Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 2,5 tdi v6 BAU lagin/kolin (Vastuseid: 70 | Vaatamisi: 15864)
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 08.06.17 10:29 Tsiteeri


Kas Pärnus oleks head inimest, kellel korras juhtpihustit proovimiseks pakkuda? Kui vea parandaks ostaks muidugi ära ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.17 21:50 Tsiteeri


Juhtpihustist see hääl sul küll ei tule. Mul enda omal ei olnud ka mootori hääles mingit muutust, kas oli juhtpihusti taha ühendatud või ei.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.17 07:39 Tsiteeri


Juhtpihusti tõesti siin midagi ei mõjuta. Ilma juhtmeta käib samamoodi edasi. Probleem on ikka kusagil sügavamal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 10.06.17 09:45 Tsiteeri


Aga siit küsimus, et kuhu edasi? Teine asi millele mõtlesin võiks olla paigaldatud chip tuuning. Ehk ajab see midagi lolliks...
Ilmselt kamm on siiski tulenevalt läbi elektroonika. Vähemalt mulle nii tundub et kui vahest on okei ja teinekord üldse ei toimi. Tundus veel et paremini toimetab kui on jahe või niiske. Teine asi et äkki chip tuuning jällegi jamab v on eelnevalt seal mingite vigade näitamine ära keelatud? Parandage mind kui lolliks jutt läks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.17 09:20 Tsiteeri


kas ei või sama viga olla (see küll BDG mootor)

http://www.diislikeskus.ee/nukkvollide-vahetus.html


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 24.07.17 18:59 Tsiteeri


Pean tõdema, viga leitud ja just selles oligi viga, millest siin eelviimases postituses juttu. Samasugused nukkvõllid ja ühele nukale oli prao läbi löönud ja nukk liikus võllipeal. See ilmselt aga ajas ajastuse segamini. Vahetatud b osa nukkvõll ning asi korras. Kui auto pikemalt minu käes veel, siis kunagi plaaniks ka teised 3 ära vahetada.

Vaatasin küll neid aga tol hetkel ei osanud päris täpselt pilku peale visata ilmselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 24.07.17 20:35 Tsiteeri


See on väärt info, pole ise ka kokku puutunud sellega, vanemat tüüpi mootorid on rohkem levinud.
Tuleb välja, et need kiidetud ja hinnatud "BAU" mootorid on mõnes mõttes isegi hullemad.
Huvitav kas sama ehitusega on ka uuemate TDI mootorite nukkvõllid ja neil võib tekkida sama probleem suurtel läbisõitudel?

See Diislikeskuse 15 tundi tööd ja 500EUR tundub muidugi natuke palju kui kaaned maas ei käinud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.17 23:28 Tsiteeri


Kevadel oli mul 1 autol Bau parempoolsetel nukkadel sama lugu. Nukad maha löönud toru pealt ja 1 nuka ka pooleks löönud tãnu sellel. Ja auto veel töötas jubeda popsumisega ja lonkamisega. Sai samuti ostetud 2 tãis torunukka 95eur tk ladu24.ee-st. Kaks nädalat tagasi oli pragu läbii nuka jälle varuosadeks oleva masina pealt. Tundub, et see odav 95eurine täis torunukk on parem kui originaal. Kuna see on kõik 1 tükis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 25.07.17 07:08 Tsiteeri


Võtsin ka suhteliselt odavama b varuosa, sest ei olnud ka 100% kindel, et viga seal. 15 tundi on tõesti palju, enamvähem üksi tegin 6 tunniga ühe poole (lahti vahetus ja kokku ning sõitu). Lisaks arvestada, et kulus ka 1 pudel õlut tunnis ei ole ilmselt üldse paha aeg.
Ilmselt üle 8-9 tunni väga ei tohiks kuluda, kui tööriistad ja masinad olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 30.10.17 18:09 Tsiteeri


On enda auto ka hetkel imelike helide tõttu remondis ja sattusin otsinguga selle teema otsa. Mainin juurde, et igasugused diislikeskused on minu arust kõige hullemad kliendi nöörijad. Minule öeldi paar aastat tagasi v6 2.5tdi pihustite peale ja maha keeramiseks terve tööpäev, ehk 10h ja tunni hinne 30 euro kanti. Tegin hiljuti pihusti seibide vahetuse ise ja olen täiesti kogemusteta sel alal ja sain poole päevaga tehtud. Sealjuures veel tegin klapikambri kaaned silikonist piinlikult puhtaks ja otsisin vahepeal sobivaid tööriistu.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 31.10.17 14:21 Tsiteeri


