Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 Quattro 20vt - 1992 - R384n3 (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 14234)
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 29.01.19 10:59 Tsiteeri


Vahepeal siis kokku kolmel võistlusel osalenud ning konkurentsi pole veel leidnud omale. Sõidetud ligi 400km, mis sellele autole sugugi kerged pole olnud. Laupäeval peale võistlust sai jääle harjutama mindud, kuid juba teisel ringil otsustas kast saba anda. Pikas lauges kurvis kadus teisega vedu, ragina saatel. Nüüdseks uus kast olemas, mis paigaldamist ootab. Palju aega pole, kuna laupäeval vaja jälle stardis olla. Ehk jääb nüüd tehnika ka kestma. Talvel veel lõppu õnneks ei paista.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xpander
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 20vt

postitati 29.01.19 18:23 Tsiteeri


See miski hiina gt2871r?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 31.01.19 12:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Xpander
See miski hiina gt2871r?


Jap.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 02.02.19 15:10 Tsiteeri


Vanal kastil oli sõna otseses mõttes 2. Käik kaduma läinud, väljus too tükkhaaval läbi torseni korpuse. Eile õhtul sai kast vahetatud, torsen laiali, 4:1 seibid sisse, kokku tagasi. Proovisõit, kõik ilus tore, toimib. Täna hommikul läksin siis lumerada sõitma. Kõik 3 katset pidas auto kenasti vatu. Peale ürituse lõppemist mõtlesin, et lasen 1 ringi niisama lustiks ka, kuid sellega lõppes ka järgmine kast. Kõigepealt teine, ning esimene järgi. Ei teagi nüüd kuidas edasi talitada. 01e jaoks vaba raha enne suve ei teki ning 01a kastide poole vaatan juba viltuse kulmuga. Viimane kast sai siis 27km sõitu, kui laiali läks. Seekord vähemalt korpus terve ja õlid sees. Võtan homme esimesena all olnud kasti lahti ja vaatan, kas sealt saab vajalikud jupid quattro kasti remontimiseks. Kui ei, siis peab ilmselt auto osadeks tegema ning b5 kere poole vaatama, kuna 01e vajalikud jupid b4 peal maksavad rohkem kui asi väärt on. Kui kellelgi siodsa hinnaga 4.111 difriga quattro korralikku kasti pakkuda, võib priva kirjutada.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 02.02.19 18:00 Tsiteeri


Huvitav.... Lääne foorumites söidetakse 01a kastidega 500hp rattast. Ja peab vastu.Ei taha uskuda,et jäärajal peavöll väändest paindub ja hammasrattai ilusti hambumisse ei lase:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 02.02.19 19:14 Tsiteeri


Siin peaks äkki flatshifti installile mõtlema. Ei lähe nii kiiresti möödapandud käiguvahetused € maksma.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 02.02.19 22:51 Tsiteeri


Huvitav et nii vähe kestavad sul nad. Mul on ka üks 4.111 kast üle aga ka ilma 2 käiguta :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 02.02.19 23:17 Tsiteeri


Otsin 1 kasti veel ja kui ikka otsa saab, siis vast asi liigses jõunumbris, kuigi ei taha seda uskuda. :D
Vana kast nägi selline välja: https://www.upload.ee/thumb/9513502/20190201_160105.jpg https://www.upload.ee/thumb/9515748/20190203_140650.jpg https://www.upload.ee/thumb/9515749/20190203_140154.jpg

Edit: lisasin paar pilti.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.02.19 10:14 Tsiteeri


https://www.audizine.com/forum/showthread.php/436290-max-horse-power-for-internals-and-tranny


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 03.02.19 14:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Siin peaks äkki flatshifti installile mõtlema. Ei lähe nii kiiresti möödapandud käiguvahetused € maksma.


Kumbki kast ei surnud käiguvahetuse ajal. Mõlemad said pika lauge kurvi peal otsa. Poole kurvi peal korra lasin gaasi maha ja uuesti peale andes korra kõrises ja kõik. Ja nii mõlema kastiga.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.02.19 16:21 Tsiteeri


Kas siin ei mängi rolli kasti nii öelda vedel töllamine? Vöibolla peaks kasti patjasid jäigemaks tegema. Et siis ei saa hoovastik käigu lülitust ja sees olekut jebida:cool:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 10.02.19 16:13 Tsiteeri


Kast remonditud, alla pandud ja toimib. Teisel kastil oli lülituskahvlil krae murdunud, jälje järgi oli juba ammu praoga olnud. Doonoriks olnud esiveduse kastist jäid kahvlid üle, saab teise kasti ka varuks korda teha. Kahju ainult et tali otsa sai. Kui muru juba roheliseks läheb, teen tagasi tagaveoks ning saab suvel ka funnida.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.02.19 20:41 Tsiteeri


Esiveolise kast on sama sisuga??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 11.02.19 12:40 Tsiteeri


Sisendvõll 1:1 sama, väljundvõll erinev, korpused erinevad. Käiguhammakaid saab esiveduse kastist neliku kasti panna. Võllidel olevad laagrid ja hammakad samad, kui käikude ülekanded samad. Ma otsisin varudest esiveduse kasti, millel esimesed kolm käiku täpselt samade ülekannetega olid ning tõstsin lihtsalt 4 hammasratast ühest kastist teise.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 21.04.19 08:48 Tsiteeri


Autol mootor, kast ja sillad maha võetud. Läheb kogu tehnika b5 quattro kerele. Selle teema võib siin lukku panna ja uut ootama jääda, kuni b5 kohta juba miskit kirjutamist tekib.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]