Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 TDI V6 BAU ei käivitu (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2893)
HaljandKK
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: Rakvere/Haljala
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 16.04.17 10:27 Tsiteeri
2,5 TDI V6 BAU ei käivitu



Tere!

Otsisin siit foorumist, kuid täpset vastust ei leidnud.

Lugu siis selline:
Vahetasin eelnimetatud mootoriga A4 B6 rihmad jms ära. Auto käis ja käivitus, küll pikalt, aga mul oli süüde veel sättimatta. PEALE REMONTI SÕITSIN ca 3 PÄEVA!!!!!!! Sõitsin hommikul ca 10km ja jätsin kohapeale tiksuma, et mootor soojeneks. Mingi hetk vajutasin paar korda gaasipedaali ja jätsin tühikäigule tagasi. Ja siis tühikäigul käies oli korraks mingit imelikku häält ja auto suri välja. Enam ei käivitu, mitte mingit moodi, ei tõmmates, ega starteriga. Rihma märgid jms paigas. Ise arvan, et äkki pump läks... Etteandepump toimib. Vigu sees ei ole, eelnevalt oli olnud sees vead 00550? äkki.


On kellelgil mõtteid, mida veel kontrollida või kohe pumpa vahetama? Tänud ette!
Kristjan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.04.17 13:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HaljandKK
Tere!

Otsisin siit foorumist, kuid täpset vastust ei leidnud.

Lugu siis selline:
Vahetasin eelnimetatud mootoriga A4 B6 rihmad jms ära. Auto käis ja käivitus, küll pikalt, aga mul oli süüde veel sättimatta. Sõitsin hommikul ca 10km ja jätsin kohapeale tiksuma, et mootor soojeneks. Mingi hetk vajutasin paar korda gaasipedaali ja jätsin tühikäigule tagasi. Ja siis tühikäigul käies oli korraks mingit imelikku häält ja auto suri välja. Enam ei käivitu, mitte mingit moodi, ei tõmmates, ega starteriga. Rihma märgid jms paigas. Ise arvan, et äkki pump läks... Etteandepump toimib. Vigu sees ei ole, eelnevalt oli olnud sees vead 00550? äkki.


On kellelgil mõtteid, mida veel kontrollida või kohe pumpa vahetama? Tänud ette!
Kristjan


Tavaliselt neil pumpadel ongi tehasest peal selline asi nagu näppimisandur.
Nii, kui keegi näpib, siis kohe "lähevad".

..........

Aga, tegelikult, kas ise ka usuksid seda, et kui autol rihma vahetad, siis kohe pump otsustab "ära minna"?
No mina ei usu.
Pigem usun seda, et sa keerasid seal ise midagi peeti. Mõtle rahulikult läbi, mis see võis olla ja tee uuesti.
Nii lihtne ongi.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HaljandKK
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: Rakvere/Haljala
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 16.04.17 15:24 Tsiteeri


Ma ei ole mitte esimest aastat lukksepp ja ei tee seda tööd esimest korda, ei tasu siis ülbitsema tulla. Oleks vaja normaalset vastust. Ütle mis läks peeti kui sain peale remonti mitu päeva sõita????? Lootsin siit foorumist adekvaatset vastust, saada aga tundub, et siin on ka Streetrace.org-iks muutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 16.04.17 15:29 Tsiteeri


Ehk enneko kolb?


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.17 17:27 Tsiteeri


Oot, algul ùtlesid et sõitsid 10km ja nüüd ütled, et mitu päeva? Mis remondimees sa oled, kui sõidad poolkõva mootoriga ültse? Kas nukad ja vända ning pumba lukustasid ennem rihma paigaldamist ära?

Edit: 00550 veakoodile on õpetus ka olemas http://www.audi-sport.net/xf/threads/00550-start-of-injection-regulation-solved-dyi.202862/
Remondimees ikka salvestab veakoodid ennem ära kui miskit tegema hakkab või kirjutab ülesse, mitte ei hakka meenutama, et vist oli ja vb ei olnud ka :D


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HaljandKK
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: Rakvere/Haljala
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 16.04.17 17:29 Tsiteeri


Kui ma poleks lisanud, et eelnevalt vahetasin rihmu, ei vinguks üksi kukkel siin. Vahetasin rihmad, sõitsin olude sunnil kolm päeva, vabal päeval tahtsin hakata süüdet reguleerima ja auto jäi seisma. Joppenpuhh, millest te aru ei saa??? Ja tead, tegin valge markeriga ainult triibud. Muidugi lukustasin kõik ära, ma pole nii loll nagu te siin loodate.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.17 17:36 Tsiteeri


Süüte reguleerimine võtab 15 min ja pole mõttet nii kiirelt ärrituda ja räuskama hakata, sellega ei saavuta midagi. Siin liigub igasugu frukte ja kõik on võimalik. Pannakse ka suvalt silma järgi rihm peale ja imestatakse mis valesti tehti, rihm sai ju õieti peale :D


