Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 1.8T küttekulu probleem (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1500)
rasmusk89
huviline



Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.17 09:23 Tsiteeri
Audi A6 C5 1.8T küttekulu probleem



Auto facelift 1.8T 110kw. Maanteel kütusekulu 9-10 ja linnas kuskil 15 saljale. Paagitäiega (70l) sain sõita alla 600km, 50:50 linn ja maantee.
Kohapeal tiksudes pöörded õrnalt kõiguvad. Pöörded langevad kõvasti, kui kasutada mingit elektroonikat näiteks aknad, klaasipesu, tuled jne. Külmemate ilmadega pidi kohapealt minnes pidi natuke rohkem gaasi andma, et välja ei sureks. Diagnostikat tehtud, näitas vist mingit leket, karterituulutuse voolik oli katki ja sai see ära vahetatud.
Milles võib probleem olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.01.17 10:36 Tsiteeri


Tundub, et äsja käivitatud või tühikäigul mootor on täiesti jõuetu.
Kui kõikvõimalikud õhulekked on välistatud ja küünlad korras, siis järgmised asjad on MAF ehk õhulugeja, mootori temp. andur ja ehk ka lambda (kütusekulu valguses).
Sissetuleva õhu temp. andur on ka kuskil, mille näidu korrektsust lisaks mototemp. andurile arvutiga hinnata saab.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rasmusk89
huviline



Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.17 14:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tundub, et äsja käivitatud või tühikäigul mootor on täiesti jõuetu.
Kui kõikvõimalikud õhulekked on välistatud ja küünlad korras, siis järgmised asjad on MAF ehk õhulugeja, mootori temp. andur ja ehk ka lambda (kütusekulu valguses).
Sissetuleva õhu temp. andur on ka kuskil, mille näidu korrektsust lisaks mototemp. andurile arvutiga hinnata saab.


Selge, alustan siis õhulekete ja küünalde kontrollist. Millised asutused tartu kandis seda tööd teevad, oskab keegi soovitada.
Kas siis see, et mootor jõuetu, võibki tulla õhuleketest, mafist jne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.01.17 14:32 Tsiteeri


Kas segu on paigast ära või silindri(te)s ei toimu õigeaegset küttesegu süütamist.

Sina pead auto lihtsalt töökotta viima, küll nemad ise edasi nuputavad!


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rasmusk89
huviline



Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.17 14:48 Tsiteeri


Selge, oskab keegi Tartus töökoda soovitada kuhu viia?
Ei taha, et mulle kui asjast väga mitte teadvale inimesele, suurt remonti pähe määrima hakatakse, kui viga võib väike olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 16.01.17 15:11 Tsiteeri


Kindel valik Tartus


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]