Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a8 d3 3.0 BENSUKAS 162kw automaat 2004a HEAD/VEAD? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2255)
HannesRumm
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.17 08:36 Tsiteeri
Audi a8 d3 3.0 BENSUKAS 162kw automaat 2004a HEAD/VEAD?



Tere!

Plaanin osta endale täna A8 3.0 bensukat 2004a. Hakkasin uurima auto kohta ja pole mitte mingit infot kuskil eriti. Kas siit keegi on kursis selle autoga? Mis on korduma kippuvad porbleemid jne? Kas peaksin ikkagi ostma 3.0 a6 2005a? Tänud ette kõigile kes aidata oskavad :)


/parimat
hannes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.01.17 09:39 Tsiteeri


Suhteliselt väikese ressursiga (V6 kohta) ja uue "rohelise mõtlemise ajastu" mootor. Mootoril pole küll kette ja ketipinguteid, kui see-eest neli nn. Vanost. Spec'i järgi nõuab kvaliteetset VW 504.00 507.00 5W-30 õli.

Mõned märksõnad juba 200k sõitnud mootoritel: kolisevad või surnud ülemised katid ja lambdad, nõrgad süütepoolid, kulunud klapipesad, vahetamata veepump, õlist riknenud nukaandurid jne.
Tagajärjeks on üldiselt pidevalt vilkuv/põlev mootorituli, suur õlikulu, kõverad ja pragudega lekkivad aluplokid jms.
Paljud mootorid on osaliselt lahtikäinud ja ega enam ei saa täpselt aru miks.

Kui Sa selle ostad, siis testi silindrite/ploki surved ja proovi hinnata õlikulu. Vastasel korral pole mõtet seda mootorit vaadata. Mingit muretut sõidunautimist pole sealt loota. Parimal juhul kannad diag. arvutit ja õlikankut pidevalt kaasas. Halvemal juhul ka jahutusvedeliku oma.

Peale ostu vaheta kõik süütepoolid (vajadusel ka küünlad), nukaandurid ja muu pudi. Vähegi pikema otsa puhul võid nende kõigiga mõtetult teele jääda.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahjaa
huviline



Registreerunud 09.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.17 20:10 Tsiteeri


Ise sõitnud selle mootoriga 3 aastat, seda küll A6 peal. Mootoriplokk korra vahetatud, sest üks klapp andis saba ja rikkus plokikaane ning ploki. Õlikulu on ka aktuaalne teema, minu omal lekivad nn vanose solenoidid, hooldada ei saa, ainult uute ostmise rõõm. Lambdade veakoodid olid mingil ajal sage nähtus, nüüd viimased paar kuud pole tuld põlema pannud, kuid eeldada võib, et koodid on mälus olemas. Samas selle aja jooksul teele pole jätnud ning üldiselt võib masinaga rahul olla(sai tehtud ka 3000km Norra ringreis ning masin pidas vastu). Negatiivse poole pealt ehk niipalju, et õlirõhu andureid läheb u 1tk aastas. Hakkab õlituld vilgutama ning piiksuma, manomeetriga mõõtes on rõhk korras ning pärast anduri vahetust saab aastaksese jälle sõita.. selle anomaalia tõttu võtsin korra ka alumise otsa lahti, et korrasolekus veenduda.. Anduritest olen veel vahetanud väntvõlli asendi anduri, elektroonikaga rohkem hädasid ei ole olnud.
Kui ise seda remontida ja hooldada ei viitsiks ega oskaks, siis oleks ammu teise masina soetanud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 17.01.17 17:48 Tsiteeri


Selle konkreetse mudeli hädadest on minumeelest veel silmatorkav multitronic kast ja esivedu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.6% - SQL: 47.4%]