ole, siis 4,2 tiptronic pakub ikka täiesti uskumatut mugavust - mitte midagi ei pea tegema, et selle autoga sõita, isegi gaasi ei pea vajutama, sest väiksest varbaliigutusest piisab, et lõdva randmega liiklusvoolus püsida. Jutt, et automaatkast sõidab juhiga, mitte vastupidi, on IMHO võhikute loba. Ma ise kangutan iga päev manuaaliga Kuubikuga ringi ja seetõttu naudin iga hetke, mis ma 4,2 automaadi roolis veedan...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin
huviline



Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Järvamaa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI S4

postitati 19.06.05 21:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Inimesele, kes ei ole kaasasündinud tuunijadefektiga ma küll ei oskaks C5 kere puhul 2,7TT mootoril ühtegi eelist leida 4,2 V8 ees. Tunnistan, et pole kursis, miks on A6 2,7TT poolteist korda nõrgem kui näiteks RS4 oma, aga kui mootoril on kaks pisikest turbokest, mis jõudu eriti nagu ei anna ning samas vastupidavusega kah ei hiilga, siis ma ei leia, et see kone just suurem asi tehnikasaavutus oleks. S4 on igati tore ja mõnus asi, aga kui võidusõidumees ei ole, siis 4,2 tiptronic pakub ikka täiesti uskumatut mugavust - mitte midagi ei pea tegema, et selle autoga sõita, isegi gaasi ei pea vajutama, sest väiksest varbaliigutusest piisab, et lõdva randmega liiklusvoolus püsida. Jutt, et automaatkast sõidab juhiga, mitte vastupidi, on IMHO võhikute loba. Ma ise kangutan iga päev manuaaliga Kuubikuga ringi ja seetõttu naudin iga hetke, mis ma 4,2 automaadi roolis veedan...

möistlik jutt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 20.06.05 06:53 Tsiteeri


läheb natuke mu esialgsest teemapüstitusest välja aga huvi pärast küsin:

kas keegi on võrrelnud c4 ja c5 automaatkäigukaste? käsitsi käiguvahetus on üks asi ja üks lisakäik c5-l on arusaadav aga kas on mingit muud edasiminekut ka toimunud? näiteks c5 ja c6 võrreldes on viimasel oluliselt 0-100 kiirendus paranenud. c4 ja c5 automaatidel on ikka suhteliselt lahja kiirendus 0-100 võrreldes manuaaliga, mis viitab kasti uimasusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 20.06.05 07:39 Tsiteeri


Mina tean ainult C4 esside kohta rääkida, et kui nende iseõppiv kast "kurjaks" ajada, siis taob ta käike nigu sepahaamriga sisse ja läbilibisemine on põhimõtteliselt olematu. Rahulikul sõidul on see 4-käiguline kast ses suhtes hea, et on väga sujuv, aga näiteks ühest reast teise nõelumisel võib kohati veidi aeglane olla küll. Põhiprobleem on tal ikka see, et käike ainult 4, mis hakkab suht valusalt kiirenduse peale, võrreldes manuaaliga, millel käike tervelt 6. Ses suhtes peaks C5 5-käiguline olema edulisem, C6 automaadil on üldsegi 6 käiku mu teada. See käsitsivahetamise võimalus on tore müügitrikk, aga niipalju kui mina erinevate "tronicutega" sõitnud olen, siis ega peale paari proovimist ei leiagi enam põhjust seda kangi manuaalasendisse panna. Tihtipeale on neil kangiliigutuse ja käiguvahetuse vahel ca sekundine viive, mis igasuguse manuaali tunde ära kaotab. Seega targem juba käed roolil hoida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.3% - SQL: 38.7%]