Pean tõdema, et oli mul ka 1 kusev pihusti, aga mootori töös mingit ebakõla sellest ei tekkinud. Kusjuures seda ei avastatud kuskil diislikeskustes, vaid ma ise. Käin töökoha kõrvalt veel end edasi arendamas ja siis seal koolis oli olemas see survestuspink vms. Seal selguski.
Ega jah nende pihustite äravõtmine sellel väga hull ei ole, eriti hea kui mootor veel soe ka on. Aga olen maha võtnud ka külmalt.

Puht huvipärast, et mis anomaaliad sinu autot vaevavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 31.10.17 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
On enda auto ka hetkel imelike helide tõttu remondis ja sattusin otsinguga selle teema otsa. Mainin juurde, et igasugused diislikeskused on minu arust kõige hullemad kliendi nöörijad. Minule öeldi paar aastat tagasi v6 2.5tdi pihustite peale ja maha keeramiseks terve tööpäev, ehk 10h ja tunni hinne 30 euro kanti. Tegin hiljuti pihusti seibide vahetuse ise ja olen täiesti kogemusteta sel alal ja sain poole päevaga tehtud. Sealjuures veel tegin klapikambri kaaned silikonist piinlikult puhtaks ja otsisin vahepeal sobivaid tööriistu.


Kas ei või sõltuda ka sellest, et kui kergelt pihustid kätte saab? Töökoda paneb halvima stsenaariumi järgi hinna ja sinul lihtsalt vedas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 31.10.17 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Pean tõdema, et oli mul ka 1 kusev pihusti, aga mootori töös mingit ebakõla sellest ei tekkinud. Kusjuures seda ei avastatud kuskil diislikeskustes, vaid ma ise. Käin töökoha kõrvalt veel end edasi arendamas ja siis seal koolis oli olemas see survestuspink vms. Seal selguski.
Ega jah nende pihustite äravõtmine sellel väga hull ei ole, eriti hea kui mootor veel soe ka on. Aga olen maha võtnud ka külmalt.

Puht huvipärast, et mis anomaaliad sinu autot vaevavad?


Minul on mingi imelik plaksumine koormuse all, mis kaob, kui karla diislilisandit kasutada. Aga hetkel on auto laiali, sest tiksumine on aegajalt ühe poole pealt. Kergelt vana õmblusamsina häält kipub vahel tegema. Vahetatakse hüdrotõukureid, sest need olevat kulunud ja eks selgub, kas kaovad need kõrvalised helid. Nukvõll oli viisakas. Pihustid said millalgi stenditud ja need kusesid pms kõik ja üks oli hullem kui teised.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 31.10.17 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
On enda auto ka hetkel imelike helide tõttu remondis ja sattusin otsinguga selle teema otsa. Mainin juurde, et igasugused diislikeskused on minu arust kõige hullemad kliendi nöörijad. Minule öeldi paar aastat tagasi v6 2.5tdi pihustite peale ja maha keeramiseks terve tööpäev, ehk 10h ja tunni hinne 30 euro kanti. Tegin hiljuti pihusti seibide vahetuse ise ja olen täiesti kogemusteta sel alal ja sain poole päevaga tehtud. Sealjuures veel tegin klapikambri kaaned silikonist piinlikult puhtaks ja otsisin vahepeal sobivaid tööriistu.


Kas ei või sõltuda ka sellest, et kui kergelt pihustid kätte saab? Töökoda paneb halvima stsenaariumi järgi hinna ja sinul lihtsalt vedas.


