Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Sooviks abi A4 B8 soetamisel (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3210)
katriin
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Tartu, Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 21.02.17 20:04 Tsiteeri
Sooviks abi A4 B8 soetamisel



Tere. Olen pikemat aega otsinud omale uut audit. Praegune on A6 C5, aga seekord otsustaks A4 kasuks. Kindlasti sedaan kerega ja hinnaklass umbes 10k, muud asjad ei ole olulised.
Nüüd on silma jäänud selline :
http://www.auto24.ee/used/2418580

Kas keegi on seda autot käinud vaatamas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 22.02.17 13:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: katriin
Tere. Olen pikemat aega otsinud omale uut audit. Praegune on A6 C5, aga seekord otsustaks A4 kasuks. Kindlasti sedaan kerega ja hinnaklass umbes 10k, muud asjad ei ole olulised.
Nüüd on silma jäänud selline :
http://www.auto24.ee/used/2418580

Kas keegi on seda autot käinud vaatamas?


Tundub suht viisakas, tegu on S-line sisepaketiga, välist paketti pole. Loomulikult oleks vaja üle vaadata olulised asjad arvutiga, tuleks uurida, kas hammasrihm ikka on vahetatud, peab olema kirjas, kui esinduse hooldust saanud. 5a. või 180000 km. Kumb enne täis saab. Lihtsalt minna ja ära osta ei soovita. Võimalikke kalleid probleeme silmaga ei näe ja kõrvaga ei kuule.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
katriin
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Tartu, Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8

postitati 24.02.17 15:30 Tsiteeri


Oh tänan vastamast. Eks mulle kui naisterahvale on see auto valimine ikka päris raske. Ikka välimuse järgi käib see :D

Aga kui nüüd üldisemalt mõelda... Kõige rohkem sümpatiseerib 2.0 diisel. Olen kuskilt kuulnud, et 3.0 mootor pidi olema nö lollikindlam. Kui üldse on sellist asja. Praeguse 2.8 mootori kütusekuluga olen harjunud (keskmine 9.5), aga sooviks seekord midagi vähem janust. Kas 3.0 mootori kütusekulu on suht sama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 24.02.17 21:09 Tsiteeri


3.0 tdi on sellel kerel väga nobe ja hea sooritusega aga arvestama peab, et 4 silindri asemel on 6 ja seega remondi kulud on kohati ikka suuremad. Kui ma ei eksi, peaks sellel kerel 3.0 tdi olema ka ketiga mootor ja rihmavahetuse kulutused jäävad ära aga see eest võib kett ja tallad kuluda ja nende vahetus on juba päris kallis.
2.0 tdi on selline paras keskmist sõidurõõmu pakkuv ja veidi ökonoomsem.
Nende kahe erinevuseks on veel see, et 3.0 tdi tuleb quattrona, 2.0 tdi ma ei ole eriti kohanud nelivedusena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 25.02.17 05:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
3.0 tdi on sellel kerel väga nobe ja hea sooritusega aga arvestama peab, et 4 silindri asemel on 6 ja seega remondi kulud on kohati ikka suuremad. Kui ma ei eksi, peaks sellel kerel 3.0 tdi olema ka ketiga mootor ja rihmavahetuse kulutused jäävad ära aga see eest võib kett ja tallad kuluda ja nende vahetus on juba päris kallis.
2.0 tdi on selline paras keskmist sõidurõõmu pakkuv ja veidi ökonoomsem.
Nende kahe erinevuseks on veel see, et 3.0 tdi tuleb quattrona, 2.0 tdi ma ei ole eriti kohanud nelivedusena.


Kahene nelikvedu b8 täitsa olemas, omalgi mitu tk olnud. Väga hea kooslus, kui manuaal sobib. Neid on vähe aga on. Kui nüüd teemaalgataja allkirja lugeda siis pole nagu midagi mõelda, tuleb otsima hakata. Soovitaks soojalt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lacokanostra
huviline



Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08

postitati 15.04.17 08:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
3.0 tdi on sellel kerel väga nobe ja hea sooritusega aga arvestama peab, et 4 silindri asemel on 6 ja seega remondi kulud on kohati ikka suuremad. Kui ma ei eksi, peaks sellel kerel 3.0 tdi olema ka ketiga mootor ja rihmavahetuse kulutused jäävad ära aga see eest võib kett ja tallad kuluda ja nende vahetus on juba päris kallis.
2.0 tdi on selline paras keskmist sõidurõõmu pakkuv ja veidi ökonoomsem.
Nende kahe erinevuseks on veel see, et 3.0 tdi tuleb quattrona, 2.0 tdi ma ei ole eriti kohanud nelivedusena.


Kahene nelikvedu b8 täitsa olemas, omalgi mitu tk olnud. Väga hea kooslus, kui manuaal sobib. Neid on vähe aga on. Kui nüüd teemaalgataja allkirja lugeda siis pole nagu midagi mõelda, tuleb otsima hakata. Soovitaks soojalt.


Palju neil 2.0tdi quattrodel see kütusekulu umbes on ning miks just siis hea kooslus kui manuaal sobib? Tean et 105kw on ka automaati, aga kas see on halb kooslus siis v kas sa soovitaksid 125kw manuaali rohkem? Kütusekulu vist manuaalil parem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 15.04.17 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lacokanostra
Palju neil 2.0tdi quattrodel see kütusekulu umbes on ning miks just siis hea kooslus kui manuaal sobib? Tean et 105kw on ka automaati, aga kas see on halb kooslus siis v kas sa soovitaksid 125kw manuaali rohkem? Kütusekulu vist manuaalil parem

2.0Tdi 105 ja 125 kW automaat quattrot B8 kerel pole olemas. S-tronic tuli FL mudelile 2012+, seal mootori võimsused 130 ja 140 kW. Väiksemad vennad 105 ja 110 kW quattrod on ka FL-il käsikastiga.

Kütusekulu peaks maanteel ~5.0 augus olema. Hea koosslus on sellepärast, et temaga saab ainult tankida ja sõita :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lacokanostra
huviline



Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08

postitati 15.04.17 17:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: lacokanostra
Palju neil 2.0tdi quattrodel see kütusekulu umbes on ning miks just siis hea kooslus kui manuaal sobib? Tean et 105kw on ka automaati, aga kas see on halb kooslus siis v kas sa soovitaksid 125kw manuaali rohkem? Kütusekulu vist manuaalil parem

2.0Tdi 105 ja 125 kW automaat quattrot B8 kerel pole olemas. S-tronic tuli FL mudelile 2012+, seal mootori võimsused 130 ja 140 kW. Väiksemad vennad 105 ja 110 kW quattrod on ka FL-il käsikastiga.

Kütusekulu peaks maanteel ~5.0 augus olema. Hea koosslus on sellepärast, et temaga saab ainult tankida ja sõita :)


Tundub nii et tõesti on kuskilt mingi vale info talletunud mulle ja 105kw quattro automaat kasti tõesti ei eksisteeri ja enda mäletamist mööda selliseid ka müügil näinud kuid ju siis midagi valesti vaadanud :D ainult tankimise ja sõitmise all pidasid siis mida silmas ? :D et ei lagune vms ? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 15.04.17 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lacokanostra
... ainult tankimise ja sõitmise all pidasid siis mida silmas ? :D et ei lagune vms ? :D

Noh, eks iga asi laguneb mingi hetk ära. Paraku sellised lihtsamad autod pakuvad paremat töökindlust.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.0% - SQL: 30.0%]