Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI V6 110kW terav lagin külmkäivitusel (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2299)
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 07.02.17 12:21 Tsiteeri
2.5TDI V6 110kW terav lagin külmkäivitusel



Külmemate ilmadega, konkreetselt alates miinuskraadidega, lagistab mootor hommikul esimest korda kävitades päris koledalt. Lagistamisega kaasneb ka korralik põlemata kütuse hais ja suits. Lagistab umbes 10 sek, sõltuvalt, kui külm on väljas ning seejärel jääb vaikseks ja kaob ka suits ning hais.

Põhimõtteliselt käitub mootor täpsemalt samamoodi nagu sel youtubest leitud videol:
https://www.youtube.com/watch?v=JkY4EMQkABE&t=2s

Tausainfoks saan öelda, et pihustid on stendis testitud ja korras. Nookurid on alles. Jahutusvedeliku temperatuuriks näitas VCDS täna hommikul -13, väljas oli samal ajal -18. Kütusekulu ei ole suurenenud ja soojast peast käivitub alati normaalselt. Eelsüüteküünlad on käinud korra maas ja kõik läksid punaseks. Alates plusskraadidest on ka hommikuti külmkäivitus korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 07.02.17 12:54 Tsiteeri


Ehk on seotud?


Kus liigub võim? Kus liigub edu?
Ikka mööda Laagna teed, madal Audi, nelikvedu.
S4 2.7Bit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.17 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Arno
Ehk on seotud?


Seal ju siiski juttu bensiinimootori detonatsioonist. Diisel ise "detoneerib" nagunii- põhimõte selliselt.

Valge suits on põlemata diisel- diisel, mis siis kollektoris aurustub näiteks.


Aga usun, et loe teemasid, sellest Hitleri pumpadest ja süütenurkadest on lõputult jutte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 17.02.17 06:57 Tsiteeri


Uurisin natuke süütenurga kohta ja proovisin ka seda natuke muuta, kui võib öelda, et praktiliselt mitte midagi see ei muutnud ning sai pandud täpselt nii tagasi nagu oli varem.

Tegin pildid VCDS-st ja TDI graafikust. Võibolla näeb keegi kohe ära, et midagi on valesti, mida ise ei oska märgata.

Kui minna group 004 alt Basic Settingusse, siis muudab ilusti süütenurga kõige varasemast kõige hilisemaks ja on kuulda ka olulist mootori hääle muutumist samal ajal.

Muutis süütenurka vastavalt Early 14,2 BTDC, cold start valve 12,6% ja Late 2,4 ATDC, cold start valve 100,2%


Miinuskraade väljas küll väga enam pole, kuid hea oleks teada ikka, mis seda jama võis põhjustada. Kas hakata uue pumba jaoks raha kõrvale panema või pääseb seekord veel kuidagi valutumalt.


https://dl.dropboxusercontent.com/u/64398090/Audi%20A6/syyde.PNG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/64398090/Audi%20A6/graafik.PNG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.4% - SQL: 44.6%]