Eks ikka sõltub sellest ka kui kergelt lahti saab nad pesast aga nendega tekkis mul seal samas vaidlus, et kuidas see töö nii palju aega saab võtta. Nad nagu ei näinud mingit varianti, et lühema ajaga saaks tehtud. Kui ütlesin neile, et teine asutus pakkus töö ajaks paar tundi, siis nad seal pööritasid silmi ja ütlesid et see firma kes sellise aja pakkus, pole selle auto kapotialla kunagi vaatand. Seletasid mulle et ligi on väga halb pääseda ja tööd on väga palju.
Kes on 2.5tdi mootoril pihusteid maha võtnud, see teab, et ligi pääsemine pole seal küll meeletu keeruline.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 01.11.17 07:56 Tsiteeri


Ega arvuti vigu ei näita? Tegi ka minuoma hiljuti seda kahtlast häält ja järjest hulelmaks see läks, eriti järsul kiirendusel ja pigem jahedamapoolse mootoriga. Lõppkokkuvõttes andis väidetavalt saba pumba juhtmoodul. Nüüd pumbal uus mehaaniline ja elektrooniline pool. Auto käivitus ja töötas muus osas suhteliselt probleemideta, kuni lõpuks jäi avariisse vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 01.11.17 12:50 Tsiteeri


Ei näita ühtegi viga. Plaksub ainult tühikäigul, nt tagurdades käsipidur peal või ilma gaasi andmata kohapealt ära minnes kallakul. Sõidu ajal ei ole seda heli. Ilma gaasipedaali puutumata, ehk tühikäigu pööretel koormusega.
Millalgi tegelikult kadus üldse ära ja ma pole päris pikalt enam kuulnud. Olen erinevate töökodade jutul käinud aga keegi ei ole isegi umbes põhjust öelda julgenud. Kui siis ainult pihusti viga pakkunud.

Ainus tähelepanek on et õlivahetuse välba nullimise järgselt lööb mingiks ajaks eelsüüte küünla tule vilkuma ja auto avariireziimi. See kaob peale veidikest seismist ära. Veakoodi peast ei mäleta aga oli seotud küll pumba elektroonikaga. Seda on neli korda juhtunud 7 aasta jooksul. Tundub et just originaal kaabliga nullides. endal on mingi hiinakas ja sellega seda ei juhtu.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 06.11.17 07:17 Tsiteeri


Kui viga teada ja likvideeritud võid siia kirja panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 06.11.17 19:55 Tsiteeri


Tõukurite vahetusega kadus peenem tiksumine ära õnneks aga see kõvem plaksumine koormuse all on mingil määral ikka olemas. Kui läheb hullemaks või miskit selgub ja hakkan tegelema sellega, siis kirjutan siia ka.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.11.17 20:11 Tsiteeri


Minu meelest nendel mootoritel ongi vahel selline omapärane lagin/tärin koormuse all, võib-olla polegi viga midagi.
Mis puutub nende pihustite maha võtmisesse, siis saab teha erinevalt, 10 tundi ei kulu muidugi mingi variandiga. Korrektne on enne kõik pihustitorud maha korjata, mitte painutada neid. Tavaliselt ikka hüppavad torud kohe püsti kui mutrid lahti keerata, see näitab, et külasepad on kallal käinud.
Ehk siis 17mm võti kaasa sellist autot ostma minnes ja saab aimu tööde kvaliteedist:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.17 18:55 Tsiteeri
Selgituseks



http://www.diislikeskus.ee/nukkvollide-vahetus.html

Remondiaeg 14 tundi ja 25 minutit ei kulunud ainult nukkade vahetamisele. Selle aja hulgas on ka vea leidmine.
Teema algataja otsis viga 13 aprillist kuni 24. juulini.
Eks järgmine kord teab kust viga otsida. Siis ka remondiaeg lühem.
Nukkvõllide hind oli selline kuna klient soovis auto ruttu kätte saada ja sellel hetkel oli kohe võtta vaid sellise hinnaga.
Minupoolse algse postituse eesmärk oli teada anda et sellel mootoril on selline tüüpviga ja nukkasi tuleks vähemalt iga hammasrihmavahetus kontrollida. Samuti anda vihje mida võiks kontrollida kui mootori töö ebaühtlane ja kuulda teravat heli plokikaane piirkonnast.
Kuna kõik soovi ise oma autot remontida siis ka väike vihje neile kes tahavad remonditöökojas auto lasta korda teha.


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 09.03.18 18:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Kui viga teada ja likvideeritud võid siia kirja panna.



Minul tundub, et sai pihustite vahetusega see heli likvideeritud. Juhtpihusti olevat päris kehvas seisus olnud.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.3% - SQL: 43.7%]