Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW (MÜÜDUD) - 1995 - Weiko (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3542)
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.17 16:25 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW (MÜÜDUD) - 1995 - Weiko



Tervist kaas foorumlased.
Võtsin ennast siis käsile, peale mitmeid aastaid niisama ringi luuramist siin foorumis otsustasin teha endale kasutaja. Ja tutvustaks ka enda kahte sõiduvahendit. Audi 100 ja A6. Autod sai siis soetatud enda kodu kohast. Esimeseks autoks mida siis teile tutvustan on kõigile tuntud Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a. Ning loodan et pikemat tutvustamist ei vaja enam. Autol kere 4-, silla osa 5+, mootori osa 3+, lisa varustus ja selle korras olek 3+. Vaeva, aega ja raha on auto alla eelneva poolt maetud ning sama tegus periood tuleb veel minul üle elada. Auto jääb siis praeguste plaanide kohaselt igapäevaselt töö masinaks. Mingit tuuningut ja ilusamaks muutmist hetkel veel ette võta ei plaani. Kuid mine sa tea mis tulevik toob. Plaan on hoida lihtsalt auto korras ja liikvel. Teema tegin et oleks endal täpne üle vaade mis on tehtud, millal tehtud ja mis vaja teha. Ja ega kriitika ja soovitused teiste poolt ei tee paha. Loodan et keegi ei pahanda kui peaksin esitama mõne lolli küsimuse kui millegis abi vajan.

Do to list

Taastatud pihustid paigaldada. TEHTUD.
Rooli võimu pumba alus vahetada. TEHTUD.
Turbo majandus. (Korraliku minekut pole. Pihustid/Pump/Vaakum/Lõdvikud) TEHTUD.
Suuna tulede/püsikiiruse kang vahetada. TEHTUD.
Salongi ventilaator. (Teeb häält). TEHTUD.
Parem raadio + taha ustesse kõlarid. TEHTUD
Tagukäigu tuled puuduvad. (Luugi juhtmed, andur või muu kala)
Käigukasti õli vahetada. (Korra vahetatud juba, kasti pesuks hetkel sees olev).
Juhi ukse peegel vahetada (Vasakule + paremale ei liigu).
Kesklukk korda.
Luugi juhtmed. (Korralikud terved ja ratsimatta juhtmed panna).
Katuse luuk vahetada + äravoolu torud.
Juhiukse elektri akna juhtmed. (Toite juhe x kohast veetud).
Kaitsme blokk vahetada. (Kaks pesa kärsanud).
Juhi uks vajunud. (Hinged läbi/Diftid)
Keskkonsool vahetada. (Kässeri juurest katki, oli telefoni juhe sisse toodud).
Põhjamatt vahetada. (Vana on katki ja elu näinud).
Esimene + tagumine pamper. (Vanad katkised, ja kipsi kruvidega remonditud)
Spido tagune korrastada. ( Pirnid, jooted jne)
Teostada kere tööd. Vähene rooste tõrje ja auto värvimine tervenisti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.17 16:33 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko



Väheke pildi materjali. Pildid küll vanad aga seni kuni ise pole jõudnud teha siis käivad küll.


http://static1.album.ee/files/1186/40/large_29660239_YH5w.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660251_Dvf8.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660257_nUvN.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660267_so6H.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660271_HdAG.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660275_0WUE.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660335_gGDS.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660341_Q31z.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660343_UqOU.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660345_l6oz.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660349_gFpq.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660351_d2xU.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660363_2bCI.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660365_EqEz.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660367_dOjt.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660369_Dl1v.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/41/large_29660371_FOL9.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.17 15:01 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko



