Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AUDI S3 8P S-tronic ostuabi (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2436)
Raikzz
huviline



Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F80 M3 Competition

postitati 17.02.17 19:36 Tsiteeri
AUDI S3 8P S-tronic ostuabi



Tere!

Huvi antud auto vastu, kuid ei leia isegi väljamaa foorumitest väga infot nende kohta, kuidas see 2.0 TFSI 195kw mootor ennast üleval peab koos s-tronicu kastiga, millal turbo võiks vahetust vajada, kuidas mootoriketiga lood ning kuidas on lood haldexiga, kas nendega ka mingeid probleeme esineb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.02.17 21:41 Tsiteeri


Üsna lollikindel mootor on. DQ250 kast on kõige vähemate probleemidega DSG, peaasi et õli regulaarselt vahetatakse.
Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.
Haldexiga ka mitte, kui seal õli regulaarselt vahetatud on.

Mootori koha pealt tavalised esimese põlvkonna 2.0 TFSi probleemid - kõrgsurvepumpa tõukur ja ka nuka romb, mis seda ringi ajab. Samas pole väga kallis likvideerida.
Turbodel kipuvad wastegate klapid lõdvaks minema ning plärisema, sellest tulenevalt vähem boosti, kui peab. Aga kui õigesti mäletan, siis 8P oli veel reguleeritav varras, seega piisab väiksest pingutamisest.
Turbode bypassid kipuvad läbi minema, kui on membraani-, mitte kolviga bypass.

Üldiselt ei ole väga probleemne auto ning mootorit ja kasti saab üsna edukalt tuunida ka. Vedrustus on väga jäik - kui vähegi võimalik katsu leida reguleeritavate amortidega isend, see on comfordi peal oluliselt pehmem, kui tavavedrustus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Raikzz
huviline



Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F80 M3 Competition

postitati 18.02.17 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.

http://www.auto24.ee/used/2234592

antud autol kirjas,et mootorikett vahetatud ? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.02.17 13:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.

http://www.auto24.ee/used/2234592

antud autol kirjas,et mootorikett vahetatud ? :D


Paljugi mis kirjas, see 195kw on hammasrihmaga mootor. Ketijupp on kahe nuka vahel koos pingutiga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.2% - SQL: 45.8%]