Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8T - 1996 - RTamm (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3165)
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 11.07.17 23:23 Tsiteeri
Audi A4 1.8T - 1996 - RTamm



Pikalt olen mõelnud kas teha sellest autost teema, või mitte, aga kuna tundub, et ta ilmselt mõneks ajaks mu kätte veel jääb, siis võiks tast natuke rääkida ja väikest päevikut pidada.
Koju toomise loost siis nii palju, minu kätte jõudis ta nii et andsin ära oma BMW E46 mis iseenesest oli hea auto, kuid vajas tegemist ja aastad olid ka ta kere liiga teinud ning lihtsam oli ta Audi vastu vahetada, mida ma võrdlemisi hästi juba tunnen kuna tema "õde" mind juba peaaegu 7 aastat kannatama pidanud :D.

Nüüd aga autost endast natuke lähemalt. Kuna siiani olen V6si aint omanud , siis mõtlesin, et kasutan juhust ja proovin 1.8T ära.
Värvuselt on ta must ja järjekordsalt sedaan. Käike peab ise vahetama, ning veavad esimesed rattad.
Lisasid ka midagi erilist kaasa poetatud tehasest ei antud nagu mu Audidele juba kombeks saanud. Väike nimekiri sellegi poolest tulemas on.
* Kliima
* 4x el aknad
* Tagaklaasi soojendus
* El peeglid soojendusega ja kokkuklapitavad
* Ukseluku ja klaasipesudüüsi soojendused
.. rohkem vist väga polnudki midagi
Kellegi poolt on veel lisatud varasemalt Recaro sportistmed, ning juhi oma on elekriline soojenduse ja ventilatsiooniga.

Auto on minu käes olnud juba jaanuari algusest saadik, selle aja jooksul on ka juba üht teist tehtud remondi poole pealt. Vahetatud on :
* Küünlad (NGK)
* Pidurisupport
* Lambdaandur (Denso)

To do listi ma ei hakka hetkel tegema, näis mis aeg talle toob, hetkel täidab rohkem tööle-koju liikumisvahendi rolli.

Lõpetuseks siis mõni pilt ka
https://www.upload.ee/image/7217078/image__4_.jpeg
https://www.upload.ee/image/7217066/image__1_.jpeg
https://www.upload.ee/image/7217069/image__3_.jpeg
https://www.upload.ee/image/7217082/image__2_.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 12.07.17 11:50 Tsiteeri


Mida sisu!
Anneli tusaseks ei muutu et samuse uuemaga ringi sõidad? Mis hõbedasega saanud ja kuidas sama hulga kw arvulise aga vurriga teisiti minek on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 12.07.17 12:06 Tsiteeri


Vin'i järgi on must vanem :D. Mineku poolest on 1.8T ikkagi väledam, hõbedane on aga hetkel südame opil, eks sellest räägib hiljem kui elu märke andma hakkab jälle, seda siis hõbedase teemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 12.07.17 12:29 Tsiteeri


Nonii, lõpuks ka siin see teema :cool:

Saaks nüüd need turbotihendid ka vahetatud ja oleks veel püssim. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 21.09.17 22:11 Tsiteeri


Tervist!
Aega on omajagu mööda läinud viimasest jutustamisest ning vahepeal ka omajagu toimunud, seda nii väimuse poole tealt kui ka veits tehnikaga tegeletud.
Alustame siis kõige tähtsamast, südamest. Pikalt vaevas autot jõuetus, gaasi vajutades hakkas auto paukuma, plärtsuma, vibrama ja 110 muud asja veel tegema. Kohapeal turtsus ja kõigutas pöördeid koguaeg. Mõtlesin et küünaldes asi olla ei saa, alles said ju vahetatud. Kütuse kättesaamisega ei tohiks ka probleeme olla, kuna siis peaks koguaeg olema see häda. Profülaktika mõttes sai oandud V6 pump, mis juhtus käepärast olema, ning sai terasema pilguga hakatud üle vaatama süütepoole ja voilaa -
https://www.upload.ee/image/7481451/image__8_.jpeg
Kuna piibus praod ja piibu seintel põlemis jäljed siis kahtlustasingi, et sinna see koer maetud ongi. Ajutiselt tõmbasin piibu isoleeriga üle ja auto hakkaski ilusti käima, jõu kadu oli haruharv nähtus ja saigi ostetud uus süütepool ja oligi mure murtud.
Järgmisena jõudis minuni üks kast ...
https://www.upload.ee/image/7481470/image__5_.jpeg
Selle kasti saabudes oli selge, et nüüd on hoolduse aeg. Sai siis hakatud vaikselt asju vahetama. Kõigepealt mootoriõli ja filter, siis õhufilter ja viimasena kütusefilter ja see mis sealt filtrist pärast pudelisse voolas ei olnud algselt küll kütuse moodi pigem võis segamini ajada Coca-Colaga mille pudelisse see vedelik vulises. Kuna väljalaskes tundus ka kerge leke olema turbo juures, siis sai ette võetud ja turbo ja leegitoru vahelise tihendi vahetus. kui panna kõrvuti uus vs vana, siis tundus vahetus end igati õigustatud olevad.
https://www.upload.ee/image/7481494/image__6_.jpeg
Kuna tehnilise poolepealt tundub nüüd kõik jonksus olevat. Auto liigub ilusti, vahest suudab isegi igeme paljaks kiskuda, siis tuli aeg hakata väljanägemisega tegelema.

Kui hakata pihta kronoloogilise järjestusega, siis sain sõbralt roostes Kamei võre millel õnneks rõngad olid küljes sai see puhtaks tehtud, üle värvitud ning külge poogitud. Järgmisena leidsin tööjuurest laua sahtlist mustad tiiva suunad ja hõbedasest B5st üle jäänud S-line embleemi, ka neid sai külge proovitud, viimane algul tundus veidike ebard selle auto küljes, kuid kui Si juures olev romb sai punaseks tehtud, siis asi enam nii imelik ei tundunudki ja külge ta jäigi.
Kuna endisest omanikust oli nina raadakas nagu pulmast tulnud vanaema kass, ja see häiris mind, sai hakatud mõtlema, mis sellega peale hakata. Juhtus asi nii et sai EnricoN-ga väike diil tehtud ja minuni jõudis üks FL stange, mis natuke küll tööd ja vaeva tahtis näha, kuid pärast külge panekut paistis asi väga hea, järgmisena kohe läksid vahetusse ka esimesed suunatuled ja lähituledesse LED pirnid. Kui auto valmis sai tundus nagu polekski enam tegemist minu autoga :D. Vahetusse läksid ka peegli klaasid kuna viimased olid juba pruuniks ja koledaks minema. Pikk jutt s*** jutt, lõpetuseks ka väike fotoüllitis pärast esiosa reparirungit.
https://www.upload.ee/image/7481531/image__10_.jpeg
https://www.upload.ee/image/7481520/image__9_.jpeg

Eks toimetamist on veel ja juppe juba varutud, nii et stay tuned ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 22.09.17 06:18 Tsiteeri


Tasa ja targu areneb :cool:

..kui nüüd neid pilte vaadata siis need suunatuled päris kriiskavad seal tumedas esiosas. Võibolla kilega üle või natuke toonlakki näidata? :)

EDIT: Ah varsti loodetavasti uuetüübi tuled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.17 07:31 Tsiteeri


Hea näha, et "ajutise roimaga" otsustasid siiski tegelema hakata, märgin teema ära, edu, igav ei hakka . :cool:


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 18.07.18 18:38 Tsiteeri


Võib endiste alla ära liigutada, sest auto sai ära müüdud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]