Uuendaks siis ka seda teemat. Vahepeal sai autole külge pandud taastatud pihustid. Enamus kadunud kw ja mineku sain tagasi. Aga peale seda läheb auto halvasti käima ja turtsub ja kui jälgida kütuse näidikut siis tundub kütuse kulu ka suur olevat. Lisaks sai külge keeratud terve roolivõimu pumba alus. Sai vahetatud vaakum torud, salongi vent kuna vana lihtsalt otsustas väga koledat häält tegema hakata. Ning korrastada sai ka Cruisi/suuna tulede kang ja spido plokki. Suundade korda saamise üle olen kõige õnnelikum. Suht vastik linna vahel sõita kui suundasid pole. Tekib selline invaliidi tunne. Kuna mootori töö on veel selline pool pidune ja miinus 20-ga keeldus auto tööle minemast. Ainult täku toel sain tööle. Siis tuleb mõelda mis selle autoga üldse teha. Hetkel siis plaan selline et, homme lähen toon siis lammarist A6 le teise vähe värskema kõrgsurve pumba ja kui selle vahetusega anomaaliad ei kao siis kisun auto juppideks. Ja panen sillad/pleki osa 100 külge ning moto majanduse jätan garaazi nurka paremaid päevi ootama ja ülejäänud asjad paiskan müüki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.17 21:28 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko



Teeme järjekordse teema uuenduse. Auto järgmise mehaaniku juurest ära toodud ja tundub et see kord joppas õige inimese otsa. Teist kõrgsurve pumpa tarvis ei olnud. Kutt siis muutis pumba asendit ja timmis pumba pead väheke. Ja tulemuseks siis see et auto läheb praeguste ilmadega ilusti tööle ja mootori töö on hea. Lonkamine ja muud anomaaliad kadunud. Suur üllatus oli see kui mehaanik küsis sul defa bloki soojenus peal vää. Ütleme nii et polnud aimugi ja keegi ei rääkinud ka varem. Täna sai taha ustesse ja pagassi veetud kõlari juhtmed. Nüüd mingi päev peab tooma uste kõlarid veel ära. Autol tagu ots pervertselt kõrge aga ongi hea, saab metsa teedel sõitmas käia.
Kes autot endale soovib võib pakkumise teha.


http://static1.album.ee/files/1186/54/large_29663711_Onxm.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/54/large_29663715_Z5YR.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/54/large_29663703_1C9l.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/54/large_29663707_zJiO.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/54/large_29663697_9e3u.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/54/large_29663699_VeCQ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 16.02.17 21:59 Tsiteeri


No kurja, see näeb ikka eriti lombakas ja imelik välja sellises asendis taguotsaga. :o Sõidumugavust kuidagi ei mõjuta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.17 22:50 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko



Kui nüüd päris aus olla siis ei saa väga nuriseda. Suurematest konarlustest läbi sõites on väheke imelikum kui tava kõrgusel autoga. Aga ei midagi märkimis väärset. Lihtsalt see visuaalne pool on kole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 16.02.17 23:01 Tsiteeri


Kuidas maanteel sõita on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.17 23:13 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko



Linnas/trassil kus augu vaene tee, on päris hea ja mugav. Ei saagi aru et perse kikkis on. Kruusa teid veel proovinud pole aga kui kunagi satun siis annan tagasi sidet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 17.02.17 11:51 Tsiteeri


Wannabe allroad? :D


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.17 13:13 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko



Ahoi jälle. Teeme siis järgmise sisse kande remondi päevikusse.
Auto töötab ja liigub peale süütenurga ja pumba pea liigutamist väga hästi.
Peale seda sai auto sõbra kätte kaheks nädalaks laenuks antud, kuna ta autod otsustasid ära kooleda.
Nüüd siis tuleb ise autoga majandada.
Vahepeal sai paigaldatud tagant vasakule supportile remont komplekt, kuna otsustas kinni jääda.
Uued esimesed suuna tuled. Kuna keegi lammas otsustas ühe ära lõhkuda.
Pagassi luugi lukk sai vahetatud kuna oli täiesti katki ja mingi hetk otsustas luuk lihtsalt kinni jääda.
Taha ustesse sai kõlarid pandud ning pagassi sai ühendatud ovaalid, millele vaja veel kast leiutada.
Kui kedagi huvitab siis sellise kikkis taguotsaga on kruusa teel suht lärmakas sõita.

http://static1.album.ee/files/1186/87/large_29671849_JiBi.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/87/large_29671851_AKfQ.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/87/large_29671853_qM7c.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/87/large_29671857_1zs5.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/87/large_29671861_P9Zc.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/87/large_29671873_Ds9f.jpg

http://static1.album.ee/files/1186/87/large_29671867_478f.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.17 22:50 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko



Teeme siis uue uuenduse siia.
Teisipäeval sai käidud TÜV-il. Mille läbis siis kahe veaga. Järgmine TÜV 05.2018.
1. Viga: Juhipoolne kabariit ei põlenud. See sai kohe parandatud.
2. Viga: Esimeste poritiibade kaared kahjustustega. Tiivakaartel värv mullitab, ühel väheke värvi ka kadunud. 50 euro sendise suurune tükk.
Muidu kõik ülejäänud korras ja väga hea. Isegi co näit oli alla 1.
Hetkel tundub see vigade asi norimisena.
Neljapäeval sai autot premeeritud tutikate suverehvide näol. Peab endale ikka kaks jooksu valukaid juurde sebima. Kuradi tüütu ja kulukas on neid koguaeg maha ja peale lasta panna.


http://static1.album.ee/files/1187/0/large_29675229_ZSdL.jpg

http://static1.album.ee/files/1187/0/large_29675231_MFDU.jpg

http://static1.album.ee/files/1187/0/large_29675233_aLKs.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.17 15:52 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko



Uuendame siis ka seda teemat. Peale viimast postitus on vahe peal toimunud nii mõndagi.
Eelmise nädala alguses otsustas põhja alune kütuse torustik hingusele minna. See sai siis täies ulatuses vask torude vastu vahetatud. Kuna see auto on igasuguseid huvitavaid trikke teinud siis ei pääse ka see kord nendest. Ehk keegi targem suudab aidata mind. Jama nimelt järgmine.
Jaanuari lõpus hakkas salongi ventilaator väga hirmsat häält tegema. Nii öelda viimased korisemised veel. Samal ajal täheldasin veel et salongi ei tule sooja õhku ja klaas udutas, ning tosool kadus väheke. Ventilaator sai siis mingi hetk ära vahetatud ja siis mingi hetk peale seda hakkas sõidu ajal ilusti salongi sooja tulema. Kui auto koha peal tiksus siis tuli suht jahedat õhku. Nüüd huvitavaks läks eelmise nädala lõpus kui läksin koolitusele. Olin sõitnud ca 40 km ja mingil põhjusel piilusin spidoka peale. Tulemuseks siis see et avastasin et mootori tempi näitas seal ca 60 kraadi. Kuna see tundus kahtlane siis jäin teeäärde seisma ja läksin kapoti alust uurima. Tosool oli korras, mootor soe. Katsusin siis ka lõdvikuid. Termostaadist tulev lõdvik oli jahe nii nagu peab. Kõige huvitavam hakkab nüüd. Lõdvik mis siis tuleb temp andurist oli ka jummala jahe. Natuke siis pumpasin seda lõdvikut siis läks see tulikuumaks ja spidokas näitas ilusti moto töö tempiks seal peaaegu 90 kraadi. Ja hoidis seda veel järgmised 200km sihtpunktini. Vahepeal siis auto seisis paar päeva ning siis sai lühike sõit tehtud ca 6 km. Selle sõiduga läks töö temp ilusti ca 90 kraadi juurde. Nüüd kui koolitus läbi oli oli vaja sõita ca 100 km tagasi töö juurde. Selle aja jooksul näitas töö tempiks ca 60 kraadi ja käpi neid lõdvikuid kui palju tahad töö temp ikka ei tõusnud. Peale pumpamist olid lõdvikud natuke aega tulikuuma siis jahtusid jälle maha. Nii et targemad palun aidake kus kohast viga taga ajada.


http://static1.album.ee/files/1187/34/large_29683749_d6IU.jpg

http://static1.album.ee/files/1187/35/large_29683751_c0et.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.17 17:20 Tsiteeri


ANTUD TEEMA VÕIB SULGEDA JA VIIA ENDISTE ALLA. Auto läks uuele omanikule


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.17 07:21 Tsiteeri


AITÄH


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.04.17 07:25 Tsiteeri


Selleks viimaseks liigutuseks pole vaja esimese postituse pealkirja solkima hakata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 72.9% - SQL: 27.1%]