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HaljandKK
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: Rakvere/Haljala
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 16.04.17 17:39 Tsiteeri


Lihtsalt polnud arvuti siis kaasas ja peale kokku saamist pidi kolm päeva tööl käima. Kuna mina ostsin auto eelmise aasta sügisel, siis ma ei tea mis enne tehtud on... Näiteks on pumbale peale kirjutatud suur L, justkui juba oleks romula detail..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 16.04.17 18:09 Tsiteeri


Kui töö on tehtud õigete rakistega ja õigete töövõtetega, siis tavaliselt saab "süüde" juba piisavalt hea, polegi vaja reguleerida eriti. Kui pumpa kahtlustada, siis kuskil keegi pakkus välja hea idee, et otsida üks vana pihusti ja keerata mõne pihustitoru otsa, vaadata kas pihustab või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 16.04.17 18:24 Tsiteeri


Ennemgi nähtud kus hammasrihma pinguti on valesti pandud sellel mootoril, remondimeeste poolt. Süüde käis varaseks- hiliseks nii nagu jumal juhatas.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 16.04.17 18:39 Tsiteeri


Mõtled siis vist pumbarihma pingutit, eks see on paras nõmedus ka välja mõeldud tegelikult.
Aga see on vana tõde, et kui pole kunagi ühtegi juhendit vaadatud, siis pingutusrullid reguleeritakse valesti. Juba alates vanadest 1.9TDI mootoritest, millel paljudel on pingutusrullid vastupäeva pingutatud kellegi poolt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 16.04.17 18:41 Tsiteeri


Hammasrihma enda pingutit mõtlesin, mitte pumba. Aga eks sellega ka omasid saagasid.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 16.04.17 18:44 Tsiteeri


Niiviisi oli, siis ühel autol paigaldatud. Sai ka paar päeva sõita.
Pilt


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 16.04.17 19:39 Tsiteeri


Rihma märkidest on nagu juttu olnud et on paigas.
Kas nukad ka tegelikult paigas on?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HaljandKK
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: Rakvere/Haljala
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 16.04.17 19:47 Tsiteeri


Üldjuhul peaksid ju teadma, et sel polegi rihma märke, vaid kõik käibki nukkade jms lukustamisega..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 16.04.17 20:45 Tsiteeri


Sellel autol pole see rihmateema mingi tuumateadus. Vänt lukku ja nukkadele plaadid või siis saab need pm ns ka äravaadata kas paigas või mitte. Kui ikka kõik paigas on siis arvatavasti pump jahe. Veakoode ei peagi olema. Hiljaaegu tegelesin just sellise juhtumiga. Vahetasin pumbas transistori. Peale seda auto töötas päevaega ja põles see transistor uuesti läbi. Pealeseda enam tööle ei saanud ja asi lõppes pumbavahetusega. Pumbal võid andurite juhtmed ülekontrollida. Millegipärast nendel tuleb isolatsioon maha. Siin juba mainiti ka kuidas pihustiga kontrollida pumpa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HaljandKK
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: Rakvere/Haljala
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 16.04.17 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Sellel autol pole see rihmateema mingi tuumateadus. Vänt lukku ja nukkadele plaadid või siis saab need pm ns ka äravaadata kas paigas või mitte. Kui ikka kõik paigas on siis arvatavasti pump jahe. Veakoode ei peagi olema. Hiljaaegu tegelesin just sellise juhtumiga. Vahetasin pumbas transistori. Peale seda auto töötas päevaega ja põles see transistor uuesti läbi. Pealeseda enam tööle ei saanud ja asi lõppes pumbavahetusega. Pumbal võid andurite juhtmed ülekontrollida. Millegipärast nendel tuleb isolatsioon maha. Siin juba mainiti ka kuidas pihustiga kontrollida pumpa.


Tänud lõpuks ka normaalse vastuse eest. Jah kõik sai pandud paika õigete asjadega, komplekt vahetuseks on olemas . Ja pumba juhtmed vaatasin juba üle. Seal kõik ok. Enamus asju läbi proovitud, ootasingi infot, kas kellelgil veel millegi sellisega kogemusi. Pihustiga proovimine on veel tegemata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 17.04.17 00:59 Tsiteeri


Minu auto pumbal on samuti peal suur L täht(tehtud vildikaga peale) ja see oli seal tulles juba saksast.Ise usun,et ehk see mingi Saksa remont tähis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.17 07:42 Tsiteeri


See on pumba koodi lõpu täht, enamusel see peal.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HaljandKK
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: Rakvere/Haljala
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 15.05.17 21:04 Tsiteeri


Auto korras, sõidab. Uus pump peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.4% - SQL: 30.6%]